Hazar ve Azra bir deponun içinde baygın halde yatarken kendine ilk gelen Hazar oldu gözlerini açtığında sırtı duvara yaşlanmış bir kolunu zincire bağlanmış halde buldu ama bu umrunda değildi Azra yanında değildi etrafına bakmaya çalıştı onu az ilerde yerde hareketsizce yatarken gördü."Azra" dedi bağırdı ona seslenmeye devam ederken yanına gitmek istedi ama kolundaki zincir yüzünden gidemedi."Azra kendine gel. Ne olur kendine gel" çaresizce yeniden bağırmaya çalıştı sesini duymasını istedi ama hala hareketsizce yatmaya devam ediyordu."Lanet olsun" kolundaki zincirden bir türlü kurtulamayınca sinirlendi. Sertçe çekerken canı acıdı elindeki zincirden kurtulamayacağını anlayınca yeniden bağırmaya denedi."Hadi aç gözlerini güzelim yanındayım ben hadi uyan" gözlerini bir kaç kere kırpan Azra yavaşça kendine gelmeye başladı başını olduğu yerden kaldırdı korkarak etrafa baktığında Hazar'ı gördü.
"Hazar"
"Burdayım. Burdayım ben yanıma gel hadi" dediğinde gözlerini açtığına sevinirken Azra hemen ayağa kalkarak koşarak Hazar'ın boynuna sarıldı.
Hazar Azra'ya sımsıkı sarılırken derince bir oh çekti. Gözyaşlarına boğulan Azra durmadan ağladı.
"Ağlama tamam burdayım ben" diyerek saçlarını okşadı.
"Korkuyorum" dedi hıçkırıklara boğulurken "Çok korkuyorum" diyerek sıkıca sarıldı. Az önce yaşadığı olay aklına gelince gözyaşlarını tutamıyordu.
"Yanındayım ben. Zarar görmene asla izin vermem"
"Korkma kurtulcaz burdan. Ben bir yolunu bulucam merak etme" tek çaresi buydu. Eğer bir yolunu bulamazsa çok kötü şeyler olucağını biliyordu.
"Öldürecek bizi" Azra Araz'ın gözlerine baktığında onun o gözlerinden korkmuştu. Onun herşeyi yapabileceğinden emindi.
"Hiç birşey yapamaz korkma bir çıkış yolu bulucaz" Hazar Azra'yı sakinleştirmeye çalışırken Azra ondan ayrılarak gözlerine içine baktı.
"Ne istiyor ki bizden? Niye getirdi bizi buraya"
"Belasını arıyor pislik. Endişelenme herkesin haberi vardır şimdi aramaya çıkmışlardır korkma sen" dediğinde sakinleşmeye çalıştı. Hazar'ın bakışları Azra'nın kızaran boynuna kaydı.
"Sen iyi misin?" Azra elini boynuna götürürken tepkisizce başını sallamakla yetindi. Hazar yumruğunu sıktı.
"Özür dilerim bunun olucağını bilmem gerekirdi. Affet beni orda sana zarar verdiğinde hiç birşey yapamadım affet " çaresizce eli kolu olduğu için kendinden nefret etti. Sevdiği kadın az kalsın gözlerinin önünde ölücekti.
"Senin bir suçun yok" derken bir anda yüzü düştü."Hazar ne olur sana birşey olmasın. Sen sakın ölme" en çok bundan korkuyordu. Onun ölümüne dayanamazdı.
"Düşünme bunları gel hadi" Hazar Azra'nın başını omzuna yatırken elini sımsıkı tuttu. Gözlerini kapatan Azra burda olamamayı hayal etti.
Deponun kapının kilidi açılırken Azra ve Hazar hemen ayağa kalktı.
"Hazar..." Azra korkarak Hazar'a baktığında elini tuttu.
"Arkamda kal" diyerek Azra'yı arkasına aldı.
Araz adamları ile beraber içeri girdi. Azra onu gördüğünde Hazar'ın elini daha çok sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILDI GÖKYÜZÜM
Teen FictionAcı çeken bir adam... Ona benzeyen bir kadın... Kaderin onları karşılaştırdığı yer... Adam o gün hep yapmak istediği şeyi bir başkasının yaptığını gördü. Hemde gözleri önünde... Bir kız atlamak için gözlerini kapattı. "Korkak..." Adam sadece bu keli...