Lanetler... 2 büyük lanet. Yaşam ve ölüm... Yaşam nedir? Gerçekten istediğiniz hayatı yaşamak mıdır yaşam? Yoksa istemediğiniz şekilde de yaşayabilir misiniz? Yaşam aslında kelime anlamı doğumdan ölüme geçen süredir. Lanetler de ki yaşam çok farklı. Bir hayat düşünün, mükemmel bir hayat. O hayatı yaşayan kişinin ölümsüz olduğunu düşünün bir de... Ne kadar güzel dediğinizi duyar gibiyim. Bir de şöyle düşünelim. Bir hayat daha düşünün her şeyi ile berbat bir hayat... Ve evet bu kişide ölümsüz... O kadar iyi değilmiş değil mi... Lanetler büyük şans oyunlarıdır bunu asla unutmayın. Bir kişi mükemmel bir hayat içinde sonsuza kadar yaşıyor diğeri ölmek istediği hayatta yaşıyor... Peki ölüm nedir? Ecel mi? Kelime anlamı bir canlının yaşamının sona ermesi. Ölüm bu mu sizce? Yoksa kalbimiz atarken de ölebilir miyiz? Lanette kalbimiz atarken ölürüz... Ölmek bu kadar kolay mı dediğinizi duyar gibiyim. Evet, ölmek bu kadar kolay... Ben iki lanete de sahibim. Lavinia ve Sarmaşığın laneti yoktu. İkisi yerine ben almıştım tüm lanetleri. Dedim ya tamamen şans. Benim şansım her zamanki gibi kötü... Kocaman bir boşlukta kalbim atarken ölü gibiyim. Defalarca intihar etmeyi denedim. Yaşam lanetinden haberim yoktu. Ölmedim... Araştırmaya başladım, insanlar çok nadir 2 lanetli doğarmış aslında... Bende o nadirlerden biriyim işte... Peki laneti olmayanlar var mı? Var. Hemde o kadar çok var ki... Umarım sizde bu lanetlerden birine sahip değilsinizdir. Eğer sahipseniz merak etmeyin bu hikaye bittiğinde hepimiz lanetlerimizden arınmış olacağız...