Bölüm 23: En Karanlık Gece

50 8 3
                                    

Sabah iğrenç bir baş ağrısı ile gözlerimi açtım. Lavinia ile sarıldığımızı anlamam 2 saniyemi almıştı. Ona ilk kez bu kadar yakındım. Kolumu yavaşça kaldırıp saçını okşamaya yeltendiğim sırada elimi tutup dudaklarına götürmüştü.

 —Erkencisin prenses.

 —Saat kaç ki?

 —7.00

 —2 saat sonra okul var.

 —Benim bırakmamı ister misin?

 —Olur ama kahvaltı yapalım sonra ben çantamı alırım sonra da bırakırsın.

 —Beraber kahvaltı hazırlamaya ne dersin?

 —Harika olur derim. En az senin kadar güzel yemek yapabiliyorum.

 —Görelim bakalım.

O yavaşça yataktan kalkarken benim aklım hala sarılarak uyanmış olmamızdı. Dün sarhoş olmamıştım. Sadece kendimi kandırmak için içmiştim. Ne anlattıysam harfi harfine hatırlıyordum. Sadece ne zaman bu yatağa geldik ve neden beraber uyuduğumuzu hatırlamıyordum. O çoktan mutfağa gitmişken bende sakince kalkıp yanına gittim.

 —Ne yapıyoruz bakalım?

 —Yumurtalı ekmek.

 —Gerçekten mi? 

 —Gerçekten.

Beraber eğlenerek yemek yapmaya koyulmuştuk. Dün geceden sonra aramızdaki duvarın yok olduğunu hissediyordum. Artık aramızda hiç bir engel kalmamıştı. Bana şarkı açmamı söylediği zaman düşüncelerimden sıyrılıp telefonumu aldım ve şarkı seçmeye koyuldum. "Durum Leyla" şarkısını açtım. Bana dönüp öyle bir güldü ki... Kelebek görse ömrü uzar, güneş görse utanırdı bu gülüş karşısında... Şu an aptal aptal gülerek ona baktığımı hissedebiliyordum. Hemen silkindim ve yanına gidip yardım etmeye devam ettim. O ekmekleri kızartırken bende bize kahve yapmaya koyulmuştum. Nihayet her şey hazır olduğunda beraber masaya geçmiştik. Bu sefer sessizliği bozan ben olmuştum.

 —Bugün ne yapacaksın?

 —Seni okula bıraktıktan sonra konser ile ilgilenmeyi düşünüyorum. Vaktimiz azaldı. Sen okuldan çıkıncada beraber çalışmaya geçeriz.

 —Doğru ya konser var. Mutlaka çalışalım bugün. Başka kimler var koroda?

 —Açelya ve Arya da bizimle olacak. İyi kızlardır, severim ikisini de.

 —Seversin demek?

 —Tanıyınca sende seveceksin.

 —Sen sevme.

 —Ayperi'den daha kıskançsın farkında mısın?

 —Sevdiğim insanları kıskanırım.

 —Sarhoşken ettiğin itiraf kesmedi sanırım.

 —Sarhoş değildim.

 —Biliyordum.

 —Benim hakkımda bilmediğin ne var mesela?

 —Beni sevdiğin halde neden benden kaçtığını bilmiyorum mesela.

 —Anlattıklarımı hatırla. Korkuyorum Lavinia, o son olaydan sonra sevmekten korkuyorum...

 —Unutmadım ki hatırlayayım. Okula gidince bana kim olduğunu gösteriyorsun bende gerekeni yapıyorum.

 —Başını belaya sokmana izin vereceğimi düşünüyor musun gerçekten?

ÖLÜM ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin