Sabah lanet olası alarmın sesi ile uyanmıştım yine. Alarmı susturup gözlerimi kapattım. Bugünün olaysız bir gün olmasını diledim. Yavaşça doğruldum, yüzümü yıkadım, giyinmeye başladım. Kahvaltı etmekten nefret ettiğim için sabahları asla kahvaltı yapmazdım. Kendimi aç bırakarak cezalandırıyordum. Gerçi neyin cezası bende pek emin değilim. Neyse, kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Yine Sezen Aksu'dan "Ben sende tutuklu kaldım" çalıyordu. Gerçekten Ölüm Çiçeğinde tutuklu kalmıştım sanki... Yürümeye devam ettim. Sonra Lavinia'nın evinin önünde buldum kendimi. Penceresine bakarak "Günaydın bayım..." diyerek uzaklaştım. İşte gün şimdi başlamıştı... Okula geldim, sınıfa çıktım. Aksu hala ortalarda yoktu. Bende bahçeye çıkıp onu beklemeye karar verdim. Aksuyu beklerken o geldi birden, Sarmaşık... Evet, ne yazık ki aynı okuldaydık. Yine nefret kusar gibi baktım yüzüne. O da her zamanki gibi bakmadı bana... Bana hiç bakmamıştı. Hep soğuktu bana karşı. Onun gözünde hep kötü biriydim. Gerçekten bu hikayenin kötü karakteri ben miydim? Değildim. Seven, çok seven insan kötü olur mu? Olmaz bence... Aksu gelmişti nihayet. Sınıfa çıktık, ders de başladı hemen... Aksu pürdikkat ders dinlerken ben neredeyse uyuyordum. Aksu'nun dürtmesi ile kendime gelip ders dinlemeye başladım. Hiç bir şey anlamamıştım. Zil çalınca dışarı çıktık. Sarmaşık kantinde bekliyordu. Aksu Lavinia'dan bahsetti, büyük bir kahkaha atıp " beni vur, beni onlara verme" demeye başladım. O sırada Sarmaşık derin derin süzdü beni... Nasıl bu kadar mutlusun der gibi bakıyordu.Mutlu olamam kızdırmış mıydı onu? Ya da mutluluğumu mu kıskanmıştı? Ne yaparsa yapsın dedim içimden. Bu sefer ben çevirdim kafamı, bakmadım yüzüne. Ben o kadar severken bakmadı yüzüme,bundan sonra ne onun bakması ne benim bakmam hiç bir şeyi değiştirmezdi... Romeo ve Julıet den bir cümle düştü aklıma tam o an. "Sevmek için bakarım, bakmak sevgi getirirse..." Bu zamana kadar getirmedi sevgiyi bakışlarım. Çok sevmek her şeyi çözer derler. Sevgimde çözmedi hiç bir şeyi. Ortada sadece saygısızca yaşanan bir olay vardı... Aklıma bir cümle geldi, not defterimi çıkarıp yazmaya başladım. "Sevmek her şeyi değiştirseydi, şu an bu durumda olmazdık..."