(25 Kasım 2019)
Geçtiğimiz 4 gün içinde Lavinia hakkında daha fazla araştırma yaptım. Marmaris korosunda çalıp söylediğini zaten anlamıştım ben merak ettiğim ondan kurs alabilir miydim? Cevabı evet, koro için birilerini aradıklarını öğrendim ve hemen gidip kayıt yaptırdım. Elemelere piyano ile girdim, zaten çok fazla rakibim olmadığı için 1. olarak koroya seçildim. Lavinia yaklaşmak için tüm adımları tamamlamıştım. Şimdi sırada onunla konuşup yakınlık kurmam gerekiyordu. Zorlanacağımı sanmıyorum. Bugün büyük gün, koro çalışmaları bugün başlıyor, saat 3 için sözleştik. Yavaş yavaş hazırlanmaya başladım. En sevdiğim kırmızı kazağımı ve siyah kotumu giyip kulaklığımı takıp yürümeye başladım. 4 gündür aralıksız aynı şarkıyı dinliyorum. Tanışma şarkımız dediğim şarkıyı... "İstanbul İstanbul olalı" normalde Sezen Aksu dinlemezdim. Bu 4 günde bütün şarkılarını ezberlemiştim. Demek ki dinlemem için hayatıma Lavinia'nın girmesi gerekiyormuş... Çalışmaların yapılacağı yere vardığımda oradaydı, kapıda... Yüzünde mükemmel gülümsemesi, üstünde kırmızı takımı ile yine büyüledi beni... Asilce ona doğru yürümeye başladım. Yanına vardığımda beni tanımış gibi bir bakış attıktan sonra usulca gülümsedi.
-Merhaba daha önce sizi görmüş müydüm?
-Selam, sanırım konser günü gördük birbirimizi.
-Ah tabi ya. Telefonda tanışmıştık, ben Alev, Alev Deniz.
-Bende Lavinia, Lavinia Karaca
-Tanıştığıma çok memnun oldum. Konser çalışmalarında beraber miyiz?
-Evet, ama önce siz demeyi bırak aynı yaşta olduğumuzu düşünüyorum.
Düşündüğümden daha çapkındı. Bende bu kadar yakışıklı olsam bende böyle olurdum sanırım. Hafifçe gülümseyip cevap verdim.
-Tabi, nasıl istersen.
-Peki hadi başlayalım çalışmalara.
İçeri beraber girdik, içerisi baya iyiydi. Ben piyanonun başına oturdum o da kemanını çıkardı.
-Hangi parça ile başlayalım?
-Benim için fark etmez, koronun belli bir repertuarı varsa ondan başlayabiliriz.
-Var ama ben ilk senin normal parçalarla duymak istiyorum.
-Tamam o zaman Sezen Aksu İstanbul çalabiliriz senin içinde uygunsa.
-Tamam başlayalım bakalım.
İlk ben başladım sonra o devam etti. Beraber çalmaya başladık, o kadar güzel bir andı ki sanki hiç derdim yokmuş sanki daha yeni tekme yememişim gibiydi. Sanırım aşık oluyordum ona, notalara dokunuşuna, kelimelerine her şeyine her hücremle aşık oluyordum. Fakat unuttuğum bir şey vardı, benim lanetlerim... Lanetlerim onu etkileyebilirdi çünkü onun laneti yoktu... Artık dahada kararlıydım lanetlerimden kurtulma konusunda. Ona zarar verebilecek her şeyi herkesi yok edecektim. Ama o bunları hissetmeyecekti...