Yeni bir gün, yeni başlangıçlar diyerek gözlerimi açtığımda çoktan öğlen olduğunu gördüm. telefonumu elime aldığım da Lavinia'dan bir sürü mesaj vardı. Uyandığım da onu aramamı söylüyordu. Hızla rehbere girip numarasına tıkladım. 2 kere çaldıktan sonra telefon açıldı.
-Günaydın Uyuyan Güzel.
-Günaydın erkenci Ölüm Çiçeği
-Hadi bana gel, güzel bir kahvaltı yapalım sonra da çalışmaya geçelim. 1 hafta sonra konser var.
-Ne konseri?
-Bizim konserimiz.
-Şu an telefonda hiç bir şey anlamıyorum. 10 dakika sonra kapında olacağım.
-Biz kelimesini her duyduğunda kaçıyorsun farkında mısın?
-Kaçmama rağmen söylediğinin farkında mısın?
-Buraya gelmen için 8 dakikan kaldı istersen hazırlanmaya başla.
-Görüşürüz.
Hemen gidip elimi yüzümü yıkadım ve üstümü giyindim. Aceleyle evden çıktım ve 3 dakika erkenden kapısına dayanmıştım. Art arda zile basmaya başladım. Kapıyı açtığında beni gördüğüne çok mutlu olmuş bir hali vardı.
-Hoş geldin prenses.
-Hoş buldum. Şimdi 1 hafta kala bana açıkladığın konserin hesabını veriyorsun.
-Masaya geç kahvaltıda konuşuruz.
-Çabuk ol.
5 dakika sonra elinde çaylarla bana doğru geldi, çayımı bırakıp karşıma oturdu.
-Kaymakamın isteği üzerine olan bir konser.
-Ve sen bana 1 hafta kala söyledin.
-Bende bu sabah öğrendim.
-Ne çalacağız peki. 2 haftadır çalışmıyoruz doğru düzgün.
-Klasik müzik olacak genel olarak. Başka bir haberim daha var.
-Daha ne haberin olabilir ki?
-Kaymakam da o gün baloya katılmış, sondaki dansı çok beğendiğini konserde böyle bir dans olup olamayacağını sordu.
-Lütfen şaka yaptığını söyle.
-Şaka değil.
-Sen ne dedin peki?
-İlgileneceğimi söyledim. Sana sormadan net cevap vermek istemedim.
-Öyle dans edersek bizim olduğumuz ifşa olur.
-Bende böyle düşündüm ama ısrar ederse başka çaremiz kalmayacak gibi.
-Ayperi bilmiyor mu tango yapmayı?
-Seninle aramızdaki özel bir şeye kimseyi bulaştırmam.
-İlla ifşa olalım diyorsun.
-Benim bir planım var.
-Söyle bakalım.
-Biz konserde çalmayacağız. Aynı kıyafetleri giyip yine aynı maskelerimizi takacağız ve parça çalmaya başladığı zaman sahneye çıkacağız. Sonra istersen bizde katılırız.
-Çok güzel bir plan ama bir daha aynı şekilde dans etmeye kalbim dayanır mı bilmiyorum.
-Arayıp dans için birini bulamadığımızı söyleyebilirim.
-Sende mi istemiyorsun dans etmek?
-İnan o anı tekrar yaşamak için canımı veririm ama sen istemediğin sürece seni zorlamam.