(takže milá @ParodyMaker12 , mám tu sľúbený boj medzi Lokim a Kurtom. :))
LOKI
Boj bol v plnom prúde keď na mňa zaútočil môj dvojník.
Áno, bol to Kurt ktorého tak Ros nazvala.
,,Prečo si chcel vedieť kde je Pentaleone?" opýtal som sa keď sa ma pokúšal uškrtiť aj keď som ho poľahky zo seba zhodil.
,,Pomsta." zavrčal.
,,Tak v tom prípade je ten neschopný strážca ktorý nedokázal Pentaoleone utajiť necelých sto metrov za mnou. Musíš zahnúť pri Thórovi do ľava a potom iba rovno." nasmeroval som ho a zahnal sa obomi dýkami a rozsekol akurát tak vzduch.
Kurt sa rýchlo vyhol a venoval mi päsťouku. Ak niečo naozaj neznášam tak je to rozbitá tvár. Rozbehol sa oproti mne a ja som ho v tej rýchlosti podoprel, on urobil salto a dopadol chrbtom na zem.
,,Mal by si začať s gymnastikou." okomentoval som a dal mu päsťouku ako on predtým mne. Vytrhol sa mi, odkotúľal sa a postavil na nohy.
Uškrnul som sa a rozbehol sa. Chytil som ho pod krk, no on ma tresol nohou takže sa mi vytrhol. Tento manéver som už videl u Lady Sif. Prečo ho používa chlap? Vzápätí mu dal päsťouku a ja som sa ohnal nad jeho hlavu, no minul som. On sa otočil a rýchlim kopom by mi bol vyrazil všetky zuby keby som sa neuhol.
,,Prečo používaš ženské taktiky boja?" opýtal som sa nahlas keď ma práve chytil zozadu pod krkom. Ja som mu dal päsťou až zozadu a donútil ho padnúť na zem.
A vtedy mi to docvaklo.
,,Ty si Miriabell." vyhŕkol som. ,,Tak preto bojuješ ako žena, lebo...no...ty si žena."
,,Dobre ráno." zavrčal...teda skôr zavrčala a premenila sa do svojej izby ozajstnej podoby.
Chytil som ju pod krk a pritisol k zemi.
,,Načo si chcela vedieť kde je Pentaleone?" opýtal som sa opäť.
Miriabell sa iba uškrnula a vyskočila na nohy a obratne mi tresla hlavou o zem.
Bol by som ju dostal keby sa nevyparila ako zvyčajne.
No zanechala mi ešte posledné slová ktoré vo mne zanechalo pochybnosti a prešla mnou vďaka nim vlna strachu:
,,Prešli dva týždne, ty si to nepočítal?"
LADY SIF
Práve teraz som musela písanie tohto príbehu prerušiť. Prerušil to totiž nával mojich sĺz. Práve teraz sedím pri svojom stole a snažím sa nájsť nejakú vec ktorá píše a lovím v pamäti po čo najviac informáciách. Boj bol dosť odlišný od tých ostatných. Išlo nám to o niečo ťažšie. No mali sme šancu ukázať Kree, že nemajú šancu aby sa už do vojny nepúšťali. Všetko by sa naším víťazstvom skončilo.
Pomaly mi už dochádzajú slová. Chcem sa dostať na koniec. Napísať čo práve cítim, no viem, že musím ísť postupne. Takže, kde som to skončila? Áno, iste...vojna, bitka, možné víťazstvo a... tie dva zmienené týždne.
Niečo sa malo za tie dva týždne stať, no my sme to načisto ignorovali. Postupom času som si však počas bitky uvedomila, že Miriabell je duch...dokáže sa do niekoho dostať a prostredníctvom neho ovládať jeho vonkajšiu stránku. Ihneď mi došlo, že ovládla aj Vaughna keď nás posielal do tohto portálu. Chcela vyslovene Rosalind...-alebo jej mám hovoriť skôr Lovibell?- Neviem čo sa jej páči viac...
Ostanem pri starom mene. Rosalind chcela dostať na toto miesto aby ju mohla pripraviť o život. To že tu bola strážkyňa, s tým nerátala. Ale už som pochopila prečo chcela nájsť Pentaleone...aby ju vyslobodila, no nejak sa jej skrížili plány.
Boj bol dlhý, no už Kree rapídne ubudlo. Nechcela som sa tešiť predčastne, no keď pri nás žiaden boj nebol, objala som prvú osobu ktorá bola pri mne. Bola to Rosalind. Bola som nesmierne rada, že som neobjala nejakého neznámeho vojaka.
,,Zvládli sme to!" potešila sa Ros.
,,Ešte nieste na konci." začula som Lokiho. ,,Miriabell a dosť vojakov tu stále ešte je."
Všetci sme upreli pohľad na malé modré svetielko ktoré sa pomaly zväčšovalo. Zovrela som meč v rukách. Ignorovali sme boj pri nás. Nehcali sme to a našich vojakov.
Svetielko sa pomaly zhmotňovalo až z neho vznikla postava.
Miriabell.
Vrhla vražedný pohľad po Tris.
,,To ty..." zasyčala ,,ty si ju mala chrániť...ty za to môžeš." hnevala sa.
Zjavne chcela už mať Rosalind mŕtvu preto nebola nadšená, že jej plán nevychádza.
Tris sa začala pomaly rozplývať do vzduchu.
,,Tris..." zašepkala som.
,,To je v poriadku Sif. Vedela som, že už budem musieť ísť." smutne sa usmiala. ,,Ďakujem vám...za všetko." jej posledný pohľad venovala žene ktorá iba nemo prikývla než sa rozplynula.
Až teraz som pochopila... Tris...ona bola strážca...nie Rosalindin strážca ale ozajstný a tentoraz mala strážiť iného strážcu...
,,Bude v poriadku..." povedala žena ,,ale už sa neuvidíte."
Miriabell sa triasla od hnevu.
,,Zničím toto miesto!" zrevala.
Žena iba nepokojne stála na mieste. Vedela, že proti nej nič nemôže keď nieje hmotná. Opäť zodvihla ruku do vzduchu a namierila ju na Miriabell. Viete si predstaviť moje sklamanie keď sa nič nedialo. Žena sa zatvárila zúrivo. Zjavne jej roľa strážcu až tak dobre nešla, no potrebovalo to iba trpezlivosť. O chvíľu zo zeme začal prúdiť čierny dym ktorý obklopil Miriabell. Keď sa rozplýval, už sme nevideli ženu čo vyzerala ako po mumifikácii, no mimoriadne pekné, hnedovlasé dievča.
Uchvátenie si prezerala ruky až si uvedomila v akom je teraz nebezpečenstve.
No z toho sa rýchlo spamätala a už sa zamiešala do davu. Ihneď si nás Kree všimli a opäť na nás zaútočili.
Uvedomila som si, že sme mohli Miriabell zabiť...no bolo to na Rosalind.
No neverila som, že by to urobila.
Tak ako @ParodyMaker12? Čo hovoríš na Kurtiskov boj s Lokim? :D
YOU ARE READING
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanfictionAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...