Na veľkej obrazovke sa ukázala rozľahlá chodba. V chodbe bolo niekoľko dverí vedúcich do ďalších chodieb. Avšak obyčajná, chabo osvetlená chodba nebola jediná vec ktorú mohli obdivovať. Na monitore videli akési dievča ktoré po chodbe bežalo až došlo k jedným dverám. Snažila sa ich otvoriť, no boli zamknuté. Snažila sa ich silou vylomiť, no nepodarilo sa jej to.
,,Si si istá, že práve táto?" opýtal sa Tony Natashi ktorá upierala zrak na monitor.
,,Daj jej čas." odpovedala.
Tony sa ďalej pozeral na dievča. Rozhliadalo sa okolo seba až našla akúsi olovenú palicu. Rozohnala sa ňou a tresla do zámku. Skúsila to ešte raz a zámok povolil. Keď tresla tretíkrát tak už bol zámok na zemi a ona vybehla von.
,,Osem minút a tridsať dva sekúnd." oznámil Barton.
Spočiatku to Starkovi neprišlo divné, no potom niečo pochopil.
,,Tak za prvé, prečo sa tam len tak povaľujú olovené palice, za druhé, ako to, že tú palicu vôbec zdvihla a za tretie, ako to, že ten zámok tak ľahko vyrazila?" vychrlil na nich hŕbu otázok.
,,Práve o to ide." povedal Barton.
,,Chcete povedať, že je vylepšená?" nerozumel Tony.
,,Robili jej testy. Žiadne sérum ako Kapitán Amerika v sebe nemá a zistilo sa, že nieje ani inhuman." vysvetlila Natasha.
,,Inhuman?" nerozumel som. ,,To akože neludský?"
,,Áno. Takto v S.H.I.E.L.D.e hovoríme ľuďom ktorí majú nadprirodzené schopnosti v krvi a keď sa dotknú takého šutra tak sa v nich prebudí superschopnosť." vysvetlil Clint a oprel sa o operadlo stoličky.
,,To je síce pekné ale ako mi potom vysvetlíte, že tamto dievča má nadľudskú silu? Ako sa na ňu pozerám tak posilovaním to nebude." povedal napokon Stark.
Natasha si povzdychla.
,,To chceme zistiť." odpovedal Clint.
Tony si ich striedavo premieral pohľadmi. Obaja sa na neho dívali s veľkým očakávaním.
,,Dobre." vyhlásil . ,,Berieme ju."
Natashi sa na tvári zjavil úsmev a Clint sa uškrnul.
,,Fury o nej niečo vie. Nikdy ju nepúšťa na nebezpečné misie. Vždy je záruka, že sa nezraní a nezabije. On ju chráni. Keď som sa ho pýtal kto to dievča je tak vždy zmenil tému."
,,Je to iba pre desiaty stupeň." obhájila ho Natasha.
Clint si povzdychol.
,,Tak potom dúfam, že bude zábava."
Výtam vás pri ďalšom pokračovaní knihy Lost Dream! Pokiaľ ste Lost Dream nečítali, nevadí. Knihy na seba nenadväzujú. Preto nieje potrebné teraz letieť na môj profil a hľadať tam prvú knihu. Dúfam, že sa vám kniha bude páčiť a upozorňujem vás, že pokiaľ ste Lost Dream čítali tak väčšina vecí nebude podľa vašich očakávaní.😏 Prajem príjemné čítanie.❤️
Bianchi.
ESTÁS LEYENDO
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanficAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...