LADY SIF
Rosalind najprv vysvetlila, že to dievča ktoré mi predstavila nebolo Pentaleone, ale Loki, ale Loki nebol Loki ale Kurt...prečo Kurt!?
,,Pred piatimi rokmi Ódin dohodol zmluvu s Tesíriou." začala hovoriť Rosalind.
,,Tesíria? Tá krajina ešte existuje?" opýtala som sa, no na vtipy teraz zjavne nebol čas.
,,Pentaleone z nej pochádza. Podstatné je, že ty si išla na základe zmluvy na dva roky do Tesírie a Pentaleone na Ásgard."
,,To si pamätám." prikývla Sif. ,,Nevedela som za koho ste ma vymenili. Ale čo je na tom také zvláštne? Prečo je Loki taký rozhodený?"
,,Bolo na výber medzi mnoho bojovníkmi." hovorila. ,,Pentaleone mala brata. Chceli sme jeho pretože bol vínimočný. Bol to úžasný bojovník. Mal talent."
,,Tak v čom bol problém?" nechápala som.
,,Zomrel." poznamenala. ,,Bolo tam mnoho iných dobrých bojovníkov, no Loki chcel iba Pentaleone."
,,Loki? Takže to on mal na úlohu vybrať bojovníka?"
Prikývla.
,,Niečo v nej skrátka videl, no raz išli spolu s Pentaleone do zakázanej krajiny."
,,Kto? Kde? Čo je to zakázaná krajina a prečo?" vyzvedala som.
,,Nepodstatné."
,,Nepodstatné!?" vyhŕkol Thór. ,,Ale veď-"
,,To je teraz nepodstatné." skočila mu do reči Rosalind. ,,Skrátka, išli tam dvaja a vrátil sa iba Loki."
,,Neverím, že by ju zabil." dodal Thór.
,,Vieš o tom, že stojí vedľa teba a počuje ťa?"
Pripomenula som.Thór sa iba načiahol a mávol rukou cez Lokiho. Áno, CEZ Lokiho. Vzápätí sa rozplynul.
,,Pentaleone mal rád. Od vtedy čo sa vrátil sa tvári, že nikdy neexistovala. No niečo sa tam stalo a my stále nevieme čo." dokončil to Thór.
,,A to ste len tak nechali?" nechápala som.
,,Ódin vedel čo robí." pokrčil plecami Thór.
,,Ako to že o tom nič neviem? Ak bola tak úžastná tak prečo sa to nerieši?" pýtala som sa.
,,Nieje čo riešiť." vyhlásila Rosalind. ,,Na ten turnaj už kašlem."
Vzápätí odkráčala preč.
,,Čo sa s ňou deje?" pýtala som sa.
,,Chýbaš jej." povedal Thor.
,,Stojím od nej dva metre."
,,Fyzicky možno, ale ako kamarátka jej chýbaš."
,,Ale Tris-"
,,Niečo sa mi na nej nezdá. Ak má schopnosti ako Rosalind tak prečo po nej Kree nejdú?" hovoril vážne.
,,Je to proste ten istý prípad ako u Rosalind."
,,Možno máš pravdu." pokrčil plecami. ,,Ako šerm?" opýtal sa aby vymenil tému.
Pokrčila som plecami.
,,Budem opäť šampión." uškrnula som sa.
,,Bez Rosalind ťažko."
,,Pozri, Thór, ja rozumiem, že chceš pre Rosalind to najlepšie, no Tris je tiež moja kamarátka a na tomto turnaji chcem byť s ňou." nahnevane som hovorila a vydala sa preč.
,,Deje sa niečo?" opýtala sa Tris keď som okolo nej prešla.
,,Nie, nič. Iba sa niekto vydával za legendárneho bojovníka, následne za zosypaného klamára a nakoniec je to Kurt ktorý chce nájsť neexistujúce dievča."
,,Myslíš si, že Pentaleone nieje reálna?" opýtala sa.
,,Ja-" chcela som niečo povedať no zarazila som sa. ,,Ako vieš, že hovorím o Penteone?"
Tris sa zarazila, no mlčala.
,,Tris.” dožadovala som sa odpovede.
,,Domyslela som si.” hovorila rozpačito a neisto sa usmiala.
Chytila som sa za bok, no niečo mi prišlo zvláštne.
,,O nie." zaskočila som sa.
,,Čo sa deje?" vyzvedala Tris zjavne rada, že sa téma zmenila.
,,Keď na mňa zaútočila tá neznáma osoba tak mi v lese vypadol môj dvojsečný meč."
,,Zájdem poň." usmiala sa. ,,Počkaj tu na mňa."
ROSALIND
Po našich zbierkach legiend som sa potrebovala prejsť a prevetrať hlavu.
Zašla som do lesa. Zvyčajne to nerobím, no teraz som nemala na výber.
Potrebovala som porozmýšľať. Kto sa to vydával za Lokiho? Aké je Kurtovo pravé meno?
Ako som takto premýšľala predomnou som niekoho uvidela.
,,Tris? Čo tu robíš?" opýtala som sa keď som ju uvidela.
,,Sif ma poslala po jej meč." ukázala naň. ,,No ty si tu pre niečo iné." tajomne sa usmiala.
,,Chcela som sa iba prejsť." pokrčila som plecami.
,,Ty ma podozrievaš," začala ,,no ako by si mohla dokázať, že neklameš?"
Pomalými krokmi sa ku mne začala blížiť. Nerozumela som o čo jej ide, no hovorila pravdivo. Nemala som ako jej dokázať, že som tu iba na prechádzke.
Tris meč chytila do oboch rúk a zapozerala sa naň.
,,Vieš, iba mi tak napadlo..." hovorila ,,čo je s tvojou legendárnou silou?" usmiala sa.
,,Nevyvolávam problémy." odpovedala som vážne.
,,Chápem...ale to sa vždy nedá, však? Ako napríklad," tu meč odhodila na zem. ,,teraz."
Vystrela ruku a namierila na mňa lúč svetla. Narazil mi do hrude. Bola to taká rýchlosť, že ma to odhodilo o dva metre do zadu.
Hrozne ma to pálilo a bolelo. Chvíľu som sa snažila chytiť dych, no vedela som, že ostať ležať nemôžem. Bolestivo som sa postavila.
,,Čo to-?"
Nestihla som nič povedať a ona už zaútočila. Vykopla nohu nadomňa a ja som sa ledva uhla. Zaháňala sa päsťami a ja som iba uskakovala. Niečomu som však nerozumela. Prečo nepoužila meč? Ak by ma chcela zabiť použila by ho.
Ohnala som sa rukou, no bezvýsledne. Vyradila ma z boja. Chytila ma za zátylky a tresla mnou o strom.
Rozbehla sa preč a ja som sa zviechala zo zeme. Bolelo ma celé telo a napriek tomu som bola v poriadku. Zlostne som pozerala sa Tris. Načo jej toto bolo dobré?
Rozhodla som sa všetko povedať Thórovi. Všetci uvidia čo je Tris zač.
Posledný ,vianočný’ diel je vydaný. Aký máte dojem z Tris? A čo z Vianoc? Ja osobne sa najviac teším novému kobercu v izbe. :) A čo vy? Prosím napíšte. Rada si pokecám. ;) ❤️
YOU ARE READING
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanfictionAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...