ROSALIND
,,Kto si!?" zavrčala som.
Pentaleone- teda, údajná Pentaleone sa opäť zasmiala.
,,Teraz vyzeráš ty ako Pentaleone." odpovedala a nahodila široký úsmev.
,,Kde je Pentaleone?" opýtala som sa a pritlačila ju viac. ,,Čo si s ňou urobila!?"
,,Dlhý príbeh-" začala, no pritlačila som ju viac. ,,dobre, dobre, chceš vedieť kto som? Tak dobre." povedala a odrazu predomnou stála-no...lepšie vyjadrenie je stál.
,,Loki!?" vyhŕkla som a pustila ho. ,,Čo to vyvádzaš!?"
,,Overoval som si nakoľko si cvok." uškrnul sa.
,,Ja?" nechápala som.
,,Áno, ty. Veľmi dobre vieš, že Pentaleone sa nikdy nevráti." hovoril.
,,To nemôžeš vedieť."
,,Ver mi, že keby mohla už je dávno tu." povedal smutne.
Prikývla som.
,,Prečo si sa vydával za Pentaleone a kde si teraz?" začala som s výsluchom.
,,Ja niesom ilúzia." oponoval. ,,Ilúziu bombarduje Thór otravnými otázkami, ja som originál tak si to váž."
,,Prečo si sa vydával za Pentaleone?"
,,Aby si nebola sama. Pozri, ja viem, že je toho teraz na teba veľa a že ani Sif už nedrží pri tebe ale-"
,,Ale? Chcel si ma potešiť? Chcel si mi ukázať že mi ešte stále niekto verí?" pýtala som sa nahnevane. ,,Otvárať staré rany je teda brilantná metóda ako niekoho utešiť!"
Hovorila som toto no myslela si niečo iné. Prečo to Loki vôbec urobil? Od vtedy čo Pentaleone odišla o nej vôbec nehovoril. Nikdy sa o nej ani len nezmienil.
,,Dobre... priznávam...mal som byť radšej niekto koho poznáš o niečo menej, napríklad...prijala by si toho koňa na ktorom rada jazdíš?"
Prečo mi chcel tak veľmi pomôcť?
Nerozumela som. Je to predsa Loki!
,,Loki."
,,Alebo som mohol byť nejaká nešikovná civilistka ktorú by si musela odtŕhať od zbraní aby sa neporanila."
,,Loki."
,,Alebo som mohol byť ešte-"
,,,Loki to stačí." ohriakla som ho. ,,Ja viem, že si sa snažil. Vážim si to a som ti vďačná, no toto...Pentaleone bola až príliš nápadná." smutne som sa usmiala a snažila sa hovoriť o Penteone a preveriť si ho, či nieje cvok on. ,,Ódin by ju spozoroval." dokončila som myšlienku.
,,Máš pravdu." prisvedčil. ,,No Pentaleone sa nemôže len tak vypariť a mne sa nechce pochodovať zase za Thórom."
,,A ja nechcem byť sama."
Povzdychla som si.
,,Nedokážeš naformulovať jej štatistiku boja."
Loki pokrčil plecami.
,,Pentaleone zvládnem. Aj tak sa iba oháňala tými čudnými vecičkami." hovoril
,,Uvedomuješ si, že tu práve ohováraš najlepšieho bojovníka Ásgardu, však?" zasmiala som sa.
,,Irónia." pripomenul. ,,Každý kto Pentaleone pozná by to spozoroval, že nebojuje tak ako predtým a nebol by spokojný. Thor ju pozná, Ódin ju pozná, Fandral s Volstagom tiež a to nehovorím o Heimdallovi a Frigg ktorí ma ľahko odhalia."
YOU ARE READING
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanfictionAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...