LADY SIF
Nemala som inú možnosť ako predstúpiť pred kráľa a povedať mu o osobe ktorá na mňa zaútočila v lese. Jeho náladu to veľmi nezdvihlo... Vo vlastnom záujme som čo najrýchlejšie zdrhla.
Keď som kráčala na našu chodbu Tris s krabicu sa ku mne pripojili.
,,Vieš kde je?" opýtala sa ma.
Prikývla som.
Zamierila som k prvým dverám ktoré boli pri schodoch a zodvihla som ruku, že zaklopem. Prerušil ma však rozhovor ktorý sa v izbe odohrával.
,,Asi- asi bude lepšie ak ich necháme." povedala som a otočila sa.
Tris iba prikývla a usmiala sa.
Fandral ma pozoroval chladným pohľadom. Deje sa snáď niečo? Po chvíli sa otočil a vrátil sa k demolácii kariet s rovnako zachmúremým pohľadom.
,,Dobre Tris," povedala som ,,začneme so západnou časťou hradu a to konkrétne dverami s bránou." vyhlásila som a naša výprava sa začala.
ROSALIND
,,Takže mi chceš povedať, že tvoja sestra sa tu niekde potuluje a Heimdall to nezistil?" opýtal sa Thor po piaty krát.
,,Žiaľ áno." odpovedala som.
,,A musíš nájsť nejaký meč ktorý ťa má zachrániť?"
,,Žiaľ áno."
,,A keď ho nenájdeš?"
,,Žiaľ án- teda neviem."
,,A môžem vedieť prečo si nesmrteľná?"
,,Na to ti odpovedať neviem." pokrčila som plecami.
,,Nechajme to už." vyhlásil. ,,Zajtra bude turnaj takže by sme sa mali pripraviť."
,,Turnaj?"
,,Áno, ty o tom nevieš? Fandral vešal letá- aha tak už chápem."
Usmiala som sa a objala ho.
,,Opýtam sa Sif či pôjde so mnou. Tak ako každý rok. Šak počkaj! My vás rozbijeme!" zasmiala som sa a on ma pobozkal na čelo.
,,Ja zas presvedčím Lokiho a Fandral s Volstagom nemajú na výber." povedal a len čo sme otvorili dvere sme uvideli tvár Fandrala a Volstaga.
,,Thor pôjdeš so mnou na turnaj?" vyhŕkli obaja na raz.
,,Prečo máte teraz taký záujem?" opýtal sa s úsmevom.
,,Si najsilnejší a bude nejaká cena." prosíkal Fandral.
,,Vidím, že tu máš čo vybavovať," usmiala som sa. ,,Ja už pôjdem."
Thor si iba povzdychol predtým ako sa na neho vyrútil nával Fandralovho a Volstagovho prosenia.
Ja som sa iba zasmiala a išla som do západnej časti hradu odkiaľ sa ide najlepšie do záhrad.
LADY SIF
,,Sif?" opýtala sa Tris. ,,O čo vlastne ide v tom turnaji?"
,,V akom turnaji?" nechápala som.
Tris sa zasmiala a ukázala mi plagát.
Ja som ho iba prešla pohľadom a usmiala som sa.,,Tento rok sa vraj budú odovzdávať aj ceny." usmiala som sa. ,,Píšu tu, že to nebude normálny turnaj, majú sa pripojiť aj iné krajiny ako Ásgard a cena pre víťaza bude veľmi vzácna." čítala som neveriacky.
,,Pôjdeme naň spolu?" opýtala sa Tris rýchlo.
,,No ja..." chcela som sa vyhovoriť, no žiadna výhovorka mi nenapadla. ,,Vždy som chodila s Rosalind..." Tris sa na mňa pozrela smutným pohľadom. ,,No je to predsa tvoj prvý...nebude vadiť ak jeden s Rosalind vynechám."
No niečo mi nahováralo, že toto bude posledný turnaj. Zahovorila som však tieto myšlienky pravidlami ktoré som vysvetľovala Tris. Dúfala som, že Ros nebude veľmi sklamaná.
ROSALIND
Hneď pri dverách som uvidela Sif, preto som sa za ňou rovno rozbehla.
,,Siiiiif!" zvolala som a ona na mňa upriamila pozornosť.
,,Ahoj Ros." usmiala sa.
,,Tento rok bude za ten turnaj aj nejaká cena a dostala som nápad či by sme teda nemohli namiesto behu vybrať napríklad plávanie. Veľmi málo súťažiacich sa hlási na túto disciplínu a priráta nám to veľa bodov a inak mi ešte napadlo či-"
,,Ros ale ja..." prerušila ma zahambene. ,,Idem tam s Tris." ukázala na postavu stojacu vedľa nej.
,,Ou..." zarazila som sa, hľadala som správne slová aby to neviznelo veľmi sklamane ,,aha..." vysúkala som zo seba ,,tak teda...veľa šťastia." povedala som a odkráčala opačnou stranou preč. Sif má novú priateľku a zjavne ma dokonale nahradila.
Nevšimla som si Sifin smutný pohľad keď som odchádzala, začala som rozmýšľať kto ďalší by mohol byť ešte dobrým spoločníkom.
Lorelaj! Počkať nie...tá sa ma pokúsila zabiť a teraz je vo väznici...Loki? Ten by nesúhlasil. Thór? Ten má toho dosť. Fandral, Volstag, tí sa bijú o Thóra, Hogun je v porote..mohla by som požiadať niekoho z poddaných ktorí sa zúčastnia turnaja. Ale veď ja skoro nikoho nepoznám. Z videnia sa rozprávam s každým, no ako vzťah...toto bude ešte ťažké rozhodovanie.
Povzdychla som si a vyšla von z druhej strany. Kto by ale teraz so mnou išiel?
Odrazu som si spomenula na našu starú skupinu. Členovia z nej určite na turnaj pôjdu!
No každý už má svoju dvojicu, nie? A čo Frigg? Ako mi to mohlo vôbec napadnúť?
Pochopila som, že na túto súťaž už pre mňa nieje dostatok miesta.
Povzdychla som si a smutne kráčala k nádvoriu keď ma zastavil známy hlas.
,,Ahoj Rosalind."
Prudko som sa otočila aby som zistila kto to je.
,,Čo tu robíš?" znela moja prvá otázka.
,,Musela som sa vrátiť." usmiala sa osoba. Nikdy som nevidela jej úsmev preto mi to prišlo dosť čudné.
Predomnou totižto stala Pentaleone.
Zdravím! Túto kapitolu som čiastočne napísala na počítači takže veľký úspech! Kým ja niečo do tej klávesnice naťukám prejde aj týždeň. Na mobil som dosť zvyknutá takže toto je pre mňa dosť neprirodzené. Anyway! Ako sa vám páčila kapitola a čo si myslíte o Pentaleone? Prosím napíšte. Neskutočne rada si s vami píšem cez komentáre. :D Práve som objavila nevýhodu písania na počítači...KDE SÚ EMOJI??? Inak prajem krásny zvyšok týždňa a Vianočnú náladu! (dala by som tu srdiečko ale nemám šajn ako XD)
YOU ARE READING
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanfictionAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...