8. Plán alebo plán na zahodenie?

92 9 4
                                    

THÓR

Po dlhom čase putovaním po púšti zúfalstva som konečne našiel pramienok pravej nádeje.

Privýtal som ho s otvorenou náručou a položil sa do plánu ako to len išlo. Fandral je vo vymýšľaní plánov trochu... nepraktický. Podľa mňa nemusíme ísť na Midgard všetci a nemusíme tam prísť na koňoch aby si nás všimli...Ale nechcel som mu to hovoriť lebo Loki nevyzeral, že by ho tešila naša prítomnosť.

Rozhodol som sa preto iba potichu počúvať a odpustiť si komentáre ktoré by som najradšej povedal.

Po dlhom plánovaní (až desať minút) sme sa rozišli do izieb a Loki sa niekam vytratil.

,,Myslíš, že to víde?" opýtala sa Sif keď Fandral odchádzal.

,,Musí." povedal som odhodlane. ,,Nepočkám už ani jediný deň. Dnes v noci ideme."

,,No dobre, ale Fandralov plán-"

,,Víde to." uisťoval som ju.

Plán bol taký, že sa objavíme všetci vonku aby si Ódin myslel, že sme boli dlho do noci hore a ráno potom vyspávali. Následne však pôjdeme do izieb, pôjdeme si ľahnúť, obídeme stráže a až sa bude vymieňať stráž, tak sa vytratíme a Loki nás prevedie cez tajný prechod medzi svetmi a hurá za Rosalind!

Takže som išiel splniť prvý bod programu.

Vyšiel som von a stretol sa so Sif.

,,Ideme na to." povedala a schytila do ruky dvojsečný meč a ja som v ruke zovrel jednu z obyčajných zbraní.

Ako sme kráčali na cvičisko tak mi Sif jemne naznačila, (kopla ma do nohy, že som mal pocit, že mi vyrazila lýtko z nohy) že kúsok od nás je matka.

Namierili sme si to ku nej a ,náhodne' sme sa s ňou stretli.

,,Teda to je ale náhoda, že sme sa tu stretli!" začal som a Sif prevrátila oči.

Matka sa usmiala.

,,Dáte si nočný tréning?" opýtala sa.

,,Uhádla si! Chceme si natrénovať boj v tme."

Klamanie mi naozaj nejde...

,,Len si neublížte." povedala ustarostene.

,,Nemusíte sa báť." uškrnula sa Sif. ,,Nič vážne mu neurobím."

Matka sa zasmiala.

,,Dobre. Ja už idem dovnútra."

Keď sme oznámili matke čo ideme robiť tak sme si vymenili zbrane s Volstagom a Hogunom.

,,Do jedenástej." povedal som a podal mu meč.

Do nášho plánu sme zatiahli aj Hoguna a Volstaga. Keď sme to povedali Lokimu tak nemal ďaleko od toho aby mi jednu vlepil.

Chcel ísť sám a nakoniec ideme šiesti... nepríjemné (pre neho).

,,No tak Sif." povedal Volstag. ,,Daj mi ten meč."

Sif zvraštila čelo.

,,Nemôžeš si zobrať inú zbraň?"

Volstag si povzdychol.

,,Vezmem si jeden z Fandralových mečov."

,,On ti to dovolil?" vyzvedal som, no Volstag sa iba uškrnul.

,,On ich prehral."

Sif pri týchto slovách zaškrípala zubami.

,,Ideme." povedala a vrátili sme sa do hradu.

Volstag s Hogunom trieskali mečmi o seba aby vytvorili dojem, že ja a Sif trénujeme.

,,Hm...robia to zle.” povedala po chvíle Sif. ,,Ty trieskaš väčšou silou a ja sa na tvojich výpadoch vždy smejem.”

,,A ja sa vždy vyhováram, že mám ľahký meč.” priznal som.

,,Je sedem." oznámila Sif. ,,Za polhodinu bude tma a budú sa meniť stráže, takže ideálny čas na zdrhanie." dopovedala a zmizla vo svojej izbe.

Urobil som podľa jej príkladu. Dúfal som, že sa náš plán vydarí a konečne budem môcť vidieť Ros. No musí byť dôvod prečo ju Avengers držia v tajnosti. Prečo to robia?

SIF

Čakanie bolo pre mňa naozaj nekonečné. Robila som všetko možné. Bila sa so stenou, (údržbári ma preto milujú), dala si kúpeľ (vydržala som v ňom pätnásť minút), čítala si, rozprávala sa sama so sebou (to asi najdlhšie), rozmýšľala a nakoniec som zaspala.

Zo spánku ma vytrhlo roztržité klopanie. Dotackala som sa k dverám a rozospato ich otvorila. Akosi som si nespomenula na náš plán pretože ma prekvapilo keď za nimi stál Fandral a hovoril.

,,Nedá sa mi spať.” povedal a pri tom sa rozhliadal naokolo.

Ja som iba odvetila:
,,Mám ti snáď prečítať rozprávku?”

On ma chytil za ruku a vysvetlil mi, že to znamenalo, že je vzduch čistý.

,,Počúvala si ma v tedy vlastne?”

,,Ja tvoje plány nikdy nepočúvam.” pripomenula som mu.

,,Ešte ideme po Thóra.”

Keď Fandral zaklopal na jeho dvere a zopakoval tú trápnu vetu tak Thórova reakcia bola podobná ako moja.

,,No... nuž poznám niekoľko trikov ako zaspať rýchlejšie, tak napríklad- Sif? Ty si tu tiež? Tak teraz tu máme klub nespavých.”

Nedokázala som sa nezasmiať a nevyužiť príležitosť k tomu aby som Fandralovi dokázala, že jeho plány sú strašné.

,,Šak počkajte, ešte mi budete vďačný keď sa dostanete za Rosalind.” hneval sa Fandral.

Všimla som si ako sa Thór pri slove Rosalind nepatrne usmial. Ako asi Rosalind zareaguje keď nás uvidí?

Na toto som mohla dostať odpoveď až po tejto ,misii’.

Nová kapitola dostala dej a žije! Dúfam, že sa vám páčila. Inak dnes som sa skoro utopila keď som plávala ďalšie tri kilometre. Opäť som bola prvá. :D a opäť som mala plavky plné chalúh. Opäť bola voda hnusne zelená a opäť som si spievala pesničku: How Fare We Come. (Tú pesničku naozaj odporúčam. Je taká motivačná. :D)  inak zajtra plávam ďalšie tri kilometre a to budú ďalšie majstrovstvá tak som zvedavá ako sa mi vydaria. Inak prajem pekný zvyšok dňa. 😉❤️

Lost Memories (Fanfiction for Avengers)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang