3. Úvahy,teórie,stávky a psychopati s kosačkami predávajúci náplne do vysávačov

133 15 8
                                    

LUCI

,,Benner ja som nevedel, že sa dokážeš teleportovať!“ pochválil doktora Bennera Stark.

Momentálne väčšina Avengers stála alebo sedela v hlavnej miestnosti Avengers Tower. Ja som stála obďaleč a sledovala čo sa deje. Každý z nich povedal ako videl niekoho dvojníka ktorí sa tu prechádzal a následne zmizol.

,,Niečo sa tu deje.“ zasiahol do rozhovoru riaditeľ Fury a jeho oko sa zamyslene stratilo v jeho myšlienkach.

,,Nevšimli sme si.“ zamrmlal Stark a Fury ho prebodol vražedným kiklopským pohľadom.

,,Ja som prišiel pred niekoľkými minútami takže...” povedal doktor Bruse a rozhodil rukami akoby chcel povedať: Pokiaľ Fury plánuje dotyčného čo zapol alarm zhodiť z veže, tak ja som z toho von...mám to ale šťastie, čo?

,,A predsa som ťa tu videl.” oponoval Stark.

Benner sa pomsly postavil a ruky skrížil na prsiach. Nebolo pochýb, že začal horúčkovito premýšľať. Pomalými krokmi sa presunul za pohovku.

,,Nejaké návrhy čo sa tu podľa vás de-” začal Fury, no vtedy Stark zakričal:

,,Bruse! Stoj!”

Bruse priam naskočil od strachu.

,,Mám pred sebou tarantulu? Je za mnou psychopat s motorovou pílou? Chystáš sa po mne niečo hodiť?” Vychrlil zo seba Benner. Na jeho šťastie nemusel čeliť diabolskej tarantuje z Južnej Afriky, ani psychopatovy ktorý vykradol stánok s hračkami a teraz sa hrá s motorovou pílou, že kosí trávnik a ani vražedným predmetom -napríklad Furym ktorý práve stál na opačnom konci miestnosti- ktoré by po ňom mohol Stark hodiť. Namiesto toho sa musel popasovať s pochybovačnými pohľadmi ostatných.

,,Nie.“ vyviedol ho z omylu Stark ,,Ale presne v tejto polohe s týmto pohľadom som ťa videl pred desiatimi minútami keď som bol sám.“

Benner chcel niečo povedať, no Stark ho opäť prerušil.

,,A keď si stál presne takto tak si sa rozplynul.“

,,To je-“ začal Benner.

,,Divné? Šialené? Nemožné? Alebo také mixle v pixle?“ skúsil to dokončiť Stark.

,,Chcel som povedať nezvyčajné ale áno, aj toto sú správne výrazy.“

,,Tony ty sa v tom skákaní do reči priam vyžívaš...“ zašomral Clint a Tony po ňom hodil súhlasným a zároveň pobaveným pohľadom.

,,Vie to niekto z vás vysvetliť?“ opýtal sa Fury a pozrel sa na Tonyho a Bennera s veľkým očakávaním.

Obaja upadli do svojho sveta kde v podobe myšlienok skákali z jednej na druhú.

Po chvíli spustil Tony.

,,Je možné, že sú to iba klamy.“

,,Keby to boli klamy, tak by boli vytvorené svetlom ako z premietača.“ doplnil Benner.

,,Ale tu nastáva otázka ako je možné, že presne to čo som videl sa teraz stalo.“

,,Pokiaľ niesi jasnovidec tak to vysvetliť neviem...“

,,Aj keby som bol tak skoro každý videl niekoho na mieste na akom nebol.“

,,Nemohli by to byť ilúzie?“ nadhodil otázku Kapitán.

Všetci uoreli pohľad na neho. Každý vedel na čo tým naráža, no nikto sa to neodvážil vysloviť.

,,Ilúzie...“ zopakovala Natasha ,,ale ty myslíš-“ odmlčala sa.

Lost Memories (Fanfiction for Avengers)Where stories live. Discover now