THÓR
,,Keďže portál otvoril zelený diamant nemôže to viesť na dobré miesto."
hovoril mi Loki potichu. ,,Na svete sú iba tri takéto diamanty a každý z ich sa môže použiť iba tri krát.",,To znamená, že sa vrátia." povedal som bezstarostne.
,,Ty tomu nerozumieš, oni sa nevrátia." schladil ma.
,,Kde je ďalší diamant?" zmenil som názor.
,,Jeden má Vaughn, ďalší majú s najväčšou pravdepodobnosťou Kree a na posledný som ja hlupák zabudol," hovoril nahnevane.
,,Kde je?"
,,Na Midgarde." povedal rozpačito. ,,Rosalind ho hľadala, ale nevedela o tom. Miriabell ju poslala po ten diamant, ktorý otvára portál k Paspeinderu."
,,Odkiaľ vieš o Miriabell a prečo je ten meč taký dôležitý?" chcel som vedieť.
,,Otázka ktorá stojí za to opýtať sa ju je:" odpovedal Loki odpoveďou ktorá sa nedala považovať za odpoveď ,,Načo sa chce Miriabell dostať do tej zničenej planéty?"
,,Aká zničená planéta?"
,,Všetci sa ma tu pýtajú kde je Pentaleone. Nepoviem kde presne je, no môžem povedať, že Pentaleone je strážca Zničenej Planéty."
,,To ju treba strážiť?"
,,Samozrejme." zarazil sa Loki. ,,Ty si nikdy nepočul o Zničenej planéte?"
,,Isteže viem o planéte na ktorú sa chce každý dostať vďaka jej krásne a pokladom." nedal som sa. ,,Ale všetci si myslia, že zanikla."
,,Na tú planétu nikdo nikdy nevkročil. Jedine jej mŕtvi strážcovia za odmenu za ich službu sa tam dostanú, no ostatný strážcovia sú krutý. Keď strážcovi niekto prekĺzne a skoro sa do tej planéty niekto dostane, iný strážca ho potrestá a ten kto sa do planéty pokúšal dostať, toho potrestá potrestaný strážca strážca."
,,Aké sú to tresty?"
,,Pre strážcov sú tresty o niečo menej kruté aby mohli ďalej robiť svoju prácu. A Penteleone je krutá. Ak jej niekto prekĺzol tvrdo ho potrestala." vysvetlil.
,,Ďakujem ti za hodinu histórie, ale musíme sa dostať na Midgard a pomôcť Rosalind so Sif."
,,Ja vám pomôžem." začul som za sebou Tris. ,,Keď...keď si hovoril o Pentaleone..." hovorila nervózne ,,ona nieje taká krutá." hovorila ,,Ani môj trest nebol taký zlí...no ak sa Rosalind ničo stane tak to bude hrozný trest."
,,O čom to tu trepeš?" nechápal Loki. ,,Ty si sa chcela dostať do tej zeme?"
,,Nie," povedala vystrašene ,,ja som...tiež som strážca."
,,Takže ty si niečo pokazila a ako trest ti dala Pentaleone strážiť Rosalind?" opýtal som sa zmätene.
Tris prikývla.
,,Ty si mala chrániť Rosalind a zaútočila si na ňu?" nedôverčivo sa pýtal Loki.
,,Ja som myslel, že to boli halucinácie." hovoril som zmätene.
Tris pokrútila hlavou.
,,Rosalind som chcela držať od ostatných aby nikomu neverila. Vedela som, že sa jej Miriabell ukáže, no ona dôverovala iba jej a začala hľadať ten meč." smutne sa pozrela na podrážky svojich topánok ,,Pokazila som to."
,,Stále si mi nevysvetlila ten útok." trval na svojom Loki.
,,Neútočila som na Rosalind, ale na Miriabell."
YOU ARE READING
Lost Memories (Fanfiction for Avengers)
FanfictionAvengers sa rozhodli vybrať agenta ktorý im budú pomáhať na misiách. Aj keď ich zámer je úplne iný. Avšak jeden raz vyberú dievča ktoré nieje vôbec skúsené či šikovné. Vyzerá to ako nevinný prípad kde v agentke vidia potenciál či skryté schopnosti...