0.7

787 78 72
                                    

! Uyarı: Hikayedeki bazı bilgiler kurguya göre şekillenmektedir.

"Ne?"

Louis'nin kendisine şaşkınlıkla bakması... Harry'i bırakmasıyla teğmenin dengesini kaybetmesi...albayın uzaklaşan postallarını izlemesi

Ve sonra tekrar karanlık.

Harry aynı rüyayı günlerdir görüyordu. Gözlerini huzursuzca açıp yattığı yerde doğruldu.

"Sonunda uyuyan güzel. General seni bekliyor"

Harry yerinde doğrulup başını salladı. Gözünü ovaladıktan sonra yastık niyetine kullandığı ceketini alıp giydi. Sert betonda uyuduğu için ayağa kalkarken sırtına ağrı girince yüzünü buruşturdu. Sırtını tutup en hızlı şekilde generalin çadırına gitti.

"Gel"

Görevli asker generale haber verdikten sonra içerden gelen komutla çadıra girdi. General, Harry'i görünce alayla sırıttı.

"Günaydın. Kahve ister misin ayılmak için?"

Harry dudaklarını bastırıp adamın alayının bitmesini bekledi.

"Harry, uyku düzeninle ilgili diğer askerlerden şikayet geldi."

"Sorun neymiş uyku düzenimle ilgili general?"

"İşte sorun yokmuş. Mışıl mışıl gayet güzel uyuyormuşsun. Sıkıntı da bu."

Adam elini sertçe masaya vurduğunda Harry yavaşça yutkundu.

"İlacı kullanmıyor musun?"

"Affedin ben...bir süredir almayı unutuyorum."

Adam sinirle Harry'e bakmayı sürdürdü.

"Hm...iyi- bakışlarını Harry'den çekmeden yanındaki çekmeceyi açtı- al bakalım"

Elini açıp Harry'nin gelmesini bekledi. Harry generale ilerleyip elindeki ilacı aldı.

"Sağ olun general"

Selamını verdi. Arkasını dönüp gidecekken generalin sesi engel oldu.

"Burada iç onu. Teğmen"

Harry içinden sağlam bir küfür savurup geri generale döndü. Kendisine rahatsız edici bir ciddiyetle bakan generale karşılık verdi. Su falan vermeyecek miydi?

"Evet?"

Vermeyecekti. Adam yerinden kalkıp Harry'nin önüne geçti. Harry ilacı ağzına atıp yuttu.

"Aç ağzını"

Gelen emirle hızla ağzını açtı.

"Dilini kaldır teğmen"

Söyleneni uyguladı. Adam Harry'nin ilacı yuttuğundan emin olunca çocuğun omzunu sertçe pat patladı.

"O kadar zor değilmiş değil mi? Görevinin başına"

Harry selamını verip hızla çadırdan ayrıldı. İlacın, üzerinde yapacağı etkiyi deli gibi merak ediyordu. Diğer askerleri görmüştü gerçi. 3 güne yakın uykuları gelmeden cephede savaşıyorlardı. Eğer uykuları gelir gibi olursa hemen bir ilaç daha alıyorlardı. 2 3 saat uyuyup enerjik bir şekilde uyanıyorlardı. Bazılarıysa tamamen bağımlısı olmuştu. Günde 3 4 defa ilaçtan alan oluyordu ve bu yüzden kaybedilen askerlerin sayısı gittikçe artıyordu. Harry askerlerin eskisine göre daha vahşi olduklarını da görmüştü. Sivil halka yapılan istismarlar, katliamlar artmıştı.

4 gündür Belçikadaydılar. Müttefik askerler gerçekten iyi direniyorlardı.

"Hey! Harry cephaneye gidilmesi lazım"

SOLDATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin