1.4

819 66 165
                                    

"Sanırım sana aşık oluyorum ve on yedi. Bununla beraber tam on yedi defa söylettin bana Harry"

Harry işaret parmağını dişlerine götürüp kıkırdadı.

"Yazılı olarak da beyanname alacağım. Büyük harflerle yazıp altına imzanı atman yeterli. On yedi defa yazmana gerek yok"

Harry dirseklerini yatağa bastırıp vücudunu kaldırdı. Gözleriyle hızla odayı taradı.

"Aslında burda bir yerde varsa kağıt kalem hemen hal-"

Geri yatağa düşürülünce sözü yarıda kaldı. Louis omzundan tutup kendisine çevirdi. Dudaklarını uzunca öptü. Dudaklarını ayırdığında Harry derin bir oh çekti.

"Oh, Louis! Şuanda o kadar mutluyum ki!"

Tek kolunu Louis'nin göğsüne yaslayıp diğer eliyle genç adamın iyice uzayan saçlarıyla oynamaya başladı.

"Hiçbir şey umrumda değil. Savaş umrumda değil. Generaller, devlet büyükleri umrumda değil. Sadece seni umursuyorum. Seninle geçireceğim zamanı endişe ediyorum."

Louis gülümseyerek göğsüne yaslanmış kolunu okşamaya başladı.

"Kitap okumayı neden bu kadar çok seviyorum biliyor musun?"

"Neden?"

"Çünkü yeni dünyalara girmeyi seviyorum. Çocukluğumdan beri ben bok gibi bir hayat yaşadım"

Louis tüm dikkatiyle Harry'i dinliyordu. İlk defa onun hayatını öğrenecekti.

"Zaten doğumum I. Dünya Savaşı'nın sonlarına denk geldi. Rezalet bir antlaşma imzalamışız. Yani Almanya için savaş hiçbir zaman son bulmadı. Babam doğmama sevinmedi bile bence Louis. Ülkesi bu haldeyken nasıl sevinecek ki"

Louis Harry'nin babasını bir güzel patlamak istedi.

"Ben onu çok seviyorum. O kadar güçlüydü ki. Çocukluğumda onu kahraman olarak algılamışım ve onu hala öyle görüyorum ama onun beni sevdiğini düşünmüyorum"

Harry acıyla gülümsedi.

"Yıllardır düşünmeye sakındığım şeyi sana söyledim. Beni korudu hala da koruyor, eğitti, maddi ihtiyaçlarımı hiç sakınmadı ama beni sevmiyor bence. Beni sevmeyen bir adama deliler gibi hayrandım. Aile evinde kedin bile seni sevmese o ev cehennem olur bence. Beni babam sevmedi. Bundan sonra zengin olmamız benim neyime yarar ki? O yüzden bunları bastırabilmek için sürekli kitap okudum. Kitaplarda hangi karakteri sevdiysem o oldum"

Eğilip kendisine üzülerek bakan genç adamın dudaklarını öptü.

"Bu sana sürekli alıntılar yaptığım kitabın adı Aşk ve Gurur. En sevdiğim kitap çünkü ben onunla beraber aşkı tanıdım. Aşk benim karanlık dünyam için çok parlaktı. Çok güzel, sıcacık bir duyguydu. Kadınların aslında sırf rahat bir yaşam sürmek için evlenmeleri gerektiğini düşünen bir kesim var. Elizabeth'in annesi de aynı şekilde düşünen bir kadın ama Elizabeth öyle değil. Ancak gerçekten aşık olursa evlenmek isteyen bir karakter. Annesinin istediği gibi bir kız hiç değil yani. Ben de aslında birazcık kendime benzetiyorum.

Louis başını onaylarcasına salladığında kıkırdadı.

"Sonra bir adamla tanışıyor. Bay Darcy diye bir adam. Aşırı gıcık, gururlu, insanlara aşağıdan bakan, kendi yıkılmaz tabuları olan bir tip. Zengin ya"

Harry Darcy'i tanıttıktan sonra Louis'e yaramazca sırıttı. Louis şaşkınca Harry'i süzdü.

"Neden öyle baktın?"

SOLDATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin