eylül'den

2.3K 184 105
                                    

Merhaba, nasılsınız? Umuyorum ki herkesin keyfi yerindedir.

Açıkçası drowning shadows'a başlarken kafamdaki senaryo belirgin olsa da bu hikayeye bu kadar bağlanacağımı tahmin edememiştim. Marriage story'nin kazandığı kitleden sonra her ne kadar biraz hayal kırıklığına uğramış olsam da buradaki ailemi çok sevdiğimi söylemek isterim❤️

Dürüst olmak gerekirse hikayeyi yazmaya ilk başladığımda kafamda Rosie'yi daha kötü bir karakterde yazmak vardı ancak neden bilmiyorum içime bir türlü sinmedi. Tabii ki sevgili watty'mizin melek kızlarının yanında kötü kalsa da tam bir kötü karakter olduğunu söyleyemeyeceğim.

Rosie'yi tamamen kötü yapmama sebebim ise, sizle oluşmaya başlayan bağını koparmamaktı. Açıkçası Rosie bu platformda yazdığım ve kendimden en çok parça bulduğum karakter. Yazarken her ne kadar farkında olmasam da okudukça onda hep kendime ait parçalar buldum. Umuyorum ki siz de Rosie'de, kendinize ait ufak da olsa bir parça bulmuşsunuzdur.

Bazı, hatta çoğu zaman Rosie'ye karşı yapılan yorumların haksızlık dolu olduğunu düşündüm. Rosie küçüklüğünden beri sevgiden, güvenden ve daha bir sürü güzel duygudan ırak büyümüş biriydi. Çocukluğunu bile doğru dürüst yaşayamadan acı çekmeye mâhkum bırakılmıştı. Kendini korumak için duvarlar örmüş, ancak o duvarların arasında tek başına karanlıkta kalmış bir kız çocuğuydu. Bu yüzden sevmeyi de, birine değer vermeyi de güvenmeyi de bilmiyordu. Bu üç duygu zaten hayatı boyunca sakındığı duygulardı. Belki kendimden bir parça bulduğum için böyle düşünüyorumdur ancak ben hikaye boyunca Rosie'yi gerçekten anladım. Aşktan, değer vermekten, güvenmekten korkmasını tamamen anlayabildim. Çok kez hayata karşı kırılmasına ve bunun neticesinde de kendini kilitli kapılar ardına vurmasına anlam verebildim. Kısacası yaşadığı ve hissettiği her şey benim için anlam verilebilirdi, ayriyetten bu duyguları yazması çok da değerliydi. İnanıyorum ki Rosie'de kendinden bir parça bulan herkes, ona kızmak yerine onu anlayabilmiştir ve kanatları kırık o küçük kız çocuğunu sevmiş, onun için üzülmüştür.

Öte yandan Jungkook hakkında söyleyebileceğim hiçbir şey yok. Kendisi gerçekten de yazdığım en güzel ve doğru karakter olabilir. Herkesin hayatında isteyeceği kadar naif bir erkek karakterdi. Ayriyetten de klasik wattpad erkek hikaye karakteri tanımından çok uzaktı. Her ne kadar görmeyeceğini bilsem de buradan, Jungkook'u yazarken esinlendiğim kişiye, yani erkek arkadaşıma teşekkür ederim. Rosie ve ben bu konuda çok şanslıyız😋

Bu hikaye benim için çok önemli bir konuma yükseldi. Evet belki çok okunmadı, belki çok oy ve yorum gelmedi ancak yine de sonucundan en memnun olduğum hikayem oldu. Gerçekten de bu hikayeyi yazarken kalemimin geliştiğini, kendime çektiğim çizgileri aştığımı söyleyebilirim. Gerçekten de bu hikayeyi yazmak kalemime çok şey kattı. Bu yüzden daha da özel benim için. Umuyorum ki yazarken içimde yeşeren bütün duyguları kelimeler aracılığıyla size doğru aktarabilmiş, gülerken güldürmüş; ağlarken de ağlatabilmişimdir.

Hikayede hoşunuza gitmeyen, mantıksız bulduğunuz bir şey varsa lütfen kusuruma bakmayın. Maalesef ki aynı anda herkesi mutlu edebilmem imkansız. Yine de aklınıza yatmayan detaylar varsa sorarsanız cevap vereceğim.

Ayriyetten genel olarak hikaye ve final hakkındaki yorumlarınızı çok merak ediyorum. Drowning shadows sizin için rosékook dendiğinde akla gelen bir hikaye olabildi mi? Ya da karakterlerim sizin için özel bir yere sahip olabildi mi? Bütün yorumları okuyacağım, çok merak ediyorum bu soruların cevaplarını.

Aklımda yeni hikayelerde dair çok fikir var ancak acele etmek istemiyorum, bu yüzden de kendimi zorlamamaya çalışacağım. Bu konularda kendim pek tutamam ancak yine de çabalayacağım. Yeni bir hikaye yazar mıyım? Scent on my lips'e devam eder miyim? Hiç bilmiyorum. Tek bildiğim şu anlık biraz dinlenmek istediğim.

Hikayeyi okuyan, oy veren-vermeyen, yorum yapan ve yapmayan herkese çok teşekkür ederim. Her şey zorla olmuyor bu yüzden hikayeyi beğenerek okuduysanız teşekkür ediyorum.

Umuyorum ki en kısa zamanda tekrar görüşürüz. Mesaj atarsanız görmeyebilirim ancak mesaj panoma yazarsanız kesinlikle cevap veriyorum. Drowning shadows hakkındaki düşüncelerinizi mesaj panoma da yazabilirsiniz mesela, panom şenlenir😅

Ayriyetten bana instagram üzerinden hoseo.xsual ve myanimelist üzerinden de hoseoxsual kullanıcı adlarıyla ulaşabilirsiniz. Instagramıma istek atarsanız rica ediyorum ki wattpadden geldiğinizi bana bildirin, onun dışındakinleri kâbul etmiyorum maalesef. Ayriyetten instagramda daha aktifim, hikayelerim hiç boş kalmıyor mesela. Oradan yazarsanız daha hızlı dönüş yapabilirim size.

Çok konuştum o yüzden artık daha fazla uzatıp başınızı ağrıtmayacağım, en yakın zamanda görüşmeyi diliyorum.

Sizi çok seviyorum, lütfen sağlığınıza dikkat edin.
Mutlu yıllar❤️

eylül

drowning shadows | rosékook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin