Luku 15 Joulusiivous

532 23 60
                                    

Toi fanart kuuluu käyttäjälle upthehill Pinterestissä!

OMG!!! Tuhat lukijaa on menny rikki!!! Oikeesti kiitos kiitos kiitos! Mä ajattelin, et kukaan ei oikeesti lukis näitä, mut nyt on jo tuhat lukijaa! Kiitti oikeesti vielä! Aattelin kiitokseks tehä tästä vähän pidemmän luvun.

-Harryn POV-
Istuskelimme Dracon kanssa sängylläni, tämä lepuutti päätään sylissäni ja kuljetin kättäni tämän hiuksien läpi. Toisen käteni olin sulkenut tämän käden ympärille, se oli jääkylmä. Dracon kädet ja jalat olivat aina ihan kylmät. Ylihuomenna olisi jouluaatto ja saisin viettää ihanan joulun Dracon kanssa Tylypahkassa.

   Pian makuusalin ikkuna lennähti auki ja Hedwig lensi sisään kirje mukanaan. Tämä tiputti sen syliini ja lennähti takaisin ulos.
"Jahas, postia" huokaisin ja repäisin kuoren auki, Draco makasi puoliunisena sylissäni ja murahti kun häiritsin tätä. Yllätyin kun näin, että se oli Dursleyiltä. He eivät koskaan lähettäneet minulle postia. Näin siinä sanottiin:

   "Me tarvitsemme sinut kotiin jouluksi. Vernonin sukulaiset ovat tulossa jouluksi tänne ja tarvitsemme sinua auttamaan joulusiivouksessa. Tule aikaisimmalla junalla, terveisin: Dursleyt" Fiilikseni laski samantien. "No voi vittu" Puhahdin ja Draco heräsi lopullisesti. "Sä herätti muuuut..." Draco murahti ja käpertyi tiukemmaksi palloksi syliini.

   "Mun pitää mennä jouluksi Dursleyille" Puhahdin ja hieroin silmiäni ärsyyntyneenä. Dracon pää pongahti pystyyn. "Mitäh? Eiii, älä jätä mua" Draco mutisi ja yritti vedota minuun koiranpentu ilmeellä. Hän katsoi ylös minuun ja kietoi kätensä vyötärölleni. "Mun on pakko, joulusiivous" murahdin vastaukseksi ja heilutin kirjettä tämän edessä.

   Draco nousi istumaan ja risti kätensä rintansa päälle. Hän käänsi päänsä pois ja tuijotti seinää. "Hei, en mä voi sille mitään" puuskahdin vastaukseksi ja asetin käteni tämän olalle. Draco vain ravisti sen pois. "Älä koske muhun" Draco tiuskaisi. "En mä oikeesti voi sille mitään" vastasin hieman turhautuneena.

    Draco ei vieläkään vastannut. "Noh, jos mä sanoisin että sä voisit nukkuu mun kanssa tänään?" Yritin lohduttaa poikaystävääni. Sen kuultuaan Draco vilkaisi suuntaani ja näytti miettivän. "No saanko mä pitää sun paitaa yöpaitana" Draco kysyi. "No saat" naurahdin helpottuneena, että Draco ei vaikuttanut enää vihaiselta.

   Draco asetti suudelman huulilleni ja asetti kätensä pääni taakse. Hän hivuttautui lähemmäs ja yritti avata housujani. "Jaha, jaha, sellasta peliä sitten" naurahdin suudelmien välissä, mutta en vastustellut. Pian Draco oli riisunut housuni ja heitti ne alas sängyltäni. Pian tämä nousi päälleni ja jatkoi suuteluani.

   Riisuin myös tämän housut ja pian suutelimme alushousuissamme sängylläni. Kuulin oven narahtavan auki ja joku astui sisään. Jähmetyimme molemmat ja katseemme singahtavat ovelle. Sieltä astui sisään kukas muukaan kuin Ron.

   "Arvasin" Ron tuhahti ja kääntyi pois lähteäkseen. "Hei, punatukka!" Draco huudahti tämän perään ja nousi päältäni. Hän oli edelleen vain boksereissaan, mutta tätä ei näyttänyt kiinnostavan. Hän käveli Ronin luokse ja seisahtui tämän eteen vain vähän matkan päähän. "Harry, tänne" Draco kutsui minua luokseen, kun makasin selällään sängylläni. Olin hämmentynyt, mutta nousin kumminkin.

   Jäin seisomaan poikaystäväni viereen ja Ron tuijotti meitä molempia kummastuneena. Pian Draco tarttui minua kauluksesta sellaisella voimalla että ihan järkytyin. Hän alkoi suudella minua kiivaasti ja suutelin tätä takaisin. Hän kaivoi sormensa hiuksiini ja kiedoin toisen jalkani nautinnosta tämän jalkojen ympärille.

  Näin miten Ron katsoi meitä järkyttyneenä ja inhottuneena, sitten hän lähti pois. Jatkoimme senkin jälkeen, kun tämä oli lähtenyt. "Jäikö meillä jotain kesken?" Draco kuiskasi ja kantoi minut sängylle. Hän kaatoi minut selälleni ja nousi jälleen päälleni. Hän alkoi suudella kaulaani ja voihkaisin, kun heitin pääni taakse.

If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt