Luku 12 Talvitanssiaiset

603 26 85
                                    

Mä en omista yllä olevaa fanarttia!

Ei oo todellista, jo 600 lukijaa! Kiitos kiitos kiitos! Oikeesti arvostan ihan hirveesti! No niin, nauttikaa tästä luvusta!

-Dracon POV-
Odotimme Harryn kanssa, että suurin osa ihmisistä oli mennyt sisään suureen saliin, jotta sulautuisimme joukkoon. Livahdimme sisälle ja asetuimme johonkin nurkkaan. Kävimme hakemassa boolia ja siemailimme sitä. Tanssilattialle meneminen olisi ollut liian riskialtista. Tunsin Blaisen katseen selässäni, mutta ingnoorasin sen.

  "Tanssitaan nyt vähän" Harry yritti yllyttää minua. "Tanssilattia on niin täynnä, ei meitä huomattais" Harry kiskoi minua kädestä. "Hei, mee sä" hymyilin Harrylle, mutta tämä oli jo kiskonut meidät molemmat tanssimaan. Tämä alkoi jammailla musiikkiin ja tanssitti minua käsistä. Rentouduin hieman musiikkiin ja tanssahtelin Harryn mukana.

  Pian hitaat alkoivat ja oppilaat alkoivat etsiä pareja. Ron talutti Hermionen keskelle lattiaa ja Pansy vei Blaisen. Mc Karmiva ja Matami Pomfreykin tanssivat yhdessä. Koulussa liikkui huhuja, että heillä olisi jotain. Asetin käteni Harryn lanteille ja Harry asetti omansa harteilleni. Biisi oli oikeastaan aika hyvä ja hivuttauduin lähemmäs Harryä. Hivutin käsiäni alemmas Harryn perseelle asti.

  "Aina kädet mun perseellä" Harry naurahti minulle. Hymyilin vain takaisin. Harry asetti päänsä olalleni ja toisella kädellä silitin tämän tukkaa. "Mä rakastan sua niin niin paljon" Harry mutisi korvaani. "Niin mäkin" vastasin poikaystävälleni. Hengitin Harryn tuoksua, hän tuoksui jotenkin hieman suklaalta ja hedelmäiseltä samaan aikaan.

  Tämän silmät olivat kuin kaksi emeraldia. Kaikki aina luulivat, että lempivärini oli vihreä siksi, koska se oli Luihuisten väri. Oikea syy oli se, että se oli Harryn silmien väri. Suutelin Harryä pitkään ja hartaasti. "Pitäiskö meiän mennä jonnekin yksityisempään paikkaan" sanoin viettelevästi kumppanilleni. "Noh, jos sä kerta haluat" Harry vastasi ja tarttui minua ranteesta. Poistuimme suuresta salista kenenkään huomaamatta.

-Ronin POV-
Hermione oli todella kaunis, hänen hiuksensa oli nätisti ja mekkokin oli ihana. Ginny oli tullut Nevillen kanssa, tottahan Neville oli kiva kundi ja näin, mutta hänen ja Harryn olisi pitänyt mennä yhdessä. Yhtäkkiä huomasin, että Harry ja Draco olivat poissa.

  "Hermione, missä Harry ja Draco on?" Kysyin pariltani, kun tämän kädet olivat harteillani.
"Ron, lopeta heistä puhuminen. Niitten elämä ei kuulu meille" Hermione huokaisi ja siirtyi lähemmäs minua. "Mä pyydän, voitko sä edes yrittää antaa anteeks Harrylle?" Hermione katsoi minua anovasti. Tuhahdin vastaukseksi. "Nyt boolia" vältin tämän kysymyksen ja suuntasin pois tanssilattialta.
"Ronald Weasley! Tuu takasin!" Hermione huudahti perääni.

  Astuin tarjoilupöydän taakse ja kaadoin itselleni lasin boolia. Nyt koko fiilikseni oli pilalla. Istuin vain johonkin nurkkaan ja aloin siemailla booliani. Totta kai olisin halunnut sopia Harryn kanssa, mutta en tiennyt miten voisin antaa sitä Harrylle anteeksi.

  Pian hitaat laulut loppuivat ja ihmiset alkoivat jälleen tanssia rajummin. Katsoin vihaisena kun joku Puuskupuh poika pyysi Hermionea tanssimaan ja tämä suostui. Halusin itkeä, huutaa, oksentaa tehdä jotain joka voisi helpottaa oloani. En pitänyt tästä, en sitten yhtään.

-Harryn POV-
"Vau, mä en tienny et sä oot noin hyvä pohjalla!" Puuskutin Dracon korvaan kun tämä asetti suudelmia koko keholleni. "No sä oot sitäki parempi päällä" tämä kikatti ja houkutteli minua halaukseen. Otin blondin pojan halaukseen. En oikeastaan enää välittänyt Ronin, Ginnyn tai edes Hermionen mielipiteestä. Olihan minulla Draco.

-Dracon POV-
Tanssiaiset olivat ja menivät, Harrykin oli jo lähtenyt pois omaan huoneeseensa. Istuskelin sängylläni edelleen juhlavaatteissa. Olin yksin ja nautin omasta ajastani. Pian kuitenkin Blaise astui sisään makuusaliin ja sydämmeni alkoi tykyttää. Tämän päivän aiemmat tapahtumat palasivat mieleni. Tuon pojan tummat silmät olivat jotenkin... lumoavat. Eih, mitä oikein ajattelin?

  "Draco, meiän pitää puhua" Blaise aloitti keskustelun. Tämä käveli sänkyni luokse ja nosti minut seisomaan kädestä pitäen. "Se tän päivänen oli vaan virhe joka ei tapahdu uudestaan" Puhahdin Blaiselle joka seisoi kuumottava lähellä minua. "Draco, mä pyydän. Mä rakastan sua" Blaise aneli minulta. Rakastan. Ei ei ei.

  "Älä sano noin" kuiskasin, sillä olin todella hermostunut. Pian Blaise kuitenkin painoi minut seinää vasten ja alkoi suudella minua. Vihasin sitä, mutta samalla rakastin sitä, siksi en työntänyt häntä pois. Hän nosti käteni pääni yläpuolelle ja piti niitä seinää vasten. Hän oli aivan erillainen kuin Harry.

  Tämä oli vahva ja tiesi mitä tahtoi. Suutelimme uudestaan ja uudestaan. Luomouduin Blaisen vahvaan tapaan suudella, joten kuljetin käteni tämän paidan alle ja aloin vetää sitä pois. Pian hän oli ilman paitaa ja näin tämän vatsalihakset. Pian Blaise työnsi minut sängylle ja nousi päälleni, tämä veti housuni pois.

Asioita mitä en aio kirjottaa.

Pian tämä tuli viereeni makaamaan ja alkoi jälleen suudella minua. "Omg, toi oli... oli..." aloin takellella hymyillen, kunnes tajusin mitä olin tehnyt. Olin pettänyt Harryä. En ollut edes humalassa, aineissa tai minkään loitsun alaisena. Ihan selvinpäin vaan menin ja petin häntä. Paniikki kasvoi rinnassani.

   "Mun... mun pitää mennä" takeltelin ja vedin vaatteita päälle. Blaise kääntyi minuun päin kun hyppäsin pois tämän viereltä. "Meillä oli niin hauskaa, älä mee" Blaise valitti. "Niin, tää oli vaan hauskanpito, ei mitään vakavampaa" huudahdin ystävälleni. Juoksin ulos luihusten oleskeluhuoneesta niin nopeasti kuin pääsin. En tiennyt mitä tehdä.

-Blaisen POV-
En ollut vihainen Potterille siitä, että tämä oli yhdessä rakastamani pojan kanssa. Olihan Potterilla sentään hyvä maku. Haistoin tyynyä jolla rakastajani pää oli juuri hetki sutten ollut. Vähän noloa myöntää, mutta rakastin Dracon hiuksien tuoksua. Ne tuoksuivat niin puhtailta ja raikkailta, kuin merituuli. Vajosin mielikuviini kun suljin silmäni.

  Kuvittelin käveleväni jollekin keväiselle niitylle ja näen Dracon seisomassa siellä. Hänellä oli päällään se musta puku ja tämän vaaleat hiukset loistivat auringossa. Tämä kääntyi ja loi minuun hopeat silmänsä. "Blaise, sä tulit" Draco sanoi ja loi minulle pienen hymyn. Kävelin tämän luokse ja otin tämän leuasta kiinni. Yhdistin huulemme ja kielemme tanssivat yhdessä.

   Pian erotin huulemme ja asetin suudelman Dracon otsalle. "Mä rakastan sua niin paljon" kuiskasin tälle. "Niin mäkin sua" tämä vastasi minulle ja halasi minua. Kävimme istumaan kasteiseen nurmeen ja otin tämän kainalooni. Draco asetti suudelman poskelleni ja halasi minua yhä tiukemmin. Heräsin kuvitelmistani kun joku käveli sisään makuusaliin. Puhahdin, se oli hyvä kuvitelma.

-Dracon POV-
Makasin valveilla sängyssäni. Palasin vasta myöhään takaisin makuusaliin, sillä halusin vältellä Blaisea. Kaikki nukkuivat jo kun saavuin sinne takaisin. Vaihdoin pyjamani päälle ja kiipesin sänkyyni, joka oli aivan Blaisen sängyn vieressä. Katselin pitkään tämän pojan nukkuvia kasvoja. Hän näytti hereillä ollessaan aika pelottavalta, mutta tällä hetkellä hän näytti vaan... somalta.

   Sitten Harry tuli mieleeni. Rakastin Harryä, mutta en vain voinut unohtaa sitä mitä tapahtui Blaisen kanssa. Hieroin otsaani, kun mietin kaikkea tätä. Minun teki vaan mieli huutaa ja kiljua. Noh, huomenna ainakin olisi postipäivä, se on varmaan ainoa hyvä asia tällä hetkellä.

  Tää luku oli... meh. Siis tää oli oikeesti mielestäni täyttä shittiä. Mä oon pahoillani tästä, mun inspis oli ihan nollissa kun kirjoitin tota loppua. Toivottavasti jotkut ees tykkäs...

If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz