Mä en omista yllä olevaa fanarttia!
Siis Omg, jo yli 500 lukijaa jo! Kiitti kaikille ihan sikana, arvostan! Sori, että tää ei vieläkään se tanssiais luku, mutta se on sit ens luku!
-Ronin POV-
Viikko oli kulunut ja en ollut puhunut Harrylle. Olin vältellyt häntä kaikin mahdollisin keinoin. Tänään oli myös tanssiais päivä, olen menossa Hermionen kanssa. Kello oli jo neljä, tanssiaiset alkoivat kuudelta. Istuin pihalla ihan yksin, kunnes kuulin ulko-oven avautuvan. Kun katsoin, kuka tuli ulos, näin että se oli kukas muukaan kuin Harry ja Draco.Nousin nopeasti penkiltä ja piilouduin erään puun taakse. He kävelivät käsikädessä pihalle ja istuivat juuri sille penkille jossa minä olin hetki sitten istunut. "Millanen se sun kaapu on" Harry kysyi kun Draco otti Harryn kainaloonsa. "Sellanen missä mä näytän hyvältä" Draco sanoi viettelevästi ja suuteli Harryä. Minun teki mieli yökätä.
"Ylimielinen paska" kuiskasin itselleni.
"Ainahan sä näytät hyvältä" Harry nauroi ja asetti yhä useampia ja useampia suudelmia Dracon huulille. Pian Draco kaivoi sormensa Harryn hiuksiin ja nosti tämän syliinsä. En pystynyt enää katsella tätä. Lähdin niiden kahden huomaamatta pois pihalta takaisin sisälle.-Dracon POV-
Harry tunki kielensä suuhuni ja tutki sillä suuni joka kolkkaa. Hän istui sylissäni ja hivuttautui koko ajan lähemmäksi. Hän laittoi kätensä paitaani alle ja siveli vatsaani. Voihkaisin hänen suuhunsa ja tämä tarttui toisella kädellään solmiostani. "Sä tykkäät tästä vai mitä?" hän kysyi suudelmien välistä ja tuijotti minua silmiin."Mh" vastasin nauttivilla äänellä kun Harry liikutteli kättään paitani alla. Hän yritti kuljettaa sitä housuihini, mutta tartuin siitä ja pysäytin hänet. "Ei nyt Harry" kikatin hänelle. "Mä haluun panna sua" Harry sanoi vakavana. Kun hän sanoi sen niin vakuuttavalla äänellä, koko naamani lehahti punaiseksi.
"Ai jaa vai sellasta peliä... tässä ja nyt vai?" Kysyin ja kohotin kulmiani hymyillen. "No ei, tuu" Harry sanoi ja tarttui minua kädestä. Hän veti minut takaisin linnaan ja avasi jonkun komeron oven ja veti minut sisään. Painoin hänet seinää vasten ja Harry lukitsi oven toisella kädellään. "Mä oon sun mestari ja sun pitää kutsua mua sillä nimellä" sanoin todella viettelevällä äänellä.
"Kyllä mestari" Harry vastasi kuuliaisesti.
"Nyt mestari käskee, että ota paita pois" sanoin ja Harry veti paitansa pois päältään.
"Mestari, voisitko sä tyydyttää mua nyt?"Harry kysyi anovalla äänellä. "Noh, voihan mestari joskus kuunnella alamaistaan" kuiskasin Harrylle ja avasin tämän housun napin.-Pansyn POV-
Olin etsinyt Dracoa ympäri linnaa, mutta en ollut nähnyt häntä tämän aamun jälkeen. Olin pyytänyt häntä tansseihin kanssani viime viikolla, mutta hän ei ollut vielläkään vastannut, tansseihin oli enää puolitoista tuntia, tarvitsin vastauksen. Olin tutkinut kaikki linnan kolkat. Kävelin pitkin käytävää, viimeinen paikka oli piha."MESTARI! KOVEMPAAAA!!!" Jähmetyin kun kuulin huutoa pienestä komerosta oven vieressä. Oliko tuo Potterin ääni? Astelin lähemmäs ovea ja pysähdyin vähän matkan päähän. Kokeilin hiljaa oven kahvaa, se oli lukossa. Olin liian utelias, joten painoin korvani ovea vasten. "Ai vielä kovempaa? Noh, sitä saa mitä tilaa" Käteni lennähti suuni eteen.
Dracon ääni. Ja Potterin. Molempien, yhdessä. "Mitä aksuaalista vittua" kuiskasin itselleni. "Sä tykkäät tästä, hah? Noniin, mä en kuule sua, huuda mulle" se oli jälleen Dracon ääni. "Oh my..." se oli Potterin ääni ja tämän lause keskeytyi kova äänineen voihkaukseen. En kestänyt enää kuunnella, lähdin äkkiä juoksemaan pois, takaisin Luihusten oleskeluhuoneeseen.
-Harryn POV-
Olin laittamassa juhlakaapuani päälle. Se oli kaunis musta, se oli Mollyn valitsema. Pidin siitä todella. Hymy nousi huulilleni kun ajattelin, että saisin mennä Dracon kanssa tanssiaisiin. Pian Ron käveli poikien makuusaliin. Yritin katsoa häntä silmiin, mutta tämä vain käänsi katseensa pois. "Ron meidän pitää puhua" sanoin Ronille ja astuin hänen suuntaansa.
أنت تقرأ
If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)
أدب الهواةHUOM!!! En omista näitä hahmoja, tämä on puhtaasti fanfictionia. Enkä mä myöskään omista ton kannen fanarttia! Tarina sisältää myös seksuaalisia kohtauksia, joten jos olet herkkä niin ei kannata lukea. Tässä tarinassa on myös vahvaa kielen käyttöä...