Mä en omista ylläolevaa fanarttia!
Uusi vuosi Tylypahkassa on alkanut ja on vuoden ensimmäisen tunnin aika. Se tunti on mikäs muukaan kuin Severus Kalkaroksen pitämä Taikaliemitunti.
-Harryn POV-
Juu, en kyllä ajatellut, että tämäkin päivä viellä koittaisi. Istun liemitunnilla, DRACO MALFOYN VIERESSÄ! Istun niin jäykkänä, että selkään sattuu. En ymmärrä, miksi Draco saa minut niin hermostuneeksi. Meidät määrättiin tekemään liemi yhdessä. Ja kaiken kukkuraksi meidän pitää sekoittaa LEMMENLIEMI!"Jos sä haet tota lepakonsiipi jauhetta niin mä sekoitat nää jo yhteen" Draco mutisi.
"Ai häh, eiku joo tottakai" Harry takelteli ja punastui tomaatin punaiseksi. Hän nousi ja lähti kävelemään aines hyllyä kohti, mutta tunsi Dracon katseen selässään. Hän päästi pitkän huokauksen päästyään lepakonsiipi jauheen luokse."Miten sen Malfoyn kanssa menee?" Ron kysyi viereisestä pöydästä jossa hän oli työskentelemässä Seamuksen kanssa. Harry käännähti ja ei ollut varma miten vastata, koska ei tiennyt itsellään miltä hänestä tuntui. "I...i...ihan hyvin, ei tässä mitään" Harry takelteli, nappasi lepakonsiipi jauheen ja lähti kävelemään kohti omaa pöytäänsä.
"Mikä kesti, Potter?" Draco tiuskaisi kun Harry istui takaisin paikalleen. "No vaihdoin pari sanaa Ronin kanssa, mulla sentään on ystäviä toisin kuin eräillä" Harry piikitti takaisin. Mutta, kun Harry oli laskemassa lepakonsiipijauheen pöydälle joku käveli ohi ja töytäisi häntä. Harryn käsi heilahti ja kaatoi liemikattilan ja se alkoi valua alas pitkin pöytää lattialle.
"Mitä vittua Potter?!" Draco huudahti raivoissaan ja hypähti pois tuoliltaan. Kaikkien päät kääntyivät heidän suuntaansa. "Mä... siis..." Harry takelteli ja yritti pyyhkiä lientä pois pöydältä. Pian Draco näki miten Kalkaros käveli pikavauhtia heidän pöytäänsä kohti ja hän valahti kalpeaaksi. "Molemmille nollat tältä tunnilta" Kalkaros sanoi ilmeettömästi.
Harry ei ollut koskaan nähnyt Dracoa niin vihaisena. Hän hinkkasi tahmeaa lientä pois pöydästä ja mutisi jotain itsekseen. "Tunti on ohi, voitte poistua" Kalkaros sanoi oppilaille. Draco keräsi nopeasti kirjansa laukkuunsa.
"Tule poikien vessaan, mulla on vähän asiaa" Draco tiuskaisi ennenkuin katosi ovesta ulos.Tällänen, ens luvussa on sit vähän jännempiä ja kiinnostavampia juttuja. Et tulkaa lukee!
YOU ARE READING
If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)
FanfictionHUOM!!! En omista näitä hahmoja, tämä on puhtaasti fanfictionia. Enkä mä myöskään omista ton kannen fanarttia! Tarina sisältää myös seksuaalisia kohtauksia, joten jos olet herkkä niin ei kannata lukea. Tässä tarinassa on myös vahvaa kielen käyttöä...