Luku 8 Parittajat ja sairautta

645 25 74
                                    

Mä en omista yllä olevaa fanarttia!

Tässä luvussa tulee olemaan vähän Harryn ja Dracon välistä söpöilyä ja draamaa!

Tapahtui viimeksi: "Ron, lupaatko ettet kerro kellekkään?" Nojauduin lähemmäs Ronia kuiskaamaan sen, jotta muut eivät kuulisi. "Mh" Ron vastasi kun nyökäytti samalla. Vedin syvään henkeä.
"Tuota... Harryllä ja Dracolla... heillä on
salasuhde"

-Hermionen POV-
"Siis MITÄ?!" Ron huudahti raivoissaan ja nousi seisomaan. "Ron shhh! Kaikki kattoo meitä!" Sihahdin vihaisena. Koko Rohkelikon oleskeluhuone oli kääntynyt meihin päin hämmästyneet ilmeet kasvoillaan. Ron punastui ja istui takaisin alas edelleen raivon vallassa. Pian kaikki alkoivat jälleen palata omiin tekemisiinsä.

"Mitä helvettiä se nilkki on oikeen tunkenut Harryn päähän?! Se... se... se helvetin kuolonsyöjä!" Ron kuiski ja huusi samaan aikaan. "Ron rauhotu! Toi ei auta mitään tässä tilanteessa" sihahdin vastaukseksi yrittäen tyynnytellä Ronia.

"Se on mun sisko jota Harry pettää ja ei kenen tahansa kanssa vaan vittu Malfoyn kanssa! Mistä me tiedetään, ehkä se nilkki on tälläkin hetkellä homoilemassa jossain vessassa sen kuolonsyöjän kanssa!" Ron puhisi ja hänen naamansa oli aivan punainen.

"Meiän on pakko tehä loppu niitten jutusta" Ron totesi. "Mut... miten? Ja sehän muserttais Harryn ihan täysin!" Vastasin järkyttyneenä. Ron näytti hetken miettivän jotain.
"Talvitanssijaiset on kohta. Me laitetaan Ginny ja Harry menemään sinne yhessä. Kun Harry tanssii Ginnyn kanssa, se tajuaa lopettaa tollasen pelleilyn" Ron kertoi suunnitelmansa.

  Epäilin hetken, mutta tajusin että niin olisi parempi. Ginnyn sydäntä ei tarvitsisi särkeä.
"Okei, mutta tästä ei sitten sanota Harrylle mitään, ei tästä keskustelusta, eikä tästä suunnitelmasta, sovittu?" Selitin Ronille.
"Sovittu" Ron vastasi.

-Dracon POV-
Heräsin aamulla ja minulla oli ihan kamala olo. Yskän puuska ravisteli kehoani ja kun se vihdoin loppui, jäin tärisemään sängylle. En tiedä mikä minulla oli, mutta yhtäkkiä minulle tuli aivan kamalan oksettava olo. Hoipuin ylös sängystäni makuusalin nurkkaan ja oksensin. Blaise viereisessä sängyssä heräsi ja katsoi minuun pelästyneenä.

  "Draco, onko kaikki ok?" Blaise kysyi hämmentyneenä. Yritin vastata, mutta oksensin uudestaan. Kun se meni ohi, pystyin viimein vastata. "Juu juu, varmaan joku flunssa vaan" vastasin karhealla äänellä. Hapuroin sauvani matka-arkustani ja lausuin siivous loitsun siihen nurkkaan.

  "P...pitäiskö mun viedä sut sairaalasiipeen tai jotain?" Blaise kysyi tärisevällä äänellä. Olin lyyhistynyt seinää vasten. "Ei ei, kaikki on ihan ok" vastasin tärisevällä äänellä. En tiedä, olinko saanut jonkun flunssan joltakulta tai jotain, mutta oloni oli hirveä. En kuitenkaan halunnut näyttää sitä Blaiselle joten nousin hoippuroiden pystyyn ja aloin pukeutua.

  Pian muutkin alkoivat heräillä ja pukea. Lähdin nopeasti pois makuusalista oleskeluhuoneeseen ja ulos tyrmiin. Minulla ei ollut yhtään nälkä, mutta päätin suunnata suureen saliin. Yritin kävellä mahdollisimman suorassa ja hoippuroimatta. Pääsin vihdoin ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen suureen saliin ja istuin ainoana Luihuisten pöytään.

  Suuressa salissa ei ollut vielä paljon ketään. Pari Puuskupuhia ja Korpinkynttä omissa pöydissään, Rohkelikoista ketään ei ollut vielä paikalla. Nojasin käteeni ja yritin olla yökkäämättä. Isä oli aina opettanut, että vain heikot sairastavat. Jos oli sairaana, kannatti vain jatkaa elämää.

If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)Where stories live. Discover now