Mietitääs hetki, oisko mun fanarttii?
Tää luku tulee olee aika surullinen ja masentava
Varoitukset! Mainintoja abortista
-Dracon POV-
"Omg mun jalat! Nyt mä aion nukkua 12 tuntia putkeen!" Harry puuskahti kun astuimme ovesta sisään. Lukitsin oven ja sytytin valot, Harry potki kengät jalastaan. "Ja nyt sä kerrot mikä se sun juttu oli" Harry sanoi kun kääntyi katsomaan minuun. Ahdistus sai minut voimaan pahoin, luulin että oksentaisin taas. Mielialani vaihteli niin nopeasti, äsken olin ollut ihan täpinöissäni mutta nyt mielialani oli ihan maassa.Työnsin käteni taskuihini, tunsin testin oikeassa puvun takin taskussani. "Ei se oikeesti... ollu mitään..." sanoin hiljaa ja kävelin Harryn ohi keittiöön. Otin vettä lasiin ja join sen yhdellä huikalla. "Hei nyt kerrot, mua alkaa ihan oikeesti pelottaa!" Harry huudahti ja käveli taakseni. Nojasin keittiötasoon käsilläni, silmiäni poltti kyyneleet. "Pliis Draco, kerro mulle" Harry sanoi hiljaa ja tarttui minua käsistä.
Katsoin häntä alas, tämä näytti oikeasti ahdistuneelta. Vedin syvään henkeä ja työnsin toisen käteni taskuuni, sysäsin testin Harryn käteen enkä jäänyt odottamaan tämän reaktiota. Pikakävelin vessaan ja lukitsin oven.
-Harryn POV-
Kuulin kun Draco lukitsi oven perässään, en aluksi tajunnut minkä asian Draco oli antanut minulle. Katsoin sitä tarkemmin ja sydämmeni alkoi hakata nopeammin. Kaksi viiva, positiivinen. Positiivinen raskaustesti, vauva, meidän yhteinen vauva. "Omg! Draco avaa ovi!" Huusin innoissani, Draco avasi vessan lukon. "Mä oon niin onnellinen, en kestä!" Melkein kiljuin kun hyppäsin Dracon kaulaan."Lopeta!" Draco huudahti ärtyneenä ja työnsi minut pois. Hämmennyin. "M-mitä? Eks sä oo ilonen?" Takeltelin kun pidin testiä edelleen kädessäni. "En! Mä en haluu lasta, en oo koskaan halunnu! Mä en todellakaan oo varma haluunko mä pitää tätä!" Blondi huusi ja alkoi riisua hää vaatteitaan. Suuni loksahti auki, haluanko pitää? "Sä et voi sanoa noin!" Huudahdin ja tartuin Dracon käteen. Minusta tuntui että halusin itkeä.
Draco otti paitansa pois ja tuijotti minua ja itseään peilin kautta. "Kato nyt mua, näytänkö mä yhtään isältä?" Hän kysyi itkuisena. Draco painoi kätensä vatsalleen, asetin käteni hänen omansa päälleen. "Isät voi näyttää ihan miltä vaan" kuiskasin hiljaa ja painoin itseni Dracon kylkeä vasten. Näin miten kyyneleitä valui mieheni poskia pitkin. Tunsin Dracon tärisevän, hän oli jostain syystä ihan kauhuissaan.
"Hengitä rakas, kaikki selviää. Susta tulee varmasti mahtava isä" kuiskasin ja kuljetin kättäni Dracon selkää ylös ja alas. Draco ei vastannut, katsoi vain sivulle. "Mitä sä sanoisit jos me otettais kylpy yhessä, mä voisin pestä sun hiukset" kuiskasin hiljaa hymyillen vähän. Aviomieheni nyökkäsi. Laitoin veden päälle, Draco katseli testiä kädessään ennen kuin asetti sen lavuaarin reunalle. Pian amme oli täynnä, otimme vaatteet pois ja astuimme sisään.
Nojasin ammeen reunaa vasten ja annoin Dracon nojautua syleilyyni. Hengitin mieheni niskaa vasten ja suutelin tämän kaulaa. Aloin hyräillä "Love of my life" kertosäettä, kuljetin käteni Dracon vatsan päälle. "Meidän pikku ihme" kuiskasin blondin miehen korvaan. Draco sysäsi käteni pois ja huokaisi syvään. "Älä puhu siitä, mä en haluu miettii koko asiaa" Draco kuiskasi värisevällä äänellä.
Huokaisin epätoivoisena, Draco ei todella tykännyt tästä tilanteesta. "Anteeks rakas" kuiskasin ja silitin tämän kättä. Talomme oli pieni ja vessamaksu oli hyvin synkkä ja kolkko. Valot olivat huonot, hana tiputti koko ajan ja veden lämpötila vaihteli koko ajan arvaamattomasti. Aloin pestä Dracon hiuksia shamppoolla samalla hieroen tämän päätä, en ollut ajatellut että hääyömme olisi tällainen.
Kello oli jo puoli kolme yöllä, emme välittäneet ajasta. Istuimme vielä hetken vedessä kunnes päätimme että olimme valmiita. Nousimme ja Draco kietoi pyyhkeen lanteilleni, niin tein myös minä. "Me selvitään tästä kyllä babe" sanoin hiljaa ja suutelin mieheni poskea. Draco ei kuulostanut vakuuttuneelta.
-Dracon POV-
Makasimme sängyssä vierekkäin, olin pikku lusikkana Harryn halattavana. Harry oli nukahtanut melkein heti mutta minä en saanut unta. Olin kauhuissani, todella kauhuissani. Isäni ei koskaan ollut mikään paras isä, minulla ei ole koskaan ollut esimerkkiä millainen olisi hyvä isä. En tiennyt miten olla hyvä isä, miten voisin muka oppia?Pelkäsin myös synnytystä ihan kauheasti. Siinä oli aina riskinsä, voisi kuolla, saada jonkun pahan tulehduksen. Pelkäsin mitä keholleni tapahtuisi, kaikki raskaus arvet, millaiselta lantioni tulisi näyttämään, koko kehoni. Olin aina ollut hoikka, en halunnut tietää mitä raskaus tekisi keholleni. Kyyneleet pukkasivat pintaan jälleen, rutistin Harryn kättä tiukemmin.
~Aamulla~
Silmäni aukesivat nopeasti kun paha oli valtasi kehoni. Heitin peiton päältäni ja juoksin vessaan, kyykistyin vessanpöntön eteen ja oksensin. Vedin syvään henkeä, kylmä hiki otsallani. Juuri kun olin varma että se oli ohi, oksensin uudestaan. Vajosin istumaan maahan ja aloin itkeä, mahassani kramppasi hirveästi. Nousin nopeasti seisomaan, tein nopeita päätöksiä.Halusin eroon tästä, nyt, heti. Juoksin keittiöön, laitoin mahdollisimman vahvaa kahvia keittymään joka oli noin 90% kahvia 10% vettä. Hyperventiloin kun kahvi alkoi tippua, minua alkoi oksettaa taas joten juoksin takaisin vessaan. Oksensin, uudestaan ja uudestaan. Itkin, kyyneliä vaan valui kastelleen valmiiksi hikisen naamani. Kun olin vihdoin valmis, kahvi oli jo valmista.
Hoippuroin takaisin keittiöön, kaadoin itselleni kupin sitä kauheaa litkua. Otin siitä kulauksen, se maistui kuolemalta ja oli polttavan kuumaa. "Mitä sä teet?!" Harry huusi kauhuissaan kun näki mitä olin tekemässä. "MÄ HALUUN EROON TÄSTÄ!" Kiljuin itkien ja yritin korkata kahvini. Harry kiskoi mukin kädestäni ja kaatoi sen pois. "HULLU! Shhh, rauhotu, nyt hengitetään syvään" Harry sanoi paniikissa ja sulki minut syleilyynsä.
Itkin hysteerisesti, pelosta ja kaikesta muusta. "M-mä en p-pysty tähän!" Itkin kun kauvauduin vasten Harryn olkapäätä. Harry silitti selkääni ja asetti suudelmia kaulalleni. "Kyllä pystyt, mä uskon suhun" Harry kuiskasi. "Ja vaikka sä päätyisitkin aborttiin, niin mä oon sun tukena. Mut mentäiskö eka puhumaan vaikka lääkärin kanssa vaihtoehdoista ennen kun päätät mitään" Harry kuiskasi.
Nyyhkin hiljaa ja nyökäytin, olin ihan sekaisin ja shokissa. Harry ohjasi minut istumaan sohvalle ja otti minut halaukseen. "Kaikki on hyvin, sä oot vahvin ihminen kenet mä tiiän" Harry puhui hiljaa kun nojasin häntä vasten. Olin hiljaa, niiskutin edelleen vähän väliä. "Mä varaan meille ajan jo tälle päivälle, yritä sä viel vähän nukkua" mieheni kuiskasi ja suuteli minua, suutelin häntä takaisin.
-Harryn POV-
Peittelin Dracon sohvalle viltin alle ja kaivoin puhelimeni esiin. Etsin numeron mihin soittaa, äitiys klinikalle. Varasin meille ajan parin tunnin päähän, aloin siivota paikkoja ja kerätä tavaroita.~Time skip~
-Dracon POV-
Nousin sohvalta venytellen, minulla oli edelleen kramppeja ja kipuja mutta ei niin paha kuin aamulla. Harry oli kokkaamassa jotain, kävelin tämän luokse ja halasin häntä takaapäin. "Sä heräsit" Harry hymähti ja sulki käteni omiinsa. "Joo" vastasin unisella äänellä. "Mä varasin meille ajan neuvolaan, ne osaa auttaa" Harry sanoi totisemmin.Suupieleni kääntyivät alaspäin. "Aha" murahdin ja istuin alas ruokapöydän ääreen. "Onko kahvia?" Kysyin Harryltä. "On mutta et saa, raskaana ollessa ei saa juoda kahvia, se voi olla vaarallista lapselle" Harry sanoi ja katsoi minua ärsyttävä hymy kasvoillaan. Näytin kieltä hänelle ja nojasin käteeni. "Mun tekee ihan kauheesti mieli kahvia" valitin ja katsoin Harryä koiranpentu ilmeellä.
"Sori mutta et saa" Harry sanoi ja pörrötti hiuksiani. Ristin käteni ja jäin mököttämään. "Anna ees mehua, omena ei appelsiini, ajatus appelsiini mehusta oksettaa" sanoin. "Selvä" Harry hymyili ja kaatoi minulle lasin mehua. Otin ison hiukan, minulla oli kuoleman jano. En tajunnut miten paljon olin himonnut omenamehua. "Saako lisää?" Kysyin ja ojensin lasin Harrylle kuin pikkulapsi. "Totta kai mun rakkaalle" Harry naurahti ja suuteli minua.
Juu juu jee jee luku on tehty TheBiWhoWontDie
YOU ARE READING
If only you knew how I felt (Finnish Drarry fanfiction)
FanfictionHUOM!!! En omista näitä hahmoja, tämä on puhtaasti fanfictionia. Enkä mä myöskään omista ton kannen fanarttia! Tarina sisältää myös seksuaalisia kohtauksia, joten jos olet herkkä niin ei kannata lukea. Tässä tarinassa on myös vahvaa kielen käyttöä...