Livet går så fint med Jason. Altså vi har bare holdt på i en uke, men jeg føler meg enda nærmere Jason, enn jeg noen gang har vært for Jake. Men samtidig tenker jeg at alt med Jason kunne være løyn. At han egentlig ikke liker meg, men bare later som.Tenk om det Amy sa når jeg løy om at vi var sammen er sant. At forholdet mitt til Jason ikke kommer til å vare lenge. Kanskje det var en dum idee å tilgi Jason, holde på med han. Hvordan hadde jeg egentlig klart å forelske meg i Jason? Han hadde kidnappet meg, men den siste gangen var for å holde meg sikker. Jeg hadde jo blitt kidnappet av Alex en gang allerede. Det var ikke et fint minne å tenke tilbake på. Jeg fikk ingenting å spise bortsett en skalk og litt vann som akkurat bunnet glasset. Gåsehuden spratt ut over hele kroppen min og jeg kjente at jeg grøsset ved tanken. Kanskje Jason er sammen med Amy og meg samtidig, men sier at det bare er meg. I så fall mått jeg fortelle hun at Jason er min og at han bare kan ha en kjæreste. Tankene mine gikk i tusen rundt i hodet mitt og jeg følte ikke at jeg tenkte klart.
"Tenker du på noe spesielt?" spurte Jason og fikk meg til å skvette ut av tankene mine og se på han. Jeg svarte han ikke på det spørsmålet, men stilte heller et spørsmål tilbake. "Jason, det er vel bare meg. Det er ikke noen andre jenter?" Spørsmålet jeg hadde sittet og tenkt på rant ut mellom de fyldige leppene mine. Han begynte med en gang og se litt nervøst rundt i rommet før han skjerpet seg. "Selvfølgelig har jeg ingen andre enn deg", sa han og kysset meg på kinnet. "Lover du?" spurte jeg og så han dypt inn i øynene. Han beveget seg litt urolig før han svarte at han lovte. Men uansett om han hadde lovt eller ikke hadde jeg en følelse av at han løy. Tankene mine ble hele tiden dratt tilbake til Amy. Kanskje det var noe på gang mellom dem? Jason hadde sjekket ut kroppen hennes på stranda. Men gjør ikke alle gutter det, sjekker ut jentenes kropper?Jeg ristet tanken av meg og smilte til Jason. Han var så kjekk, så perfekt! Det er jo egentlig ikke rart at det er andre jenter som sikler etter han... Og jeg skjønner at Jason kanskje har lyst til å være sammen med noen andre enn meg. Men hvorfor gadd han å få meg til å gjøre det slutt med Jake og sånn da? Hvorfor maste han? Kanskje det var en dårlig, jeg tenker jo bare negativt om det.
/Vet at delen ikke ble så lang, men plutselig slo kvalmen til og jeg orket ikke skrive mer/
YOU ARE READING
Fortjener alle tilgivelse?
FanfictionSynes du alle fortjener tilgivelse? Hvis faren din har stukket fra deg da du var yngre, og han kommer tilbake og forteller en trist nyhet. Noe du trodde aldri kom til å skje. Ville du tilgitt han for at han stakk av da? Hvis det var så ille som en s...