Ny del! Bare sier ifra at jeg oppdaterer ikke hver eneste dag i ferien for de som håper på det. Jeg har andre ting i livet enn WP! Men jeg oppdaterer når jeg har tid og når fler har votet og kommentert!
Kroppen min verket etter en uke på dette stedet. I dette rommet. I denne kjelleren. Hvis jeg har vært heldig så har jeg ått en tørr brødskalk og vann som akkurat fylte bunnen av glassen. Et ekkelt, møkkete glass. De to siste dagene hadde jeg ikke fått noe å drikke eller spise. Derfor var jeg helt tørr i halsen og trodde jeg skulle krepere av mat. Ikke sånn som barn når det rumler litt i magen og de maser på foreldrene og spør om det snart er mat. Absolutt ikke. Dette var mer sånn at du følte at hele deg var tom. Ikke inneholdt en eneste ting i hele kroppen. Jeg prøvde å sette meg forsiktig opp, men jeg bare falt sammen. Kroppen min var alt for svak. Etter å ha blitt banket opp hver eneste dag i en uke var kroppen min utkjørt. Hva har egentlig skjedd med Toby? Ble han også kidnappet?
Jeg kjente kroppen min ble fylt av redsel når døren inn i rommet åpnet seg. Å nei. Skal han banke meg igjen? Han hadde sagt navnet sitt den første dagen. Han het Alex. Alex McCann. Jepp, du gjettet riktig. Han er broren til Jason. Selveste Jason McCann. Da han nærmet seg meg begynte det å knirke i gulvet. "Hei, Scarlett", sa han og satte seg på huk foran meg. "Så hva skal jeg gjøre med deg i dag?" spurte han."Kanskje jeg burd teste deg ut? Sjekke ut hvordan leppene dine smaker før broren min gjør det. Kanskje teste ut hvordan det er når jeg er inne i deg? Hva synes du om de ideene?" spurte han med det ekle gliset på munnen sin. Jeg lot bare vær å svare på han. Og aldri at jeg vil kysse han eller ha ...... "Scarlett, svar meg!" ropte han opp i fjeset mitt og frøset på meg når han ropte. Hva skal jeg svare? Skal jeg la vær å svare? Da jeg prøvde å si: "Ekling!" klarte det ikke å komme ut noen ting bortsett fra litt skurring. Halsen min var alt for tørr til snakke. "Jeg hørte ikke!" ropte han opp i fjeset mitt igjen. Jeg prøvde å si: "Ekling", igjen, men klarte det ikke nå heller. "Svar meg nå!" skreik han så høyt inn i øret mitt at jeg trodde jeg skulle miste hørselen. Så gjorde han noe jeg håpet han ikke skulle gjøre. Han bokset meg hardt på det høyre kinnet mitt. Jeg vrei meg i smerte, men da gjorde jo hele kroppen vondt. Så kjapt jeg klarte det la jeg en av de vonde armene der han hadde slått meg. Han hadde truffet nesa mi også, så det rant blod fra den. Jeg vet det høres ekkelt ut, men jeg sleiket blodet som rant ut bra nesen min med tungen og svelget det. Kroppen min tålte ikke at jeg mistet mer blod hvis jeg i det hele tatt ville overleve. Det jeg tenker er at kanskje Toby, Jake, Jason, Mike, og den siste gutten jeg ikke vet navnet på, prøver å finne meg. Det å tenkte på det, holdt meg i live. Det motiverte meg. Plutselig begynte han å dra t-skjorte min oppover magen, mens jeg strittet i mot. Det var ikke noe vits i å rope eller skrike, det kom jo ikke en lyd ut uansett og jeg brukte bare opp kreftene hvis jeg prøvde. Mens han dro t-skjorten min over hodet, begynte han å kysse meg på magen. Det var ikke noe vits å stritte i mot heller, for han er mye sterkere enn meg, og han kom bare til å slå eller sparke. Han kastet fra seg t-shorten og begynte å kneppe opp shortsen. Hvorfor måtte dette skje med meg? Han dro shortsen av meg og begynte å ta på meg. Han maserte puppen min så hardt at jeg ville hyle og kløyp meg i rompa. Gulvet var kaldt mot den nakne kroppen min. Jeg hadde bare bh og g-string igjen på kroppen min. Kan han ikke slutte nå? "Er det ikke deilig?" spurte han og flyttet den andre hånden på den puppen han ikke holdt fra før av. For at han ikke skulle slå meg, nikket jeg på hodet. "Jeg visste du ville like det! Kanskje vi skal gå litt lenger da? Begynn å kle av meg", sa han og løftet hendene mine opp til skjorte kanten hans. Jeg begynte å dra skjorta så sakte som mulig oppover. "Du teaser, jente! Kle av meg raskere", sa han og hjalp meg med å dra av han skjorta. Så førte han hendene mine ned til underlivet hans og jeg begynte å kneppe opp knappene. Da jeg hadde kneppet opp hjalp han meg med å dra av buksa også. "Så hva vil du først?" spurte han. Jeg bare løftet på skuldrene sånn at han skulle skjønne at jeg ikke visste. Jeg ville ikke ha han inn i meg. Ja, hvis du lurer så er jeg fortsatt jomfru og jeg vil ikke at Alex McCann skal ta jomfrudommen min. Han tok hendene sine bak på ryggen min og kneppet opp bhen min. Kjapt kastet han den fra seg og maserte puppene mine uten bh også.
Da ble døren slengt opp og Jason, Jake og Toby kom inn med pistoler i hendene. "Slipp henne eller bli drept?" skreik Jason spørrende. "Ro ned da, vi koste oss bare litt", sa Alex med den ekle stemmen sin. Guttene kikket på meg og jeg dekket meg til med hendene. "Her", sa Jake og gikk mot meg med et teppe. Han la det godt rundt meg og bærte meg ut fra dette rommet. Øynene svidde da vi kom ut og solen skinte. Tårene mine rant nedover kinnene. "Går det bra med deg?" spurte han rolig. Jeg ristet svakt på hodet og klemte meg nærmere han. Når vi var med bilen, la han meg ned på setene og ga meg en flaske med vann. Mike og han andre fyren satt i førersetene klare til å kjøre. "Vi kommer snart, bare kjør", sa han og lukket døren.
YOU ARE READING
Fortjener alle tilgivelse?
FanfictionSynes du alle fortjener tilgivelse? Hvis faren din har stukket fra deg da du var yngre, og han kommer tilbake og forteller en trist nyhet. Noe du trodde aldri kom til å skje. Ville du tilgitt han for at han stakk av da? Hvis det var så ille som en s...