BERGÜZÂR - 13.Bölüm

5.8K 211 0
                                    

Bölüm: 13 – Ömrüm

*

Bade, Osman'ın kucağında dükkana doğru gidiyordu. Yüzünü Osman'ın boynuna gömmüş, gözyaşını sessizce akıtıyordu.

Ah Osman Ah..

Napsındı Osman, ne desindi.. ne düşünsündü bilemedi. Çıkmaza girdi Osman, sevdiğinin, biriciğinin dediklerini işittikten sonra sağır olmayı bile diledi..

Güzellik algısı böyle miydi? Böyle olmak zorunda mıydı?

Saçlarını kokladı kızın usulca, misler gibi kokuyordu Badesi..

Dükkandan içeriye usulca girdi, açtığı kapıyı sertçe kapattı ve kilitledi. İçeriye kimsenin gelmesini istemiyordu Osman, sevdiğiyle uzun uzuna konuşmaları gerekiyordu.. odasına doğru yöneldi kucağında Badesiyle..

İçi gidiyordu Osman'ın..

Yüzünün önüne dökülen saçları elleriyle kulağının ardına sıraladı, hala akmakta olan gözyaşlarına burukça baktı..

Ah.. nası bakmasındı!

Parmaklarıyla sildi akan her bir damlayı, onu ağlarken görmek şu dünya üzerinde isteyeceği en son şeyken, şimdi.. saatlerdir ağladığını biliyor ve görüyordu!

"Yapma.. güzel gözlüm, ağlama"

İç çekti Bade, dediklerini Osman'ın işittiğini bilmek onu daha da yaraladı.. biliyordu, böyle kötü, saçma düşüncelere girmesi yanlıştı amma elinden bir şey gelmiyordu ki! Yıllarca bu baskılarla büyümüştü..

Annesi bile demişti ona..

"Os..man..özü..r dileri..m" ağlamaktan helak olmuştu Bade, sesi taraklı çıkıyor, gözyaşı durmadan akıyordu..

"Dileme.. özür falan dileme! Haydi, bak buradayım ben"

Eliyle kavradı kızın yüzünü, usulca okşadı yumuşak yanaklarını.. ah! Nasıl sevmezdi kendisini Bade! Nasıl beğenmezdi.. farkında değil miydi? Ölüyordu Osman onun için.. istesin, canını verirdi ona..

"Gülüm.. ağlama, haydi gel konuşalım.. konuşmazsak halledemeyiz ki sorunumuzu"

Bakışları Osman'a kaydı Bade'nin, çekinerek baktı sevdiği adama.

"Sorunumuz?"

"Evet gülüm sorunumuz, senin sorunun benim sorunum, benim sorunum senin sorunun.. bilmez misin sen bunu?"

Yutkundu Bade, "Biliyom Osman'ım.." hala çekiniyordu Bade, yüzüne bakmaya utanıyordu Osman'ın..

"Neden yaptın? Neden kusturdun kendini.. niye bedenine bunu yaptın!" sinirle baktı Badesine.. ömrünce bu kadar sinirlenmemiş, ona böyle kötü bakmamıştı ama.. ama! Bu duydukları, sindiremiyordu! Yediremiyordu!

Osman onun bedenine, o güzelim kalbine taparken! Badenin kendisine ettiği eziyet niyeydi!

"Bademm! Sakin kalmaya çalışıyorum gülüm, olmuyor cevap ver bana hayde.."

"Ne diyem Osman'ım.."

Gözlerini kapattı Osman, sakin olmak için çabalıyordu fakat.. olmuyordu..

"Gülüm, gül kokulum.. sevdiğim, sen nasıl böyle şeyler düşünürsün.. nasıl bunları içinde tutarsın? De hele bana kurban olam, ben bunca vakit seni nası anlamadım?"

Gözlerini yere indirdi Bade, "Ben.. yıllarca bu baskılarla yaşadım!" sinirle baktı Osman'a, burnunun ucu pembeleşmiş.. o dolgun dudakları şişmiş bir vaziyette bakıyordu Osman'a.

BERGÜZÂR (Mahalle Serisi - I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin