BERGÜZÂR - 16.Bölüm

6.3K 220 8
                                    

Bölüm: 16 – Yangın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm: 16 – Yangın

Bölümde yetişkin içerikli unsurlara yer verilmiştir. Bunu dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim.

*

İki gün, koskoca iki gün gelip geçmişti.

Bergüzâr heyecandan yerinde duramıyordu. Hiçbir şey hatırlamıyordu resmen! Neler olmuştu, nasıl olmuştu..

Daha iki gün önce burada kınası varken.. şimdi, düğünü olacaktı.

Heyecanla ellerini gelinliğinin eteklerine doladı. Elleriyle kendisine estirmeye başladı. Olmuyordu, yüreğinin yangını geçmiyordu.

Beyni uyuşuyordu.

Hissedemiyordu doğru düzgün..

Esma, böyle mi hissetmişti? Sahi, demişti..

"Kuzum.. annem, annen kurban olsun sana! Ne de güzel oldun sen yavrum.."

Bergüzâr, annesine döndürdü mavi gözlerini. Annesinin arkasında duran Mustafa ağabeyi, Ali Bayram ağabeyi ve babası.

İç geçirdi, ciğerlerine son kez baba evinin kokusunu çekti.

Ne ara kuaföre gitmiş, ne ara eve gelip de gelinliğini giyinmiş.. anlamamıştı. Gözleri doldu babasına bakarken, kızının gözlerinin dolduğunu fark eden Kenan bey, büyük adımlarla yanına vardı.

"Babam.."

Kollarını, kızının giyinmiş olduğu saten, düz uzun gelinliğe doladı. Hava günlük güneşlikli fakat Bergüzâr'ı, biriciği uzun kollu saten bir gelinlik tercih etmişti.

Çok güzel olmuştu.

"Babacım.. ağlama.."

Hıçkırdı Bergüzâr, vaktin geldiğini anlaması dışarıdan gelen konvoy sesiyle fark etti. Yavaşça ayağa kalktı, salonun ortasında bir peri kızı gibiydi. Ali, kapıya doğru gidip Yadigâr'a dışarıda beklemesi gerektiğini söyledi.

Baba kız, koskoca salonda baş başa kaldı sadece..

Mustafa, elindeki kuşakla küçük kız kardeşine yaklaştı. Çok güzel olmuştu biriciği, aynı meleklere benziyordu..

"Güzelliğim.. abim" kuşağı belinden bir defa çevirirken kız kardeşinin gözlerinin içine bakıyordu Mustafa, ağabey olmanın zorluğunu hatta kız kardeş ağabeyi olmanın en büyük zorluğunu yaşıyordu şu anda..

Evinin neşesi, yıllardır dizinin dibinden ayrılmayan.. canı sıkıldıkça onunla uğraştığı, onu ilk seven kişiyi başkasına bırakıyordu..

Kuşak ikinci defa döndü Bergüzâr'ın belinde..

"Ömrün, ömrüne.. yüzünün güzelliği, bahtına.."

BERGÜZÂR (Mahalle Serisi - I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin