David'in ağzından sessizce ettiği küfür okunabiliyordu. Elimi sıkıca tuttu ve diğer tarafa koşmaya başladı. Ancak önümüzden çıkan sarmaşıklar bizi engellenmişti.
'Buraya korumalarla gelmedim David, merak etme.' Dedi Poison Ivy. 'Hem şu küçük kim?' Dedi David'e bakan gözlerini ilk bana sonra da David'in hâlâ bırakmadığı ellerimize çevirerek.
'Elizabeth.' Dedim kafamı dikleştirerek.
'Sevgilim.' Dedi David elimi iyice sıkarak. Hayır hayır yalandı bu.
'Ben Slenderman'in kızıyım efendim.' dedim elimi çekerek. O sırada Slenderman geldi. Yanında Howard vardı ve Howard'ın omzuna kolunu atmıştı.
'Geleceğini biliyordum Ivy. Şehrin dışındaki kargalarım güzel bir hanımefendinin geldiğini iletmişlerdi.' Dedi Slenderman elini Poison Ivy'e doğru uzatarak. Poison Ivy Slenderman'in elini tuttu ve gülümsedi.
'Sarmaşıklarım da bana beni terkeden adamın burada olduğunu söylediler.' Dedi ve yürümeye başladı. Vücut hatları çok düzgündü. Kızıl saçları ve yeşil vücut rengi çok uyumluydu. Sadece ona bakmak ve ağzımı açmış bir şekilde durmak dışında hiçbir şey yapmıyordum. Larin gözlerimin önünde ellerini çırptı ve kendime geldim.
'Çardağa geçelim.' Dedi Howard. Burada çardak mı vardı ? Ben neden bilmiyordum? Larin Howard'ı tutmuştu, David'de beni sırtına almıştı. Ama Larin soldan gitmişti David ise sağdan.
'Nereye gidiyoruz?' Diye bağırdım.
'Bekle.' Dedi ve 10 saniye sonra indirdi sırtından.
'Neden buraya geldik?' Dedim.
'Bak Eli,' dedi David, gözlerini tam gözlerime kenetlemişti. 'Seni seviyorum ve seninle sevgili olmak istiyorum. Her şey çok çabuk gelişti biliyorum. Ama Ivy'nin ek gücü hayatımıza dair bazı ipuçları vermektir. Yani görebiliyordu hayatımı. Ve bana demişti ki ^Bir kızla tanışacaksın, ikinizinde özel güçleri o siz birbirinize tam olarak aşık olduğunuzda ortaya çıkacak. Siz birbiriniz için yaratılmışsınız. Ve onu gördüğün an sende doğru olduğunu hissedeceksin.^.'
'Ama bu çok saçma. Yani ya o ben değilsem? Hem benim özel gücüm yok ki. Ben bir katilim. Hemde seri katillerden.' Dedim ağlamaya yüz tutmuş gözlerimi silerken. David ise bana yaklaştı ve gözlerimi silmeme yardım etti.
'Sen teklifimi düşün Eli, ben bekleyeceğim. Ayrıca gidelim ve Lilith'in canavarlar günlüğünden senin türünü bulalım. Ne dersin?' Dedi David. Gerçeği söylüyor gibiydi. Kafamı evet anlamında salladım. David beni kucağına aldı ve Larinlerin yanına götürdü. Yaklaşık 1-2 saat boyunca oturduk, konuştuk, güldük, eğlendik. Ama David kötü gözüküyordu. Ona ne olduğunu sordum sessizce ama bir şey demedi. Dediği tek şey 'gidelim' oldu ama ayağa kalacağı sırada yalpalandı ve geri düştü.
'Neyin var?' Dedi Larin ciddiyetle. Gücünü kullanıyor olmalıydı.
'Kan..' dedi. 'Kan içmedim hiç.'
'Tamam, sakin ol Howard ile hastaneye gidiyoruz, bizi bekle. Elizabeth yanında zaten! ' dedi ve hızla gittiler.
'Yetişemeyecekler..' dedi David. '5 dakika içinde içmeliyim, bir şey olmaz sanıyordum ama etkisini son 5 dakikada gösterdi. Tanrım! Canım yanıyor Eli.' Dedi David. Ağlamaya başladım. Sonra akşıma bir fikir geldi. Kanımı verecektim. Ama sadece Larin ve Howard kan torbalarını getirene kadar. Bileğimi açtım ve ağzına doğru götürdüm. 'Hayır Eli. Yalvarırım bana bunu yapma. Sana zarar veremem.' Dedi. Sinirlenmiştim. Kendim bileğimi ısırdım ve kanattım. Ona yaklaştırdıkça gözlerinin altı kanlandı, dişleri çıktı ve nefes alış-verişi hızlandı.
'Hadi David.' Dedim ve bileğimi ağzına doğru götürdüm. Kanımı içiyor, içiyor ve içiyordu. Etrafta kimse yoktu. Gözlerim bulanıklaştı. Başım dönüyordu. David'e baktım. Hâlâ içiyordu. Tekrar yola baktım, kimse yoktu. Yavaşça geriye uzandım. Gözlerim karardı. Gerisi de zaten hep karanlık...
Umarım beğenmişsinizdir. Vote sayısını da biraz fazlalaştırırsanız sevinirim. Yorum da atarsanız iyi olur yani tavsiye vermek falan istiyorsanız eğer. İyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....