'Sen Benim Varisimsin'

4.8K 184 42
                                    

Yaklaşık 5-6 saat boyunca korkuyla gözümü bile kırpmadan onun gelmesini bekledim. Kıpırdayamıyordum bile. Canım yanıyordu. Kapı yavaşça aralandı. Gelen yine oydu.

'Beni rahat bırak! Seni istemiyorum. Anneannemi istiyorum!' Dedim bağırarak. Gözükmeyen yüzündeki tebessümü görebiliyordum resmen. Birde bana döndü ve yaklaştı. Elinde kremi yaralarıma sürmeye başladı. Neler istiyordu benden. Neden beni burada tutuyordu!

'Beni rahat bırak. Seni istemiyorum. Sen gerçek değilsin!' Diye bağırdım sabahın ilk ışıklarıyla. Anneannem farkederdi olmadığımı öyle değil mi? Belkide şimdi polise gitmiştir bile?

Slenderman bana biraz daha yaklaştı ve yaptığı şu çamurlu karışımı sürdüğü yaraların iyileştiğini görünce üstlerini örttü. Bu izler 10 dakikada nasıl geçmişti!

'Bana ne yapıyorsun?' Dedim tereddütle.

'Elizabeth... Sen benim varisimsin. Gözlerinin içindeki öldürme isteğini görebiliyorum. Seni bebekliğinden beri izliyorum. Sincapları zehirlediğin zaman ailenin sana bakışını, anneannende bırakıp gitmelerini.. Seni tanıyorum çocuğum. Sende benim kanımdansın! Lilith bunu anlayamadı ve ondan bütün gerçekliğini almak zorunda kaldım. Sanada aynısı olmasın. Sen de bana katıl' dedi kafası bir sağ tarafa bir sol tarafa giderken.

'İstemiyorum! Sen... bir delisin! Anneannemi istiyorum!' Diye bağırdım.

'Ah çocuğum. Anneannen seni bana verdi zaten. Her gün evde olan aneannen neden dün yoktu? Sana yalan söyledi! Çünkü korktu! Seni korumak istemedi! Çünkü sen onlar için yüz karasıyken benim için yüce bir kızsın!' Diye bağırdı. Anneannem beni bırakmazdı. Hayır hayır! O beni severdi. Elimin altında bir makas bulmuştum. Sinirle ona doğru koştum. Ancak makası onun vücuduna geçireceğime... beni kurtarmak için gelen Rosalie'nin kafasına geçirmiştim! Yo.. yo..  bunu ben yapmış olamazdım! Çığlık atmaya ve ondan özür dilemeye başladım.

'Onun etini yiyeceksin Elizabeth!' Dedi ve kafamı tutup kolunu ısırttırdı. Bağırıyordum, kaçmak istiyordum. Ama yapacak bir şeyim yoktu. Canımı yakıyordu. Ve tadı da cidden güzeldi. Kenara çekildim ve yemeye başladım. Kendimden iğreniyordum ama bunu yapmalıydım! Yoksa ölecektim!

.....

Yeni bölüm 2 gün sonra gelecek sanırsam*-*

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin