Elime tutuşturduğu bıçağı sıkıca tuttum.
'Olay sıkıca tutmak değil Eli, başka bir yöntem deneyeceğiz' dedi ve odadan çıktı. Su sesi geliyordu. Ne yapıyordu acaba? İki dakika sonra elinde geniş bir kapla geldi. Su dolu kabı hiçbir şey söylemeden odanın kenarındaki küçük yer masasına koydu.
'Otur' dedi eliyle yeri göstererek. Yürüdüm ve su dolu kabın hemen arkasındaki yere oturdum.
'Bununla ne yapacağız?' dedim anlamsızca.
'Ben değil sevgili küçüğüm, sen yapacaksın. Suya vuracaksın.' dedi. Kolaya benziyordu. Bir kez vurdum.
'Bitti mi?' dedim gözlerimi açarak.
'Devam et, ben gelene kadar!' dedi ve odadan çıktı. Suya vurmaya başladım. Yaklaşık 30 dakika olmuştu ve ben vurmaya devam ediyordum. Kolum kopmuştu resmen. Ama devam ettim. Devam ettim. Devam ettim. Ta ki kolumu hissetmeyinceye kadar. Yere uzandım.
'Devam et Eli! Su sesi gelmiyor!' diye seslendi yan odadan. O kitap dolu odada ne yapıyordu bu? Benim burada kolum kopuyordu ve o okuyamacağı bir kitabı elinde mi tutuyordu! Bu adalet değildi! Ama devam edecektim. Canımı yakmasını istemiyordum. 40 dakika sonra geldi. ölecek gibiydim. Elinde bir kase içinde çorba vardı. Önüme koydu. Direkt olarak kaşıklamaya başladım. Yorgundum.
'Bu ne işe yarıyor?..' dedim kaşıklamaya devam ederken. 'Yani.. Bu suya vurma işi?' Hiçbir şey derse onun suratına yumruğu geçirirdim.
'Göreceksin küçüğüm. Göreceksin..' dedi ve tabağımı önümden alıp ayağa kalktı. '1 saat sonra yeniden başla!' dedi ve gitti. Neden yapıyordum bunu?
***** **** **** *****
Toplam 4 saattir bu saçma şeyi yapıyordum. Kollarım çok yorgundu, bende öyle. Slenderman odaya girdi. 'Artık uyuyabilirsin.' dedi ve hemen kalkıp odaya gidip uyudum. Çok yorgundum. Direkt uykuya daldım.
'ÇAT!!' Kırılan camın sesi ile uyanıverdim. Biri beni almaya mı gelmişti!
İğrenç bir bölüm ve yine ben:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....