H.O.S.T'a Giriş

1.9K 102 12
                                    

Hazırlıklara başladık. Bu gece onlara gereken dersi verecektik. Onlara göre biz 'asiler'dik. Star Wars'taki gibi. Tek sorun onlar gerçek kötüler değillerdi. Ve zayıflardı. Gerçek güçlerini geliştiremiyorlardı. Yüreklerini. Yayımı elime aldım. Sırtıma oklarımı yerleştirdim. İki tane bıçağı belime sıkıştırdım. Yayı vücudumu çevreleyecek şekilde yerleştirdim. Hazırdım. David ise daha çok bıçaklar sıkıştırmıştı vücuduna. Kollarını ve bacaklarını rahatsız etmeyecek her yerinde birer bıçak vardı. Çünkü onun dövüşü iyiydi. Slenderman'de hiçbir şey yoktu. Onun keskin elleri çok daha iyiydi. Hepimiz hazır olduğumuzda salona indik. David bize planı anlatmaya başladı.

'İlk başta kazan dairesinden alarmları kapatıp 3 kişiden kıyafet çalacağız. Bunlar gardiyan kıyafetleri. Daha sonra Larin, Howard, Ivy, Jackson ve Darcy'i kurtarmalıyız.' Dedi David. Sözünü kestim.

'Darcy kim?' Dedim.

'H.O.S.T'taki tek normal. Dövüş yeteneği çok iyi. Bu yüzden onu aldılar. O benim oradaki gizli arkadaşımdı. Onu hücrede tutmuyorlar. O duvarların içinde yaşıyor. Çünkü onu açığa çıkarmak istemiyorlar. Onu bulmalıyız. O bize çok yardım edecek.' Dedi. Slenderman konuşmaya başladı.

'Hücrelerde ekstra korumalar var. Güvenlik odasında. Ben ilk oraya gideceğim. Sen ve Elizabeth kazan dairesine gidin. Ve bunları alın.' Dedi Slenderman telsiz kulaklıkları bize uzatarak. Aldık ve kulağımıza taktık. Tamamen hazırdık.

'Elizabeth, Jackson'a seslende bizi alsın' dedi David. Küçük bir sincap buldum. Ona 'Jackson'ı bul ve gelmesini söyle' dedim. Sincap kafasını sallayıp koşmaya başladı. Bir dakika sonra Jackson kaplan halinde geldi. David ve Slenderman ile tokalaştı.

'Büyük bir kuş olmalısın Jackson. Bugün orayı fethedeceğiz!' Dedi David. Jackson ejderha oldu ve bizde onun sırtına bindik. Uçmaya başladığımızda yeni deneyimim bana büyük bir haz vermişti. H.O.S.T'un oraya gittiğimizde etraf mükemmel görünüyordu. Çiçekler, sarmaşıklar, yeşillik. Her yer mükemmeldi. Her yerde çalışma aletleri vardı. Eski ve görünmeyen bir yere iniş yaptık. Jackson'ın sırtından indiğimizde David ilerledi ve eski bir kapağı açtı. İşte şimdi macera, aksiyon ve korku dolu dakikalar başlıyordu.. İçeriye adımımı attım. Önümde David ve Slenderman vardı. Jackson arkamdan geliyordu. Biraz korkmuştum. Onlar da yaratıktı. Benim gibi. Belki de benden daha  güçlülerdi. Ama hayır hayır. Korkmayacaktım. Ben binlerce insana acı çektirdim. O vampir kadını öldürdüm. Ben ölümsüzüm! Ya da öyleyimdir. Umarım..

Soğuk boruların içinden giriyorduk.

'Buradan' dedi David önden giderken. İlerledik. David bir kapıyı açtı ve merdivenlerden aşağı indik. Slenderman yürümeye devam etti.

'Dikkatli olun. Daha sonra yemek yemeye gideceğiz' dedi gülerek. Gülümsedim. Merdivenlerden inmeye devam ettim. Slenderman kapıyı kapattı ve ilerledi. Önümüze döndük ve yürümeye başladık. Her yerde korumalar vardı. Saklana saklana ilerledik ve en sonunda kazan dairesinin önüne geldik. Kapıyı açtık ve karşımıza çıkan onbeş koruma ve bir yaratık-mahkum karşımızda belirdi. Birbirimize baktık ve...

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin