Vampirlerin Özel Mekanı

2K 111 16
                                    

'Nasıl görünüyor?' dedim arkasından odaya girerek.

'Mükemmel' dedi duvarlardaki resimlere bakarak. Slenderman ile birlikte çizdiğimiz resimlerdi bunlar. Ben, Slenderman, Larin, Ivy, Howard, David vardı. Bunlar için 1.5 sene uğraşmıştık ancak buna değmişti. Burası en sevdiğim oda olmuştu her zaman. Ve sanırım David içinde böyle olacak.

'Beğenmene sevindim.' dedim gülerek. Beni kucağına aldı ve öptü.

'Bayan, sizi hâlâ kahvaltıya götürmek isteyen bir beyefendi var.' dedi David. Bende onu öptüm.

'Düşünmeliyim bayım.' dedim gülerek.

'Düşünmek miii! Öyle miii!' diyerek beni kucağında döndürdü ve yere bıraktı. 'hadi çabuk giyin' dedi ellerini çırparak. Koşarak odama gittim ve şık bir şeyler bulmak için dolabıma baktım. Siyah bir tayt ve üstüne de beyaz bir tişört giyindim ve saçlarımı da at kuyruğu yaptım. David'in yanına gittim.

'Çıkabiliriz' dedim gülümseyerek. Babetlerimi giyindim ve dışarıya çıktık. 'Hadi bakalım beni takip et' dedi David. kıkırdadım. 'Bence sen beni takip etmelisin.' dedim ve garaja yöneldim. garajın kapısını açtığımda David'in ağzından bir 'wow' kelimesi çıktı. Bunu duymak için vampir kulak sensörlerine gerek yoktu! Gördüğü şey eski model üstü açık arabalardandı. Kırmızı siyah rengi ile bence müthiş bir arabaydı. Anahtarlıktan arabanın anahtarını aldım ve yan koltuğa oturdum. David de sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Rüzgar sayesinde savrulan saçları, gamzesi, gözleri, her şeyi ile adeta büyülüyordu beni. Kalbim heyecanla çarpıyordu. Kafasını bana çevirdi. ben hâlâ mest bir şekilde onu izliyordum. Ağzının hareketi, ses tonu.. Ne dediği önemsizdi. Sesi zaten beni uzaya götürürken birde bana bakması..

'ELI! Geldik!' ben tepki vermeyince bağırmış olmalıydı.

'he tamam' dedim ve arabadan indim. Burası gizli bir mekan olmalıydı. David kapının önünde duran iri adama 'Güneş doğuyor' dedi. Adam ise karşılık olarak 'Güneş zaten doğdu uyudun mu?' dedi. David gülümsedi. 'Işığı sevmeyenler gecenin tadını çıkarır.' dedi. Adam 'Hoşgeldiniz.' dedi ve kalın kapıya 3 kez bir melodi ile tıkladı. Kapı açıldı. David elimden tuttu ve merdivenlerden aşağıya indik. Buradaki insanların, yani yaratıkların bardaklarında kan vardı. Hepsi vampir olmalıydı.

'Burası neresi?' dedim David'i tık tıklayarak.

'Vampirlerin özel mekanı' dedi. Burası gerçekten güzeldi. Bir masa bulduk ve oturduk.David eliyle 2 yaptı ve anında masamıza iki adet kan bardağı geldi. Teşekkür ettik ve adam gitti. David bana bakıyordu.

'Yüzümde bir şey mi var!' dedim dehşete kapılmış bir vaziyette. David güldü.

'Hani kelimelerin bizi değiştirebilme gücü olduğunu söylemiştin ya.. Evet haklısın. Kelimeler bizi değiştirebilir. Ve beni değiştirecek kelimelerin senin ağzından çıkmasını istiyorum Elizbeth. Seninle her gün yeniden değişebilirim.' dedi. Söylediklerinde ciddi gibiydi. Bardağından bir yudum aldı.

'Seni değiştirmek istemiyorum. Kelimeler değişsin, zaman değişsin ama sen değişme. Sen hep böyle kal, benimle..' dedim. Güldü. Dişlerinden süzülen kana baktım. Dudakları beni sarhoş ediyordu. istersem bir asır kan içmeyeyim, David karşımda oturup böyle gülse içmiş kadar olurdum.

'Seni seviyorum.' dedi bana. 'Bende.. Bende seni seviyorum.' dedim. Yanımıza gelen adam ile aramızdaki romantiklik uçtuuu gitti..

'Pardon beyefendi, yan masadan size kan tüpü yollandı.' dedi adam. Ne! David'e, kan tüpü, yan masa? Kafamı çevirmemle bir kadının David'e baktığını görmem bir oldu. Masayı ittirip kalktım. herkes bana bakıyordu.

'Sen kimsin yanında kadın olan bir erkeğe kan tüpü yolluyorsun!' dedim bağırarak. Tişörtümü çekmeye başladım bile. Sakin değildim ve olmayacaktım da. Bu kadın kimse onu öldürürdüm.

'Bak yerden bitme, o çocuğu iyi buldum ve bir tüp ısmarladım. Daha fazla uzatma da git. O çocuğa göz koydum.' dedi. Bana dedi. Davide benim çocuğum dedi. Ya ben bu kadını öldürürüm!

'.....'

Kısa bir bölüm oldu üzgünüm ancak uykum var bayağı mazur görün bir seferlik. Bir sonraki bölüm kavga dolu olacak ve... Neyse spoiler vermeyeyim. 'İçimdeki Yazar'ı da unutmazsanız sevinirim.:)

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin