Yazdığım ilk korku hikayesi*-* pek başarılı mı bilmiyorum umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar :)
Küçükken anneannemden hikayeler dinlemeyi çok severdim. Her zaman pamuk prenses ve yedi cüceler, uyuyan güzel gibi şeyler anlatırdı. Sıkılırdım. Daha çok bu kasabanın efsanevi şeylerini anlatmasını isterdim. 12 yaşında bir kız olmama rağmen asla korkmazdım. Hiçbir şeyden. Bu yüzden bu sefer anneannemden bu kasabanın efsanesini anlaşmasını istedim. Yani.. Slender Man'i...
Anneannem söze başlamadan önce boğazını temizledi. Slender Man diyince yüzündeki korkuyu hissetmiştim. Bana hissettirmemeye çalışmasına rağmen iliklerine kadar korktuğunu biliyordum. Söze başladı;
'Evet, sevgili yavrucuğum.. Efsaneye göre Slender Man ormanların korkunç efendisi olarak bilinir. Slender Man'in başlıca özelliklerinden biri boyunu ve kollarını istediği uzunluğa getirebilmesidir. Çocuklar onun ilgisini çeker. Ormanda gördüğü çocuklara nadiren büyük insanlara da olabilir 8 tane not bırakır ve onların ya akıl ve ruh sağlığını bozar ya da iç organlarını yer. Yaklaştığı kişinin görüş açısını bulanıklaştırarak onun gerçekliğini ispatlayacak her şeyi ortadan kaldırır. Gelelim şu efsaneye. Ben senin yaşlarındayken.. Şey.. Lilith diye bir arkadaşım vardı. 10 yaşındaydı yani benden 1-2 yaş küçüktü. Evleri ormanın derinliklerindeydi. Kız çok güzel olmasına rağmen kimse onu evine kadar takip edememişti. Çünkü giden her kimse, bir daha geri gelmiyordu. Insanlar korkuyorlardı ve Lilithin ailesi de ne olduğuna karar veremediği için Lilithi o eve hapsedip gitmişlerdi. Lilith'in anlattıklarına göre Slenderman ona her gün bir erkek kalbi getirip yemesini istiyordu. Başka bulabileceği yemek yoktu ve kendisinin en çok sevdiği şey olan kalbi Lilith'e götürüyordu. Lilith ilk başlarda çok korkuyordu çünkü onun.. onun uzun kollarının arkasından da keskin kollar çıkıyordu. Lilith her çocuğun çığlıklarının hâlâ kulaklarında olduğunu söylerdi onu bulduklarında. Ve bir gün Lilith kapıyı kırmayı başardıktan sonra ormanda koştuğunu anlattı. Koştukça koşuyordu. Öksürmeye başladı ve görüşü bulanıklaştı. Yine. Slenderman tam karşısındaydı. Ve sesi kulaklarında yankılanıyordu.
'Küçük Lilith düşüverdi.
Onca erkeğin kalbini yedi.
Yapacak bir şeyi yoktu
Slendermana güvenmekten başka.
Küçük Lilith koşuyordu
Slenderman açtı kollarını
Ve ona sarıldı
Artık Lilith ya sonsuz olmalıydı
....'
İyice Lilithin dibine girmişti. Onun kulağına eğildiğinde ise son sözleri söylemiş.
'Ya da sorunlu'
Lilith'in çığlıklarını duyduğunu söyleyen en az 10 tane kişi vardı. Bağırdıkça bağırıyordu. Lilith'in anlattıklarına devam edersek şunları da eklemişti. Beni kollarımdan tuttu ve havaya kaldırdı.. 3lü ağaca doğru götürdü. Kolumun birini bir ağaca bağladı, kafamı ortadakine ve diğer kolumu ise diğer ağaca. Korkuyordum. O ise sayıklıyordu.'Sevgili Lilith buradan kaçamaz.
Yapması gereken bir şey yok
O sorunlu olmalı
Slender onu öldürmek istemiyor'Ve Lilithe yaklaşarak onun boynunun arka kısmından bir parça almış. O kadar profesyonelmiş ki.. Ve Lilith'in 9 yaşına dair bütün anılarını da almış elinden. Sadece Slendermanin olduğu zamanları asla umutamamış Lilith. Ve şu anda bile Lilithin küçüklük halinin ormanda Slenderman ile birlikte dolaştığı söylenilir.'
Bunlar benim için saçmaydı ama araştıracaktım. Lilith'i bulmalı ve ona soruşar sormalıydım.
'Onu nerede bulabilirim anneanne? Ya-yani Lilith'i?' Dedim. Yüzünde anlamsız bir ifade vardı.
'Wolgage Ruh Hastalıkları Merkezi' dedi ve odasına gitti. Saat geç olduğu için bende odama döndüm. Yatağıma girdim ve uyudum.
-Rüyasında olanlar-
......
NOT: 3lü ağacı şöyle açıklayayım; ağacın gövdesi 3e ayrılıyor. Eskilerde bu tür ağaçları kölelere işkence çektirmek için özel olarak yaptırdıkları söyleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....