Selaam*-* Elizabethin rüyasından devam ediyorum.. beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur umarım*-* iyi okumalar!
Fısıltı ile adım 3 kere söylendi.
'Elizabeeth' 'Elizabeeth' 'Elizabeeth'
Yanımda 3 tane çocuk vardı ve boğazlarından kanlar akıyordu. Biraz ilerde hayal ettiğim Lilith vardı ve ağzını açmış parmağı ile beni gösteriyordu.
'Arkana bak! Arkana bak! Arkana bak!'
Elizabet çığlık atarken bunları söylüyordu. Korkuyordum. Adımlarımı küçük küçğk atmaya başladım ve arkamı döndüm. SLENDERMAN!
-Rüyası biter ve çığlıklarla uyanır-
'ANNEANNE YARDIM ET!'
Anneannem geldi ve hemen bana sarıldı. Rüyamda gördüklerimi anlattığımda beni hemen yatırdı. Telefon çaldı ve gitti. Geri geldiğinde kalpten gidecek gibi bir hâli vardı. Beti benzi atmış bir şekilde yanıma yattı ve beni sanki son kez görecekmiş gibi sarıldı.
*** *** *** *** ***
Ertesi sabah uyandığımda anneannem kahvaltı hazırlamıştı. Hemen kahvaltımı ettim ve okul için üstümü giyindim. Anneannem saçlarımı ördü ve beni kocaman öptü. Okula bisikletle gidiyordum ve bisikletimin üstünde bir not vardı.
'Benimle akşam 8de ormanlıktaki 3lü ağaçta buluş. -Jack Johnson'
Olamaz! 8. sınıflardaki Jack Johnson! Okulun en tatlı ve en popüler çocuğu! Okula gittim ve kimseye tek kelime bile etmedim. Okulda herkesle yakındım ve kavgalı olduğum kimse yoktu. Okuldan çıktım ve eve gittim. Eve girdiğimde anneannem yoktu. Pazara gitmiştir dedim ve bi not gördüm:
'Elizabeth ben pazara gidiyorum oradan sonra da Abigaillara gideceğim. Beni beklemeden uyu, seni seviyorum canım.'
Ailemi hiç görmemiştim ve anneannem benim için hem anne hem de baba olmuştu. Onu her şeyden çok severdim. Yıkandım, üstümü değiştirdim ve evden çıktım. Saat 7:30 idi. Bisikletime bindim. 3lü ağacı gördüğümde aklıma Lilith geldi. Korkuyordum. Ama sakin kalmalıydım. Jack gelecekti!
Çalıların arkasından gelen çıtırtılarla Jack'in geldiğini anladım. Oraya doğru yürüdüm ve Jack diye seslendim.
'Seni buraya getirmek için
Kullanmış olabilirim Jack'i
Ama sana ihtiyacım var Elizabeth
Tıpkı korkunun gerçeğe tutunduğu gibi
Sana tutunmaya ihtiyacım var'Çalıların ardından yükselen takım elbiseli adamın Slenderman olduğunu anladığımda koşmak için hazırlandım. Ancak o beni kollarımdan tuttu ve kucağına aldı. Onu tekmeliyordum ama nafile..
Beni Lilith'in evine getirmişti. Onun kilitlendiği odası olduğunu düşündüğüm odaya beni koydu, kilitledi. Korkuyordum. Çok fazla hemde. Bi köşeye sinip ağlamaya başladım. Anneannemi özlüyordum.
'Küçük Elizabeth bana bağlanmalı
O benim küçük kızım olmalı' dedi Slenderman. Sesinde şefkat vardı. Ama korkuyordum. O bir katil, bir efsane ve bir canavardı.Yavaşça bana yaklaştı..
'Ya da onu küçük Lilith gibi yapmalı
Her hücresine kadar onu bozmalı.'Daha çok yaklaştı ve parmaklarınu yüzümde gezdirdi. Arkasından çıkan keskin elleri benim saçımı okşuyordu.
'Lilith güçlü kalamadı
İşkencelerden kaçtı
Ama bir katil olmak istiyorsa
Her şeye hazır olmalıydı'Dedi ve birden elleri daha keskinleşti. Şimşek çaktı ve olmayan yüzündeki korku isteğini gördüm. Yüzüme bir çizik attı. Çığlık attım, bağırdım.. ama bir şey olmuyordu. Kıyafetlerimin altındaki derime daha derin çizikler atmaya başladığında küçücük bedenimin buna dayanamayacağını biliyordum. Arkasında ağlayan beni ve yaralı vücudumu bırakıp gitti. O bir efsane olmalıydı. Gerçek değil..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....