Giriş kapısının kırılış sesiyle yerimizden zıpladık. Slenderman koşarak yukarı geldi ve Davidle beni odamda bulunan gizli bir odaya soktu. Burayı hiç görmemiştim.. Etraf soğuktu ancak battaniyeler vardı. Bu battaniyelerin nereye gittiğini merak ediyordum! Bu gizli odadan odamın her tarafı gözüküyordu. Slenderman yatağıma oturdu ve oyuncak bebeklerime baktı. O sırada odamın kapısı hızla açıldı. İçeri girenler David'in babası ve 10 kişiden oluşan ordusuydu! Korkuyordum. Tek tek belki hepsini yerlebir ederdim ancak onlar yaratıktı ve fazla kişilerdi.. 3ü siyahi idi. Diğerleri kumral ve beyaz tenliydi. Clark Scherland ise saçları beyaz hafif uzun ince bir adamdı. Saçlarını arkada toplamıştı. Yakışıklıydı. David'in kime benzediği belliydi. Ama tip olarak, davranış konusunda Clark Scherland David'in tırnağı bile olamazdı.
'Onlar nerede Slenderman?' Dedi David'in babası soğuklulukla.
'Burada değiller' dedi Slenderman. David'in babası olan kişi, yani Clark Scherland bir adama işaret etti ve adam odayı koklamaya başladı.
'Buradalar efendim.' Dedi siyahi adam. Clark önüne döndü ve arayın işareti yaptı. Yaratıklar odada dağılmaya başladılar. Tam birisi bizim olduğumuz yerin önüne gelince Slenderman diğer taraftaki adamı tuttu ve kafasını duvara vurarak patlattı. Diğerleri Slenderman'e doğru koşunca Slenderman sinirlendi ve diğer ellerini de çıkarıp hepsinin kalbine soktu. Birisi Slenderman'in boynundan bir çizik attı. Kanıyordu ancak o durmuyordu. Adama yaklaştı ve onu duvarla arasında sıkıştırdı. Bir eliyle adamın kafasını diğer eliyle de boynunu tuttu ve yavaş yavaş ikisini birbirinden ayırdı. Bu sahne bir filmde olsaydı kesinlikle en sevilen bölüm olurdu. Adamdan akan kanlar cansız bedeninden süzülmeye ve yere damlamaya başladı. Vampir dişlerim çıkmaya başladı. Kendimi tutamıyordum. Gözlerimin altındaki damalrlar belirginleşmeye ve gözlerim kanlanıp renk değiştirmeye başladı. İyi değildim. David'e baktım. O da benden farksızdı. Hırlama sesleri çıkarmaya başladım. Clark Scherland bize doğru yaklaşmaya başladı. Yapacak bir şey yoktu. Yakalanıyorduk. Slenderman orada savaşıyordu ve biz yakalanıyorduk. Birden David beni öpmeye başladı. İşe yarıyordu. Gözlerin düzeliyordu. Onunkilerde. Dişlerim de düzeliyordu. Clark bizden uzaklaştı ve kalan son 2 kişiye de durmalarını söyledi.
'Bu son uyarışım Slender. Oğluma da söyle geldiğinde işi bu sefer cidden bitecek! Ya da arkadaşlarınınki!' Dedi Clark Scherland. Sesinde ciddilik vardı. Onların önünde ilerlemeye başladı. Odadan çıktılar ve Slenderman yere düştü. Boynu daha fazla kanamaya başladı.
'David, aşağıdaki odalardan ikinci olana gir komidinde en son gözde ilkyardım kutusu var onu getir! Çabuk ol!' Dedim. David koşarak almaya gitti ve bende Slenderman'in yarasını tuttum. Baskı uyguladım.
'Hey hey bana bak koca kafalı! Bana bak! Sen ölümsüzsün. Sadece saracağım ve uyuyacaksın. Bende buraları temizleyeceğim.' Dedim Slenderman'e. David ilkyardım setini getirdi ve boynunu sarıp onu odasına götürdük. Daha sonra odama geri dönüp cesetleri temizledik ve gömdük. Eve geri döndüğümüzde David ile oturup konuşmaya başladık.
'Elizabeth, Larin, Howard ve Ivy'e zarar gelmesini istemiyorum. Gitmem gerek şu anda. Onları kurtarmalıyım.' Dedi David.
'Hayır' dedim.
'Nasıl yani?' Dedi David.
'Oraya hep beraber gideceğiz ve orayı kazanacağız!' Dedim. Slenderman arkadan seslendi. 'Birlikte!'
Hikayeyi bitirmeyi düşünüyorum en fazla beş bölüm falan olur ancak siz ne derseniz onu yapmaya çalışacağım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....