'Sevgili Pony,
Bugün 21 Nisan 1958. Sabahın ilk ışıkları ile uyanıp banyoya girmiştim. Sular kesildiğinde bornozumu giyindim ve dışarı çıktım. Slenderman bana yemek hazırlamıştı ve kokusu beni eskilere, yani annemin gitmediği zamanlara döndürdü. Omlet yapmıştı. Kokusunu bir daha içime çektim. Mutfağa girdiğimde bana dönüp yemem için işaret etti. Yemeye başladım. Önlerimi koyarken eli elime değdi. İçim garip oldu.'Sayfaları çevirdim. Ta ki büyük harflerle yazılmış bir yazı dikkatimi çekene kadar.
'Slenderman benden nefret ediyor! Ona bunu yapmamalıydım!'
Neden bahsediyordu? Neyi yapmamalıydı? Sayfaları geri çevirdim.
'Sevgili Pony,
Bugün 2 Ekim 1958. Slenderman'e karşı olan duygularım gittikçe artıyor. Bugün bir insan öldürdükten sonra onu öptüm. Bu yaptığım onun bana karşı bakışlarını değiştirdi. Bana artık... Nefret ediyormuş gibi bakıyordu. Onun inancına göre o 20. kısıtla aşk yaşayacak ve o kız ölene kadar -sonsuzluk iksirini bulmazlarsa- o da kendi varlığını sürdürecekti. Ben 19uncuydum. Bu bana acı veriyordu. Beni sevmiyordu. Benden tiksiniyordu adeta!'Eğer Lilith 19uncu ise... Bende 20. mi oluyorum? Yani Slenderman'in inandığı kız mı? Yo hayır. Daha küçüktüm. Ne sevmesi! Belki o da bunu bilmiyordur. Olabilir yani. Yemeğimi bitirdim ve bulaşıkları yıkadıktan sonra kitabı yerine koyup Slenderman'in yanına çıktım. Hâlâ boya yapıyordu. Yardım etmeye başladım.
'Sen hiç.. Bir insan olmayı istedin mi?' dedim ona dönerek. Bir şey bilmiyormuş gibi davrandım.
'Önceden bende bir insandım Eli. Bu bir lanet!' dedi sinirle.
'Sakin olabilirsin, hem bu laneti düzeltecek bir şey yok mu?'
'Düzelsem bile Eli, sonsuza dek yaşayacağım, tıpkı bir vampir gibi.' dedi boyamaya devam ederken.
'Bunun neresi kötü?' Dedim anlamsızca.
'Sevdiklerin Eli,' dedi kafasını yere eğerek. 'Sen yaşıyorsun ama sevdiklerin bir bir ölüyor. Kaç cenaze kaldırdım. Kaç kez...'
'Peki ya Lilith? Yani ona neden bir şey yapmadın? Gözünün önünde yavaş yavaş acı çekerek ölmesindense direkt öldürmek kolay olmaz mıydı senin için?' Dedim gözlerimi devirerek.
'Haklısın kızım, ama Lilith her şeyi haketti. O bunu yapmamalıydı.' dedi. Sesi kızgınlaşıyordu yine.
'Ne yani, seni öpmemeli miydi?' dedim. Ağzımdan kaçırdım. Sessizce 'siktir' dedim. Korkuyordum. Kızacaktı.
'Sen bunu nereden biliyorsun?' dedi kızgınca. Bağırıyordu.
'Onun lanet olası günlüğünü okudum' dedim ona bakarak. Merhametle gülümsedi.
'Onu sevmiştim, ama o yanlıştı. Doğru olan kim bilmiyorum. Ama o 20. değildi. Bunu hissetmiştim. Ona bunu yapmalıydım. Çünkü hem beni unutmalı hem de benim onu sevmemi önlemeliydi. Ona bir ceza verdim ve bu cezadan da hiç çekinmedim.' dedi ve boyamaya devam etti. Aşağıdan kapı açılma sesi duyuldu. Gülüşde sesleri odayı doldurdu. Slendermanle birbirimize baktık ve aşağıya doğru yürümeye başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017
Mystery / ThrillerHepiniz Slender Man'in çocukların iç organlarını yiyen bir katil olduğunu bilirsiniz. Asırlardır görünmeyen Slender aslında başından beri bizimledir ama şimdi gözükmek istemiştir.....