Eğitime Başlıyoruz

2.8K 133 12
                                    

'Şey ben şekil değiştirenim. Normal bir şekil değiştiren ve Alfa bir şekil değiştiren sonucunda olmuşum. Bildiğiniz gibi şekil değiştirenlerin cinsiyetleri olmaz. Ama ben özelim yani alfa şekil değiştirenin DNAlarında milyonda bir ek bir özellik çıkar. Benim dışımda hiçbir şekil değiştirenin ruh sağlığı kontrolü yeteneği yok. Bu yüzden 8 yaşında beni H.O.S.T'a aldılar. Geldiğimde bir kaç kez kaçmaya çalıştım ama David ile arkadaş olduk o daha 5 yaşındaydı ama hep yanımda oldu. Babası onunla arkadaşım diye beni affetti. Bu sayede şu an buradayım.' Dedi Howard. Gözlerinde parlayan ışık eskileri hatırladığını ve duygulandığını gösteriyordu. Bu anıları hatırlamak pna iyi gelmiş olmaydı.

'Şimdi ben anlayabilirim öyle ise' dedi Larin. 'Benim annem safkan bir Veritastı. Yani aynadaki yansımasında gerçek görüntüsü asla çıkmaz ve safkan olmayanlardan çok daha çevik ve güçlüydü. Babam ise bir büyücüydü. Ancak annem hamile kaldıktan sonra babam annemi lanetledi. Ben doğduktan hemen sonra annem öldü. Aralarındaki gerçek aşk sanıyordum ancak bu sadece çıkar ilişkisiydi. Bunu babam beni 7 yaşına kadar bakarken söylettirdim. Elime bir yüzük tutuşturdu sinirlenmişti. Beni öldürecem sandım ancak küçük olduğum için beni yuvaya vermekle yetindi. Birkaç tane aile evlat edindi beni. İlk aileme gittiğimde üvey babamın üvey anneme onu aldattığını söylettirdim. Beni geri yolladılar. Ikinci ailemde diğer özel gücüm ortaya çıktı. Köpeklerini yılan zehrimle öldürdüm. Bu onlara acı verdi ve onlar da beni yuvaya geri gönderdiler. Son gittiğim ailem ise kendimden korktuğum ve uyum sağlayamadığım için geri yolladılar. Daha sonra H.O.S.T beni farketti. Ve oraya gittim. Beni eğittiler. Ve şimdi gerçekten iyi bir kız, dövüşçü ve Veritas oldum. Beni Howard ve Davidle tanıştırdıklarında 15 yaşındaydım. 5 senedir onlarlayım.' Dedi Larin ve yemeğini yemeye devam etti.
'Sıra sende David.' Dedi Slenderman.

'Aa şey.. babam bir kurtadam ve annem ise vampir. İkiside safkan ve bu durumda bende özel olmalıydım. İlk başlarda tek özelliğimin doğuştan safkanlık olduğunu sandılar. Ama sonra gözlerimi gördüler. Özeldim. Gözlerimin rengi istediğimde mor olmalıydı. Ama daha çok uzay boşluğu moruna kaçıyordu. Yani ek bir yeteneğim daha olmalıydı. Ama onu hâlâ keşfedemedim. Bu yüzden sadece safkan gibi davranıyorum.' Dedi David.

'Yeni yeteneğini açığa çıkartmakta yardımcı olabilirim.' Dedi Slenderman. 'Ama ondan önce neden bize katıldığınızı söylemelisiniz.'

'Çok basit.' Dedi David. 'Biz Howard ile 10 senedir dostuz, üçümüz ise 5 senedir takımız. Özel yaratıkların savaşmasını değilde barış içinde yaşamlarını istiyoruz. Ve bize yardım edebileceğinizi düşündük.'

'Doğru düünmemişsiniz.' Dedi Slenderman ciddiyetle.

'Nasıl yani!' Dedi Larin. Howard ellerini başının arasına almış ne yapacaklarını düşünüyordu sanırsam.

'Size yardım etmeyi isterim ancak Elizbeth hazır değil.' Dedi Slenderman. Haklıydı.

'Öyle ise biz yardım edelim!' Dedi Howard mutlulukla.

'O haklı!' Dedi Larin. 'Ben ona her şeyi öğretirim!' Dedi ve gülümsedi. Onları sevmiştim. Bir amaçları vardı en azından.

'Pekala' dedi Slenderman. David tek bir kelime bile etmemişti. Bu beni biraz da olsa üzmüştü.

'Çalışmalara hemen başlayın!' Dedi Slenderman ve ayaklandı. Hepimizin önünden yemekleri aldı ve yolladı.

Onlara savaş odasını gösterdim. Beğenmişlerdi. Hepsi bir silah aldı. Larin bana ilk onun başlayacağını söyledi ve eline ok-yay ikilisini aldı. Dışarı çıktık. Veritas hızını kullanarak birkaç ağacı hedef yaptı.

'Başlıyoruz Elizabeth!' Dedi. Yanıma geldi. 'Asıl eğlence şimdi başlıyor.'

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin