İşkence

3.4K 207 24
                                    

Bu bölüm hikayenin en sıkı takipçisi olan Berkcan'a ithafen:)

İçeri geçtiğimizde yeni babam, yani Slenderman onları alt kata götürüyordu. Peşlerinden gittim. Burada mahzen gibi bir yer vardı ve cidden büyük bir yerdi. Yeni babam onları bağlarken bana da yukarıdan malzemeleri almamı söylemişti. Onları öldürecek miydik yoksa bırakacak mıydık bilmiyorum ama içimden onları acı çektirerek öldürmek istiyordum. Yukarıdaki odaya çıktığımda etrafa bakındım. Bir bıçak ve bir neşter alıp aşağıya indim. 

'Bunu ben yapmak istiyorum' dedim gülerek.

'Siz manyaksınız! Çıkar şu maskeyi küçük Slendy, bizi kandıramazsınız! Ve korkmuyoruz!' dedi Jordan gülerek. Jordan'a yaklaştım.

'Sence bu şaka mı küçük maymun' dedim gülerek. Kahkaha atmıştım resmen. Ona bir yumruk attım. Ağzından kan geldi. Ben vurduğum bir şey ne kanatabilirdim ne de kırabilirdim. Bu nasıl olmuştu? Slenderman'a döndüm. Gülüyordu.

'O suya neden vurduğunu sanıyorsun?' dedi ve kafasını Jordan ve arkadaşlarına çevirdi. Arkadaşlarından biri -adı Michaeldi sanırım- ağlıyordu.

'Şimdi beni tuttuğunuz parmaklarını teker teker yerlerinden sökeceğim. Aaa ama korkmuyordunuz öyle değil mi? Ama yaptıklarımdan sonra bana yalvaracaksınız. Tıpkı benim size anneme o sincapları öldürdüğümü söylememeniz için yalvardığım gibi. Ama ne olursa olsun size gülüp bu işi yapacağım. Üzgünüm maymunlar!' dedim ve bıçağı alıp Michael'ın bir elini çözdüm. Bu gerçekten bana zevk veriyordu. Yavaş yavaş baş parmağını kestim. Attığı çığlıklar gülmeme sebep oluyordu. Mutlu oluyordum. İçimde kalan boşluğu dolduruyordu. İşaret parmağına geldiğimde bağırıyor ve yalvarıyordu. Diğer ikisi ise kaçmaya çalışıyorlardı. Bağırıyor, küfür ediyor ve ağlıyorlardı. Slenderman gitmişti.

'Sizin sert çocuklar olduğunuzu sanıyordum, kötü çocuklar!' dedim ve birden bıçağı batırdım. Attığı çığlık bütün evi kaplayacak kadar yüksekti. Benim ise kahkaham dünyayı doldurabilecek derecedeydi. 

'Bekle!' diye bağırdı Jordan. 'Biz.. ci-cidden üzgünüz. Kahretsin! Seni kardeş gibi gördük Elizabeth! Eliboo! Bizi seviyorsun! Bunu yapmak zorunda değilsin!' dedi. Gülümsedim.

'Hadi ama Jordan.. Daha yeni başlıyoruz!' dedim gülerek. Neşteri elime aldım ve Michael'ın yüzüne 'Slebeth' yazdım. Bu artık imzam olacaktı. Slenderman ve Elizabeth birleşimi. Müthiş. Akan kanları sildim. Yavaşça Michael'ın boynuna yaklaştım ve ısırdım. Koparana kadar ısırdım. Hepsi bağırıyordu. Kafamı çevirdim ve eti koptu. Ben ise eti çiğneyip yuttum.

'Şimdi korkuyor musunuz?' dedim ağzımdan akan kanlarla onlara dönerek.

'S-Sen yamyamsın! Ya-ya da bi-bi vampir!' dedi Lance bağırarak.

'Ov tatlım! Hayır! Ben sadece bir canavarım!' dedim ve güldüm. Michael can çekişirken bıçağı alıp Lance'in yanına gittim. Bıçağı boynuna dayadım ve bir çizik attım.

'Şimdi sizinle bir oyun oynayacağım.Siz susacaksınız ve bende işinizi çabuk bitireceğim.' dedim.

'Bu saçmalık! Hayır!' dedi Jordan.

'Lance? Sen ne diyorsun bu duruma?' dedim tekrardan Lance'e dönerek.

'Öldür beni' dedi umutsuz bir sesle. Omuz silktim ve tam kaşlarının ortasından bıçağı geçirdim.

'ORADA DUR! POLİS! ELLERİNİ BAŞININ ÜSTÜNE KOY HEMEN KÜÇÜK KIZ!' ..........

Merhaba! Sınavlarımın bitmesi şerefine biraz iğrençlik dolu bir bölüm! Oy verirseniz sevinirim! İyi akşamlar!

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin