Larin

1.9K 121 13
                                    

Önümde duran çocuk ölümüne korkuyordu. Adımlarını arkaya doğru yavaş yavaş attı ve ardından hızla koşmaya başladı. Bu kurt hâlinde eve dönmeye karar verdim ve hızka evin yolunu tuttum. Geri döndüğümde Slenderman oturuyordu.

'Benden uzak dur!' Dedi Slenderman. Beni tanıyamadı. Görünüşümü bende tam bilmiyordum gerçi ama belki kurt halimle de kendim olduğumu belli ederim sanmıştım. Normal halime dönmek istedim ve yine eskisi gibi bendim. Slenderman'in gözleri kocaman açılmış bir şekilde bana bakıyordu. Gülümsedim.

'Bu nasıl oldu?' Dedi Slenderman.

'Sanırım iki tane ek gücüm var Slenderman.. Biri hayvanlarla konuşmak, diğeri ise... Diğeri ise yaratıkların gücünü çalmak..' dedim. Slenderman ise olanların şokunu atlatmaya çalışıyordu.

'Hayatımda ilk defa böyle bir şey görüyorum Eli.. Daha önce hiçbir 20. Hasat Kızının 2 tane ek özelliği olmamıştı. Hatta daha önce bir yaratığın bile ikinci ek özelliği olmamıştı!' Dedi hafiften bağırarak.

'Bu bir sorun mu?' Dedim. Sorun gibi değil de mucize gibi duruyordu.

'Bilmiyorum Eli.. Ama bundan kimsenin haberi olmamalı. Tamam mı?' Dedi Slenderman. Kafamı salladım.

'Ben uyumaya gidiyorum.' Dedim ve eve girdim. Üst kattaki odama çıktım ve yatağın içine girdim. Burası çok değişmişti. Eskidenki soğuk duvarlar gitmiş yerine krem renginde duvarlar gelmişti. Normal bir genç kız gibiydim. Tabii yaratık olmamı saymazsak...

***************************

Sabah uyandığımda saat 1 idi. İlk defa bu kadar geçe kalmıştım. Mutfağa indim. Slenderman yoktu. Buzdolabını açtım ve kahvaltılık bir şeyler çıkardım. Masa bayağı dolu olduğundan tezgahta yedim ve çalışmak için dışarı çıktım. Etrafta kimse yoktu. Bende elime bir top aldım ve vampir gücümle fırlatabildiğim kadar uzağa ve yükseğr fırlattım. Atış anından hemen sonra kurda dönüştüm ve topu yakalamak için koşmaya başladım. Bayağı hızlı gidiyordum. Ağaçlar yanımda bir gölge gibi kalıyordu. Topun aşağı düşme sesini duydum ve hızla büyük bir taşın üstüne çıkıp topa doğru atladım. Tutmuştum! Biri beni aşkışlıyordu. İnsan halime dönüp arkama baktım. Bu Larin idi!

'Merhaba.' Dedi Larin sessizce. Ona karşı da sinirliydim.

'Merhaba.' Dedim gözlerimdeki acı ve özlemi gizlemeye çalışarak.

'Büyümüşsün.' Dedi. Kafamı salladım.

'Ne istiyorsun?' Dedim hiç tereddüt etmeden. Gülümsedi.

'Sadece bu akşam David ile buluşmanı isti-'

'Hayır Larin. Sana da, ona da, Howard'a da, Ivy'e de çok kızgınım. Bunu yapmayacağım.' Dedim ciddi ve sert bir tavırla. O ise hâlâ gülümsüyordu.

'Sadece rica ediyorum. Gelmemen senin kararın.' Dedi ve arkasını dönüp koşmaya başladı.

'Dur.' Dedim. Arkasını döndü. Kafamı yere eğdim.

'Neden bana ulaşmaya çalışmadınız?' Dedim. Ellerimi yumruk yapmıştım ve kendimi kasıyordum ağlamamak için.

'Bize neler yaptıklarından haberin yok Eli.' Dedi Larin.

'Neler yaptılar?' Dedim. Larin'in gülen yüzü kayboldu. Acı dolu anlarını hatırlamasıyla gözleri doldu. Sırtını açtı.

'Her birimizin sırtında çizikler var. Bunları ısıtılmış demirle yaptılar Eli. Onun dışında her gece 9da bize sırayla elektrik veriyorlar, hâlâ. Çünkü bir daha seninle görüşmemizi istemiyorlar. Neler yapabildiğini öğrenmişler Eli. Sensen korkuyorlar ve onlara sataşmanı istemiyorlar. Bu akşam ilk David'i alacaklar odaya. Elektrikli sandalyeye oturtacaklar. 20 dakika boyunca bunu yapacaklar ve sonra onu serbest bırakacaklar. O da bu fırsatı seninle değerlendirmek istedi. Eli, David'in sana ihtiyacı olacak. Lütfen..' dedi. Nasıl yani? Onlara elektrik veriyorlar ve ısıtılmış demirle vücutlarında yara mı açıyorlardı?

'Akşam Davidle buluşacağım.' Dedim Larin'e. Ona doğru yaklaştım ve ellerini tuttum. 'Ve sana söz veriyorum sizi kurtaracağım Larin. Söz veriyorum.' Dedim. Gülümsedi.

'Öyle ise görüşürüz.' Dedi.

'Görüşürüz' dedim. Hızla ortadan kayboldu. Ben ise onun arkasından el salladım. Eve döndüm ve banyo yaptım. Davidle de konuşup olayı Slenderman'e anlatacak, daha sonra da onunla plan yapacaktım. Saat 9idi. Banyodan çıktım ve saçlarımı düzleştirdim. Beyaz gömlek ve altıma da siyah bir pantolon giyindim. Aşağıya indim.

'Ben çıkıyorum.  Geldiğimde burada olmalısın babacığım, seninle konuşacağım.' Dedim. Kafasını salladı ve çıktım. Hızla uçurumun oraya gittim. En geç 20 dakikaya gelmeliydi. Onu beklemeye koyuldum...

Bu bölüm biraz sıkıcı gibi oldu ancak acele ile yazdım umarım beğenirsiniz. Ve İçimdeki Yazar adlı hikayeyi de okumayı unutmayın! Sevgiler!

Slenderman Geri Dönüyor #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin