~İyi okumalarBeyaz duvarlarla kaplı hastane odasındaki mahkumlardan biri solgun çarşaflar arasında bilinci kapalı bir şekilde uyuyor, diğeri ise yatağın en uç kısmına oturmuş, ellerini yatan gencin kahve renkli saçları arasında gezdiriyordu.
Yaklaşık on dakika önce girdiği odada uyanık bir şekilde beklediği sevgilisini öylece yatarken bulmuş ve bu da kaç gündür içini saran huzursuzluğun daha da büyümesine yol açmıştı. Oysaki buraya gelmeden önce Tae'ni görmenin ona daha iyi hissettireceğini düşünmüştü. Şimdiyse sadece başucunda oturmuş, kara kara düşüncelere dalmıştı. Yaralanmasının üzerinden bir kaç gün geçmişti fakat neden hala gözlerini açmamıştı? Sağlığıyla ilgili başka bir sorunu da mı vardı acaba? Yoksa doğru müdahaleler edilmemiş miydi?
Sıkıntıyla sesli bir şekilde soluk bıraktıktan sonra elini yatan gencin alnına götürmüş, okşayarak karıştırdığı yumuşacık saçları kulağının arkasına sıkıştırmıştı.
Bu sırada içinde bulundukları odanın kapısı aniden açılmış, odaya giren üniformalı adamla yerinden sıçrayarak ayağa kalkmıştı. Panikle ne yapacağını şaşırmış, bu yüzden irice açığı gözleriyle karşısındaki gardiyanı izliyordu.
" Merak etme, kim olduğunu biliyorum. Buraya gelmen için kimin izin verdiğini de. Sadece kontrole gelmiştim, her şey yolunda mı diye. Birazdan herkes yerlerine gelecek bu yüzden son on beş dakikan var haberin olsun."
Hoseok, Namjoon'un açıklamasına rağmen önce anlamamış, daha sonraysa Jimin'in onlara yardım ettiğini anlattığı esmer gardiyanın o olduğunu anlamıştı. Her şeyin yolunda olduğunu anladığında biraz olsun rahatlamış, eski yerine, yatağın kenarına oturmuştu.
Tam bu sırada aklına gelen şeyle yüzünü tam odadan çıkacak gardiyana dönmüş "Hey" diye seslenmişti.
" Acaba durumuyla ilgili bir şey biliyor musun? Uyanması gerekmez miydi?"
Gencin sorusuyla Namjoon açtığı kapıyı kapatmış, omuzunu da duvara yaslayarak kısa bir süreliğine yatan genci süzmüştü.
" Bedeni zayıf olduğu için anesteziden sonra uyanmakta zorluk çekti. Hala da çekiyor. Görevlilerden duyduğum kadarıyla ara ara uyanıp gözleriyle etrafa biraz baktıktan sonra yine uyuyor."
Gardiyanın açıklamasıyla Hoseok'un gözleri yanmaya başlamış, sevgilisinin yanında öylece duran ellerini elleri arasına alırken " Tanrım" diye mırıldanmıştı.
" Uyansa da pek bir şey farketmeyecek zaten. Yemek borusu tamamen berbat haldeymiş bu yüzden hala iyileşmedi. Sıvıyla bile beslenecek bir durumda değil bu yüzden serum alıyor. En iyi kendini tamamen toplayarak uyanması."
Genç son duyduğu şeyle yüzünü Namjoon'a doğru dönmüştü
" Uyanacaktır, değil mi?"
" Daha kötülerini ve aynı zamanda daha zayıflarını gördüm. Onlar uyandıysa o da uyanacaktır."
Omuzunu yaslandığı kapıdan çekmiş, elini kapı koluna attıktan sonra Hoseok'a dönmüştü.
"Biliyorsun, burada kimsenin istekleri dışında ölmelerine izin verilmez" dedikten sonra odadan çıkmıştı.
~
Sıcak su buharından etrafın doğru dürüst görülmediği banyoda eşyalarını arayan mahkumların ve onları sakinleştirmeye çalışan görevlilerin sesi bir birine karışmıştı. Bu hafta gelecek heyet yüzünden her zamanki programın dışına çıkılmış, mahkumlar duş alıp temizlenmeleri için banyoya getirilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alcatraz -《yoonmin
Fanfiction"Toplum kurallarına uymayanlar hapishaneye gönderilir, hapishane kurallarına uymayanlarsa buraya." Başlama tarihi: 29.08.2020 Bitiş: 18.05.2021