#22

425 52 26
                                    

Bölüm sonunda önemli bir sorum var bu yüzden bölümden çıkmadan önce ona da bir göz atıp cevaplamanızı isterdim <3

~İyi okumalar

"Sabun ve havlu."

Jimin tezgahın altındaki raflardan bir tane kalıp sabun bir tane de havlu aldıktan sonra önündeki mahkuma uzatmış, ardından da sıradaki kişinin ihtiyacını sormuştu.

Bu gün uzun sürenin ardından Alcatrazda mahkumların ihtiyacı olan bir takım şeylerin paylandığı hafta sonuydu; yeni havlu ve sabunlar, yıkanmış çarşaf ve yastık kılıfları gibi.

Bunun dışında Jimin için taşıdığı önem bir başkaydı.

En son Jin'in odasına gittiklerinde anlaştıkları gibi eşyaların dağıtılacağı hafta sonları kendilerine söz verilen bir kaç şeyi alacaklardı.

Tüm bunları Jin daha önceden Namjoon sayesinde daha Jimin gelmeden ayrılan dört çarşaf arasına bahsi geçen kapsülleri ve hepsine de birer tane küçük bıçak koydurmuştu.

Jimin öğle burada görevlendirildiğinde-ki bu kesinlikle tesadüf değildi- ayrılan çarşafları farketmiş ve ne yapacağını çoktan anlamıştı.

Şimdilik sadece rutin olarak gelen mahkumlara ihtiyacı olan şeyleri veriyordu. Diğerleri geldiklerinde ise onlar için ayrılan çarşafları verecekti. İşi bittikten sonra kendi ihtiyaçlarını da almalıydı. Bu yüzden son olarak kendininkilerini de aldıktan sonra geriye tek şey kalıyordu;gece koğuştayken çarşaf arasındaki bıçağı denemek ve kapsülleri oda da bulunamayacak bir yere saklamak.
Planı bu şekildeydi.

Elindekileri bir daha önündeki mahkuma attıktan sonra yüzünü sağa, sıradaki diğer mahkuma döndüğünde gördüğü tanıdık yüz biraz duraksamasına neden olmuştu.

Kendisi uzun süredir konuşmadığı karşı koğuştaki Min Seok'tu.

Diğerleriyle birlikte 'takıldığından' beri Min Seok'la hiç konuşmamıştı. Sadece koğuşlarındayken karşılaşıyor, bazen de bakışları kesişiyordu. Buna rağmen diğer mahkumlar gibi ortada kimseciklerin olmamasını fırsat bilip konuşmuyorlardı çünkü Jimin, hep düşüncelerle doluydu. Daha doğrusu Yoongi kendisine kaçmayı teklif ettikten sonra aklı sadece bu konu hakkında doluydu. Kaçış planını düşünmediği anlarda bile zihnindeki tek isim Yoongi oluyordu bu yüzden tek yaptığı şey odasında kollarını vaşının altında birleştirmiş bir şekilde tavanı izlemekti.

Bu yüzden de etrafında dönen bir kaç olaydan habersizdi.

Sırlarınden üç kişinin daha haberi olması gibi.

İlki Steven adlı aşağılık mahkumdu ki bundan hepsinin habeti vardı. Onun dışında Jungkook da küçük sırlarına ortak olmuştu fakat bundan Taehyung dışındaki herkes habersizdi. Jungkook'un da bu sırdan haberdar olmasına neden olan kişi Steven'dı. Küçük bir rüşvet karşılığında bildiği her şeyi anlatacak bir çeneye sahipti.

Onun dışında kaçamak konuşmalara ister istemez kulak misafiri olan biri daha vardı.

"Bir kalıp sabun ve temiz çarşaflar."

Min Seok'un yüzünde hafif bir gülümsemeyle çıkan sesine karşın Jimin yerinde silkelenmiş ve aşağıdaki raflardan söylenilen şeylerş aldıktan sonra geri kalmıştı.

Katlanmış çarşaf ve üstündeki sabun elleri arasından alınırken avuç içine sıkıştırılan bir kağıt hissetmişti. Eline dönmeden son bir kere karşısındaki kağıdı uzadan bedeme bakmış, onun da haraket etmeden önce son bir kere kendisine bir bakış attığını farketmişti.

Alcatraz -《yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin