#19

461 68 19
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum<33

~İyi okumalar

Namjoon ve formalite gereği kolundan tutarak yürüttüğü Jimin, tanıdık koridorlardan geçiyorlardı.
Esmer gardiyan için Alcatraz'ın yeraltındaki bu karanlık geçit, 'delik' dedikleri kutudan farksız korkunç odalar alışılmışın dışında değildi artık.

Fakat Jimin burayı ikinci kez, farklı nedenlerden dolayı ziyaret ediyordu ve hala merak ediyordu. Daracık, camları bile olmayan bu koridorun, göz gözü görmediği karanlıktaki bir odanın nesinin merak edildiğini düşünebilirsiniz. Burada insanı meraka salan karanlığın ta kendisiydi.

Burası duyan kişilerin düşündüklerinin aksine sadece karanlıktan ibaret değildi, arkasında ne sakladığı bilinmez zulmet bir çok şey barındırdı kendinde.

Bu odalar ve uzun koridor yüzlerce işgenceye şahit olmuş, duyanın bağrını çatlatacak çığlıklara ev sahipliği yapmıştı.

Alcatraz'ın karanlık kutuları, sessiz çığlıklara, acı feryatlara, göz yaşlarına sahipti.

Buna rağmen sahip olmadığı tek şey masumluktu.
Burada kimse masum değildi. Belki daha az günahkar, belki daha az suçsuz fakat masum değil.

Sonuç olarak buradki herkes adaletin 'islah olması gerekenler' görüşüyle buraya gönderilmişti. Bu konuda Alcatraz'ın ne kadar becerikli olduğu kesin değildi aslında. Her ne kadar sıkı kurallara, kaçılmaz yüksek duvarlara ve şahin gözlere sahip olsa da, buradaki kişilerin çoğu dışarıya çıktığı an önceden yaptıklarını tekrar etmeye başlayacaktı.

Çünkü islah olmak, tüm bu Alcatraz'ın sahip olduğu şeylerden önce kişinin kendine bağlıydı.

Jimin de delikte geçirdiği iki günün ardından salınıp, çıkmak için yanındaki gardiyanla birlikte ilerlerken bunları düşünüyordu.

Gözleri, doğru dürüst göremediği karanlığın içerisindeki işkenceleri arıyor, aklında canlandırdığı türlü türlü sahnelerle olduğu yerde kendi kendine sıçrıyordu. Burasının böyle bir etkisi vardı insanda ve hala yeni olduğu söylenebilecek Jimin için burada geçirilen iki gün bile çok ağırdı psikolojik olarak.

"Doğrudan koğuşa mı gideceğim yoksa avluya mı?" Uzun süredir konuşmadığı için boğuk ve biraz da çatlak çıkan sesiyle sorduğu soru sayesinde Namjoon'un yüzünü kendisine dönmesine neden olmuştu.

"Hiç biri. Mahkumlar bugün çamaşırhanede çalışacaktı."
Yanıtıyla yüzünün buruşmasına engel olamamış, dudakları arasından küçük bir küfür mırıldanmıştı.

"Memnun değil misin oraya gitmekten? Bence burada bir gece daha geçirmekten kat kat iyidir, hm?"

Namjoon'un, Jimin'in karanlıktan göremeyecek olmasına rapmen gülümseyerek sorduğu soruyla Jimin sadece başını sallamış, bıkkın bir nefes vermişti.

~

Jimin, delikten çıktıktan sonra önce banyoya gönderilmiş, temiz ve yeni turuncu üniforma verdikten sonra da duş alması için sadece yedi dakika vermişlerdi.

Verdikleri yedi dakika bile Jimin'e iki gündür tutmaya çalıştığı tuvaket ihtiyacını gidermesine yetmiş, üstünü çıkarıp suyun altına girdikten sonra da hızluca üniformasını giymişti.

Ardından ana binada görevlendirildiği için Namjoon dışında, tanımadığı iki gardiyanla çamaşırhaneye götürülmüştü. İçeri girer girmes parmakları üzerine kalkıp etrafa bakınmaya çalışmış, diğerlerini aramıştı fakat çamaşırhane görevlisi buna izin vermemiş, Jimin'i kolundan tuttuğu gibi kıyafetlerin büyük yıkama kazalarına atıldığı kısıma götürmüştü.

Alcatraz -《yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin