#20

501 62 27
                                    


-Bölümü kontrol edemedim, hatalarım varsa görmezden gelin lütfen. T^T

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum~

   İyi okumalar~~

Yemek dağıtımından sonra mahkumlar her zamanki gruplaşmalar şeklinde masalarına geçmiş yemeğe başlamışlardı.

Arkadaşları yaklaşık bir hafta önce hastaneden çıkan, buna rağmen bir hafta boyunca sadece ılık çorba ve sıvı çorba servis ertikleri Tae'nin önünde diğer mahkumlarla aynı yemeği gördüklerinde şaşırmışlardı.

"Bu yaraların tamamen iyileşti  demek mi ?"

Hoseok'un yanındaki esmer gence sorduğu soruyla diğer ikili de gence dönmüş, cevap beklermişçesine yüzüne bakmışlardı.

Esmer genç, kırmızı dudaklarını ileri doğru büzmüş, omuzlarını silkmiş ve sadece "Herhalde." diye mırıldandıktan sonra yemeğine dönmüştü.

"Bu plana başlayacağız mı demek oluyor?" Jimin'in sessiz olmaya özen göstererek sorduğu soruyla Yoongi göz kenarı bir bakış atmış, bir taraftan yemeğini yerken onaylarcasına kafa sallamıştı.

"Tae hastanelik olmasaydı belki de şu an burada değildik. Hadi onu geçtim, benim yüzümden bu hale geldi."

Kısık sesle söylediği şeyle Tae kaşığını tabağa bırakmış, aynı hyungu gibi bir sesle "Saçmalama! Yutan bendim sonuçta değil mi? Senin hiç bir suçun yok." diye sitem etmişti.

"Evet, belki sana  yutmanı söyleyen kişi ben değildim ama bir delilik yapacağından da şüpheliydim ve buna rağmen-"

"Hyung! Ger-"

"Tamam!"

Hoseok'un bağırırcasına fısıltısıyla sesi yükselmeye başlayan ikili susmuş ve sesin sahibine dönmüşlerdi.

"Bir birinizi üstelemeniz yüzünden gardiyanların dikkatini çekeceğiz"

Masaya doğru eğilerek söylediği şeyle Jimin de Hoseok'a katıldığını belirtmek için onun  gibi  masaya doğru yaklaşmıştı.

"Hoseok haklı. Ayrıca bu konuşmanın bir yararı bile yok şu an. Önemli olan Tae'nin iyi olması ve şimdilik her şeyin  tıkırında ilerlemesi. Bu yüzden bu konuşmaları boş verin de ne yapacağımızı konuşalım."

Jimin'in söyledikleriyle Hoseok kafasını sallamış, Yoongi ise sesli bir nefes vererek önündeki yemekten bir kaşık daha almıştı.

Bu konu hakkında pek bir ley konuşmasa da hem Tae'ye hem de diğerlerine karşı suçluluk hissediyordu. Tae, kendisi yüzünden yaralanmış ve haftalarca hastane de yatmıştı. Hoseok'unsa tüm bu haftaları endişe ve korku içerisinde geçirmesine neden olmuştu. Ayrıca tüm bunların dışında plan da gecikmiş, kendisi dışında üç kişiyi  buraya biraz daha katlanmak zorunda bırakmıştı.

"Çıkışta Namjoon'u görürsem eğer, hemen yemekten sonra Seok Jin'in yanına gitmeyi planlıyorum."

Dediği şeyle Jimin gözlerini irice açmış ama yine de Yoongi'ye belli etmemeye çalışmıştı. Her ne kadar başarısız olsa da...

Kendisi de Yoongi ile birlikte gitmeyi çok istiyordu çünkü üzerlerinde gözler olmaksızın yakınlaşa bildikleri, rahatlıkla konuşa bildikleri tek yerdi. Buna rağmen Yoongi'ye söylemeye çekiniyordu sonuçta büyük olanın oraya gitme nedeni ciddi olaylardı. Bu yüzden  oraya gitme nedenini onunkinin yanında çocuksu ve biraz da bencilce buluyordu.

Alcatraz -《yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin