2020.
Benim için iyi mi kötü mü geçti bilmiyorum ama ilginç bir yıldı. Tek kelimeyle ilginç.
İnsanlar yeni yıla partiyle, aileleriyle, arkadaşlarıyla ya da tek başlarına giriyorlar ve çoğunlukla kutlama havasında oluyorlar. Ben nedense yılbaşına yılbaşı olarak değil yıl sonu olarak bakıyorum. Neden diğer insanlar gibi gelen seneyi kucaklamak yerine gidenin arkasından ağıtlar yakıyorum bilmiyorum. Belki de zamanın bu kadar hızlı geçiyor olması korkutuyordur beni. Zaman hakkında ne zaman düşünsem içim soğur ve ürperirdim.
Bugün yapılacak olan parti için eğlenmeye çalışacaktım. Melankolik havamdan çıkıp arkadaşlarımla parti yapacak ve yeni gelecek olan yıl için dileklerimi, hedeflerimi belirleyecektim.
Tanrım... cidden sorunum ne benim. Neden bu kadar kötü bir ruh hali içindeyim?
Kapımın tıklatılmasıyla derin düşüncelerimden ayrıldım. Kaç dakikadır aynada kendi aksime bakıp düşünüyordum hiçbir fikrim yok. O kadar süredir aynaya bakmama rağmen kendimi ilk defa fark etmiş gibiydim. Sanırım güzel olmuştum. İdare eder en azından.
"Gel, müsaitim." Kapı açıldı. Jiyeon kafasını içeri uzatıp anında beni buldu.
"Hazır mısın diye bakmaya gelmiştim. Birazdan çıkıyoruz." Kafamla onu onaylayıp masamın üzerindeki parfümümü aldım ve biraz sıktım. Unuttuğum bir şey var mı diye düşünürken aynı zamanda çantamı alıp odamdan çıkmıştım. Salona girdiğimde Jiyeon ve Bora'yı koltuklarda otururken gördüm.
"Ovv Sowon. Bu gece benden sonraki en güzel kız olacaksın." Bora'nın beğeni dolu bakışlarına göz devirdim. Tamam kendisi de güzel olmuştu ama bırak da senin yerine biz övelim seni. Böyle yapınca bir şey diyesim gelmiyor.
"Unnie! Aynısını beni görünce de demiştin." Jiyeon kızgın bir şekilde konuşup kollarını birbirine geçirdi.
"Sen de büyük ihtimalle üçüncü olursun bebeğim. Üzgünüm ama Sowon'u yeni gördüm." Jiyeon'un bozulan moraliyle sırıtıp yanına çöktüm. Gerçekten bu kadar önemsiyor muydu Bora'nın listesinde ikinci veya üçüncü olmayı. Bora kendini her zaman birinci yaptığı için adil bile değildi.
"Merak etme velet, benim listemde birincisin." Gözlerini kısıp bana bakmaya başlayınca sırıtmamı kesip ondan uzaklaştım.
"Aman sana da iyi bir şey söylenmiyor." Bozulmuş bir şekilde otururken Bora konuşmaya başladı.
"İyi bir şey söylenmiyor demişken aklıma geldi. Senin niye birkaç gündür moralin bozuk?" Şu dediğim cümle nasıl Bora'nın beyninde bu konuya dönebildi hayretler içerisindeydim.
Aramızdaki Jiyeon da bana merakla bakınca onlara gerçekten bu kadar yansıtmış mıydım diye düşündüm.
"Ortada bir şey yokken bozuldu birden bire. Ben de anlamadım." Beni anlayışla onayladılar. Bu durum zaten herkesin başına gelmiştir öyle değil mi? Ne kadar can sıkıcı olsa da yapacak bir şey olmuyordu.
"Gerçi sen yılbaşında genellikle böyle oluyorsun. Bu akşam eğleneceksin Sowon ısrar istemiyorum. Bir daha ne zaman yılbaşı partisi yaparız ki zaten?"
"Seneye? Her sene yapılacak bir şeye dönüşebilir gibime geliyor." Oflayarak başımı koltuğun üstüne yasladım. Bu partiler düzenli hal alırsa adios amigos. Hayatta dayanamam herhalde. Bence partiler çok sıkıcı neden eğleneyim ki birkaç içki ve müzikle. Arkadaş ortamı olduğu için desen, zaten çok fazla yakın arkadaşım yok fakat olanlarla da sürekli birlikteyim. Evde dizi izlemeyi tercih ederim.
"Baekhyun da gelecek değil mi?" Jiyeon'un sorusuyla gözlerimi kısarak ona baktım. Tamam normal bir şekilde soruyor olabilir ama bir karmaşa daha istemiyordum hayatımda. Hah işte yeni yıl için bir dilek daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lively - JJK
FanfictionYoon Sowon Kore'de son derece normal bir hayata sahip olan, küçük şirketlerine göre hatrı sayılır bir K-pop grubunun lideridir. Sowon'un normal ve durağan hayatı Bts ile yolları kesişmeye başlayınca hareketli bir hal almaya başlamıştır. • 06.12.20