38. Bölüm

273 22 5
                                    

"E ben tiktoker olaymışım o zaman." Yejin'in elinden telefonu alıp ona cevap verdim.

"Ol kardeşim sana karışan mı var?" Blackpink'le çektiğimiz tiktoku Minseok'a yolladım. Blackpink şarkı çıkarmamıştı ama işleri olduğu için binaya uğramışlardı. Zaten Blackpink comebacki en az iki yılda bir gerçekleşen bir doğal afettir. Neyse biz de hemen yapışmıştık tabii ki onları görünce. Onlar da istekle kabul etmişti tiktok teklifimizi. Ayaküstü de laflamıştık biraz.

"Bir tane daha çekmemiz gerekiyor birisiyle." Comeback yapmıştık ve bu yeni akım yüzünden buradaki birkaç kişiyle tiktok çekmemizi söylemişti şirket. Bir haftadır gördüğümüz herkesle yardımlaşıyorduk karşılıklı.

"Bence Jaebeom ve Sowon çeksin." Kafamı telefondan kaldırıp kötü kötü baktım Bora'ya. Got7 da iki gün önce geridönüş yapmıştı ve bu öneriyi yapan ilk kişi Bora değildi.

"Sowon'u harcayacaklar Adnan bey." Jiyeon'a dönüp anında role büründüm.

"Beni, beni beni. Sowonunu."

"Aaa Red Velvet." Jiyeon birden parmağıyla arkamı gösterince boynumu kırmak pahasına baykuş gibi döndüm. İşte bu be! Helal lan sana yusufi.

"İki kişi iki kişi bölünüp iki video çekelim. Koşun kaçırmayalım onları." Hızlı hızlı uzakta oturan kıdemlilerimize giderken karşımıza Bambam çıktı.

"Selam kızlar. Duydum ki tiktok çekiyormuşsunuz." Bir anda önümüzde iyilerin dostu kötülerin düşmanı Selena gibi belirmişti. Ben acaba nerden geldi diye düşünürken Bora cevapladı çocuğu.

"Ay evet ama bitmedi maalesef." Üçümüz de Bora'ya baktığımızda omzunu kaldırıp indirdi ne var der gibi.

"Biz de tam Red Velvet'ın yanına gidiyorduk."

"Onlar dışarı çıkıcak şimdi. Acil bir programa yetişmeleri gerekiyormuş." dediğinde tekrar arkasından kızlara baktım.

"Emin misin? Çünkü hala oturuyorlar orda."

"A-aa sana yalan borcum mu var Sowon?" Şüpheli şüpheli bakıyordum Bambam'e.

"Ehehehe başka zamana çekeriz artık." Jiyeon konuşurken bu sefer de Jackson geldi.

"Selamlar." Jackson'a gülümseyip lafa girdim.

"Selam. Dün aldığınız ödül için tebrikler." dediğimde Bambam kaşlarını çattı.

"Ya kaç saattir burdayım Jackson gelince mi tebrik ediyorsun Sowon?"

"Ben üye kayırmam sana öyle gelmiştir." Nurella bakışı attı bana cevap olarak.

"Sizi de bugünkü ödülünüz için ayrı olarak tebrik ederim. Diğerlerinde biz yoktuk ama bugün bizim olmamıza rağmen kazandınız." Jackson bizi övüyor mu bize sövüyor mu anlamamıştım. Herhalde kızlar da anlamadı ki error verdik hepimiz.

"Sağol sağol. Yaptık bir şeyler." diyerek geçiştirdim.

"Neyse video çekmemiz lazım. Katılmak ister misiniz?" Kızların bana bakmasıyla tüm bakışlar üstümde toplandı. Annesinden izin almaya çalışan çocuklar gibi bakıyorlardı. Şimdi ne diyip demeyeceğime ne? Minseok nereye gitti ya?!

"Şey." Yutkunup devam ettim konuşmama.

"Öncesinde Minseokla konuşsam daha iyi olur. Biliyorsunuz son haberler falan."

"Bir şey olmaz bence. Ama rahat etmeyeceksen ara sor." Koalisyona Jaebeom da katılmıştı.

"Aaa merhaba Jaebeom sunbea." Jaebeom Bora'ya bakıp gülümsedi.

Lively - JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin