31. Bölüm

301 20 3
                                    

"Tanrı sana sabır versin." Pratik çıkışı kızlara olayları anlatmamla biraz olsun rahatlamıştım. Artık tüm işlerim bitsin biraz tatil yapalım istiyorum. Jaebeom'la çekimler bitince bu sefer de direkt müzik videosu çekimlerine başlayacaktık. Neyseki kızlarla video çekimlerinde çok eğleniyorduk.

"Benim anlamadığım seni sevmediği için miymiş bu badboy havaları." Kafamla onaylarken söylendim.

"Aynen ne hava ne hava." Grup arabasına bindiğimde telefonum çaldı. Yorgunlukla çıkardığımda Jungkook'un aradığını görünce çok mutlu olmuştum çünkü dün konuşamamıştık.

"Selam canım." Ben amcanım.

"Selam bebeğim." Ah sesini duyduğumda ne kadar da mutlu oluyordum. Jungkook gittiğinden beri daha vıcık vıcık olmuş gibiydi ilişkimiz.

"Ne yapıyorsun?" Göz devirerek kafamı cama yasaldım. Herkesim gelmesiyle kapı kapanmış ve araba çalıştırılmıştı.

"Tahmin et bakalım." Dediğimde hmmladı.

"Provadasın?"

"Yok bilemedin, yeni çıktık şükür." Gülmesiyle ben de güldüm.

"Sen yeni mi uyandın?" Sesi uykulu gelmiyordu ama onlara göre sabahtı.

"Oldu bir saat." demesiyle dudak büzüp alınmış gibi konuştum.

"Alındım, gücendim. Bir saat beni aramayıp ne yaptın?" Garip sesler duyduğumda karşımdaki Bora ve Yejin'in gülmemek için kendilerini sıktıklarını gördüm. Hemen yüz ifademi değişip onlara kısık gözlerle baktım. Elimle de boğazımı kesiyor gibi yapıp tehdit ettim onları. Ama onlar da karşımda benimki gibi bir konuşma yapsa kesin ben de gülerdim.

"Güzelim elimi yüzümü yıkadıktan sonra biraz senin fotoğraflarına baktım." diyince yüzümdeki gülücükle koltukta eridim.

"Ulan kıza ne dediyse sıvıya döndü." İki dakika aşk yaşatmıyorlar arkadaş! Aman onları takmadan cevap verdim Jungkook'a.

"Peki affettim o zaman."

"Dünkü sahnemizi izledin mi?" Ah be Jungkook ah be oğlum benim aynaya bakmaya zamanım mı var? Ama yine de sevgilimin gülcemalini görmek için biraz bakmıştım.

"Hepsini izleyemedim maalesef. Ama kalktığımda bir saat falan izleyebildim."

"Çekimler nasıl gidiyor?" Ahaaa this my shit.

"Güzel gidiyor da." diyip durdum. Nasıl devam edecektim?

"Ama?" Gergin bir sesle olduğunu duyunca heyecan yaptım.

"Önemli bir şey yok sadece Jaebeom'la pek anlaşamadık sanırım." Bir süre sessizlik oldu.

"Niye?" Canı öyle istemiş şerefsizin çünkü.

"Beni pek sevmemiş."

"O zaman tam bir aptalmış. Sen hayatımda gördüğüm en güzel şeysin." Dudaklarımı birbirine bastırarak bir süre bekledim.

"Öyle ölmem füze at." dediğimde kahkaha attı. Kahkahasıyla benim de yüzüm gülmüştü. Şerefsiz mutlu ediyordu beni!

"Seni şimdiden çok özledim. Nasıl geçicek günler?" Cidden kırkımız çıkmadan göndermişlerdi yavrumu konsere. Ben de özlemiştim ve bu bana çok garip geliyor. Ben kimseyi bu kadar çabuk özlemezdim. Sanki gün geçtikçe Jungkook'un varlığına daha çok alışıyorum ve onu daha çok seviyorum.

"Bilmiyorum ama umarım hızlı geçer. En azından ikimiz de gün içinde yoğunuz."

"Beni unutuyor musun yoğun olduğun için?" Evet. Sen kimsin ben kendimi sildim Jungkook. Yani o kadar yoğundum ki anam ağlıyor, kim olduğumu unutuyordum ben. Ama o alınır belki diye tabii ki onun gönlünü hoş tutacaktım. Muhteşem yüzyıl Süleyman mod:on.

Lively - JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin