Egyszerűen nem hiszem el mit mondott. Tudom, hogy, ha ideges nem gondolkozik és csak beszél. De ez akkor is sok volt. Elszaladtam. Nem tudtam mit csinálni. Dumbledor szobája előtt bekopogtam és ahogy nyitotta volna az ajtót, de én elfutottam és hagytam neki egy pergament.
Professzor úr maga tudja hova mentem és kérem biztosítsa a többieket arról, hogy jól vagyok. De ne mondjon nekik semmit
Kenzie
Elmendem a folyosóhoz, ahol vissza mentem. Elkezdtem a falat tapogatni és a fal újra beszívott.
Most nem ugyan ott voltam, mint a múltkor. Egy ház előtt álltam. Egy nő jött ki az ajtón.
-Na csak, hogy itt vagy Hunter.
Nem értettem mit akar. Csak értetlenül néztem a nőre aki azt se tudtam ki.
-Siess már mindenki vár rád! És ugye nem akarjuk, hogy a muglik meglássanak. És az ikerbátyád is várja a levelét nem csak te! - Majd konkrétan beráncigált a házba.
-Tiszta kosz a hajad. - Fogta meg a sötétbarna feketének ható hajam.
Mióta ilyen színű hajam?! És miért vagyok itt. Mármint nem a Roxfortban azzal a 4 gyerekkel.
-Na végre itt vagy Hugri. Jött be egy ismerős folt. Aki a keresztapám csak még a múltkori találkozásunknál is fiatalabb.
-Ne hívj így! Nem szeretem.
-Tudom Hugri ezért hívlak így.
A nő megforgatta a szemét és kiment.
-Te ki vagy?-Kérdezte egy Folthoz hasonló fazon.
-Ne viccelj Reg csak emlékszel egyetlen ikertestvéremre! Nevetett az idősebb Black.
-Gyere. Mondja Kis Folt.
Kis Folt szobájában.
-Ki vagy te? Kérdi Folti.
-Kenzie vagy ki. A jövőből jöttem.
-Na, ne vicceskedj komolyan kérdeztem. Mondja Kicsi Folt.
-Komolyan beszélek.
-Rendben valamiért bízok benned.
-Oké Kicsi Folt.
-Hogy hívtál!?
-Kicsi Folt. Válaszoltam nyugodtam.
-Ha így játszunk akkor te leszel... Blöki!
-Ez, hogy jött?
-Tom, de nem...
Új rész!
Megjött az alkotói ihlet...
Na, de az a baj, hogy újra van edzés ami miatt kevesebb lesz az időm írni...
Ti sportolok valamit?Remélem tetszik...
És ez a 10. Rész
Sherfine
DU LIEST GERADE
Weasley vagy Malfoy
FanfictionKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.