Magyarázatok...

63 2 2
                                    

Eljött az idő, most dél van, péntek dél... Ideges vagyok. Megkértem őket, hogy menjünk ki a parkba.

A parkban

Felvázoltam nekik a helyzetet, mind sokkolódva ültem. Jamie és Sisi megöleltek, Lily és Mar meg konkrétan rámugrottak.

-Te mindig a mi kicsi hugunk maradsz, nem menekülsz! jelentette ki a két fiú könnyes szemmel.

-Szerencsére nem ti majmok... mondtam.

-Na, akkor majd látogass meg és ne pasizz be még egy ideig! mondta Jamie a féltő bátty szerepét felöltve.

-Na indulj meg, majd ha legközelebb találkozunk leisszuk magunkat a sárga földig.

-Annyi baj legyen! legyintek.

-Vigyázz magadra! kiált Per és Reg a háttérből.

Éppen a hat éves énemet látom ahogy átoson, mire gyorsan besurranok. 

Draco-t látom elmenni az ajtó előtt.

-Kenzie? kérdezi meglepetten Draco.

-Nem a vasorrú bába? Szerinted? kérdezem nevetve.

Draco szorosan megölel. Ekkor tűnik fel milyen sápadt is a fiú, na meg az is, hogy Sisi és Jamie nem ilyen erősek együttvéve mikor megölelnek.

-Azért ne ennyire erősen, mindjárt megfulladok...mondtam mosolyogva.

-Hol voltál? Három negyed évre eltűntél! kérdezte fenhangon.

-Baki, csak háromnegyed év volt?! Az azt jelenti, hogy járhatom újra ki a Roxfortot... keseregtem.

Draco furcsállkodva nézett rám, mikor megjelent Harry, Ron és a Weasleyk és a Malfoy brigád.

-James...suttogtam elhalóan. 

Futottam oda Harry-hez.

-Harry tudod mennyire hasonlítasz Jamie-re... Édes Merlin miért pont ők... mondtam.

-Ismered apámat Kenz? kérdezte meglepetten Harry.

-Persze, hogy ismerem azt a piócát, belerángatott minden hülyeségbe.

-Nem fordítva volt Soul? kérdezi nevetve egy férfi hang, amit rögtön megismerek.

-Pofád lapos Per... Legalább az én pártomat fognád! nevettem.

-Hát Black azt várhatod! nevetett fel az áruló.

-Kussols Piton! Nevettem el ismét magam.

-Kenzie, hogy beszélsz?! Sipít Molly Weasley a hátam mögül.

-De rég hívtak már így... motyogtam.

-Öregszel Soul, öregszel... Nevetett fel a professzor.

-Akkor csak nézz tükörbe, én egy fess fiatal hölgy vagyok... Mondtam ártatlanul a legjobb haveromnak.

-Itt meg mi folyik...

Sziasztok!

Ezt a rész Kiravokaztcsa mert ő támogatott és ösztönzött, folytattam így este 11 kor.
Bocsánat, a helyesírási hibákért, kicsit késő van.
Amúgy Kiravokaztcsa nak nagyon jó könyve van ajánlom

Weasley vagy MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin