-Hugi figyelj, sötéttebb dolgok történnek itt, mint azt a pici lelked elbírna... Addig jó amég nem tudod, figyelj szeretlek, nem akarom, hogy megsérülj, nem lesz semmi bajom és ennyit elég tudnod, ha valaki bánt téged eltörlöm a föld színéről.-szemei elsötétültek és mélyen az enyémbe nézett / mint a fizikatanárom lelkembenéző tekintete /
Elkezdem kapisgálni a dolgokat. Tom Voldi és Voldi Tomi.
Hirtelen két dolog jutott eszembe, igazából több minden is, de ezek ragadtak meg és ezen gondolkodtam, az oké, hogy nem hallottam, hogy Sisinek van egy húga senkitől, de valaki csak pletykált volna Voldi, húgáról, mármint ettől annyira csak nem félhetnek, értem én, hogy Nagyúr meg minden, de ez a Tomi akit én ismerek még a legyet is fél lecsapni, mint a múltkor.
A második, pedig Tomi szövegéből jött, meghalhatok a múltban, belegondolva baromságnak hangzik hisz még meg sem születtem, vagy lehet szellem leszek, nem akkor csak felkerestem volna magam akár Sisi korában akár a jelenben, mármint abban a jelnben vagy na...
Vagy tudokhattam valamit amit most nem? Oké szuper megint a halál gondolata, egyre többször gondolok erre, meg arra is, hogy mi lesz, ha visszakerülök nagy nehezen és találkozok Tomival, várjunk, ha tényleg ő Voldemort akkor már halott a bátyám...
Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, de valahogy szomorúnak éreztem magam Tomi halálára gondolva, próbáltam arra gondolni, hogy, ha tényleg ő a Sötét krumpli akkor ő ölte meg Jamiet, de valahogy nem ment, mert ez a fiú akit én ismerek mindent megtenne értem és a barátaiért, nem az a lelketlen barom.
-Rora! Rora? Jól vagy? hallottam meg Lex hangját.
Hirtelen megöleltem, kiszorítottam belőle a lelket is, de nem birtam. Nem beszélhetek senkivel, már Lexben sem bíztam azután amit hallottam. Mivel szinte bárki lehet Tom embere és elmonhatja neki, vagy akár elmondhatja valakinek.
Ekkor vettem észre Tomot a sarokban, úgy nézett, mint aki abban a pillanatban ölné meg Lexet. Túlféltő pszihopata testvér, hurrá...
Sziasztok!
Még élek és próbálom folytatni az írást, de valószínű, hogy ritkán lesznek részek.
Remélem azért tetszik!
Sherfine
YOU ARE READING
Weasley vagy Malfoy
FanfictionKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.