Következő nap reggel reggeli közben egy bagoly repült hozzám. Sirius és James mellettem furcsállón néztek rám. Mikor leszállt meglepetten tapasztaltam, hogy nem csak egy, hanem két levelet is kaptam. Eközben Siriushoz egy rivalló repült és mikor kibontotta nem túl meglepetten kezdte hallgatni "anyánk" kiabálását. Én pedig kibontottam.
Kedves Hunter!
Találkozzunk ma délután 4 kor
Perselus Piton
Per-re néztem, aki éppen a mardekár ház asztalától fürkészett. Én csak bólintottam, mire ő válaszul ugyanezt tette.
A másik levél nem lepett már meg annyira, mint Perselusé.
Kedves Nővérem!
Azért írok, mert elkezdtem az otthoni könyvtárban.
Találtam egy könyvet amiben egy hasonló eseményről számoltak be. A kövekező pár napban elküldöm a könyvet.
Ölel: Szerető öcséd Regulus
-Ki írt? kérdezte egyszerre Sisi és Jamie.
-Csak anyánk és apánk, semmi különöset...hazudtam.
-Ha te mondod... Megyünk órára? kérdezte nagy meglepetésemre James, ami igazán meglepett, mert James nem tanúsított nagy odafigyelést a tanulmányaira.
-Hm...Persze mehetünk! Sirius? Remus? kérdeztem a fiúkat.
-Persze, mehetünk! kiáltottak fel egyszerre a fiúk.
Út közben a tegnapi csínytevésről beszélgettünk, ami Sisi-t igen csak lekötötte.
Pont Lumpi előtt értünk be a terembe, ahol Lily és Per beszélgettek Mar éppen a tankönyvet olvasta, a mardisok pedig egy csoportban ültek és valamiről diszkréten csevegtek.
-Áh! Gyerekek mily, nagy öröm titeket megismerni! Horatius Lumpsluck vagyok! Ti pedig bizonyára az elsős mardekársok- Nézett büszkén a mardisokra- És ti-fordult felénk- a griffendéles elsősök! Üdvözöllek titeket az első bájitaltan órátokon!- Per szemében valami megcsillant.-Kezdjük pár egyszerű kérdéssel, de ha nem tudjátok...-mosolyodott el Lumpi.- Mi az az üröm virág?- Per és Lily keze egyszerre emelkedett a magasba.
Az óra nagyjából így telt, természetesen kisebb nagyobb nehézségekkel megfűszerezve.
Délután pont négy órakor az udvaron voltam...
Sziasztok itt az új rész!
Valószínűleg holnap is lesz egy új rész!
Remélem tetszett!
Sherfine
VOCÊ ESTÁ LENDO
Weasley vagy Malfoy
FanficKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.